Nare opmerking van Derksen

26-01-2017 22:12 216 berichten
De mannen van Voetbal Inside hebben het niet zo op de collega's bij het darten op dezelfde zender. Regelmatig maken René van der Gijp en Johan Derksen grapjes over Co Stompé en Roland Scholten. Maar Derksen ging maandagavond wel een stap te ver met zijn opmerkingen over darters. Een aantal dartliefhebbers zetten Derksen op z'n plaats via social media.

Derksen zei in de uitzending dat 'darters nog net niet het Syndroom van Down hebben'. Ook noemde hij de darters 'een stelletje circusartiesten' en 'zeer ordinair cafévolk'. De besnorde voetbalanalist reageerde daarmee op de huldiging van wereldkampioen Michael van Gerwen bij PSV in het weekend.



Zelfs het publiek bij VI twijfelde tussen lachen en afkeurend 'ooohh' mompelen. Derksen ging duidelijk over de grens heen met zijn opmerkingen. Getuige ook de vele tweets die mensen stuurden om te reageren



Bron: https://sportnieuws.nl/da ... rs-nog-net-syndroom-down/





Ik vind dit echt niet kunnen op live Tv van mij part mag Bromsnor verdwijnen. Wat een misselijkmakende opmerking zum kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
15-12-2018 23:56
Toe maar, nog een categorie mensen die niet mag 'zeuren'.
Volgens mij bestaat er helemaal niemand die voor een ander kan bepalen wat 'gezonde zelfspot' is.
Ik ben een enorme liefhebster van zelfspot, maar ik kan niet voor jou bepalen dat je dit alles eens wat minder verbeten moet benaderen omdat je er blijkbaar ongezond geïrriteerd door raakt.
Zeur maar raak hoor, als dat oplucht.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk programma, vreselijke mensen. Mannen / puber jongetjes die continue lachen om hun eigen grappen. Ze halen wel vaker het nieuws vanwege allerlei provocerende uitlatingen. Want daar is het ze om te doen. Alles voor de kijkcijfers.
.
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
16-12-2018 00:06
Zeur maar raak hoor, als dat oplucht.

Nou fijn, dank je :clown:
nounou
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
15-12-2018 10:48
Dat soort types heb ik dan ook niet in mijn kenniskring :biggrin:
Ik ook niet, maar ik ken ze wel.
Alle reacties Link kopieren
Manlief schreef:
16-12-2018 00:39
Vreselijk programma, vreselijke mensen. Mannen / puber jongetjes die continue lachen om hun eigen grappen. Ze halen wel vaker het nieuws vanwege allerlei provocerende uitlatingen. Want daar is het ze om te doen. Alles voor de kijkcijfers.
Nou nou het is me toch wat. :nut:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Derksen wat betreft de darters helemaal gelijk heeft. Het ziet er toch uit als dronken opa die iedere avond loopt op te scheppen over hun tatoos en oranje haar.
En zeg nou eerlijk, plak die kop van Van Gerwen tussen een bewonersfoto van een willekeurige instelling, en niemand die het opvalt.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
17-12-2018 10:06
En zeg nou eerlijk, plak die kop van Van Gerwen tussen een bewonersfoto van een willekeurige instelling, en niemand die het opvalt.
:HA:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 09:13
Nou nou het is me toch wat. :nut:

Maar vind jij het wel leuk dan?
.
Alle reacties Link kopieren
Manlief schreef:
17-12-2018 12:40
Maar vind jij het wel leuk dan?

[/i]
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Derksen gaat in het nieuwe jaar zijn leven beteren zegt 'ie net bij VI.
Ik heb eigenlijk geen idee wat er te verbeteren valt...
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
17-12-2018 20:33
Derksen gaat in het nieuwe jaar zijn leven beteren zegt 'ie net bij VI.
Ik heb eigenlijk geen idee wat er te verbeteren valt...
O godver..ik hoop het niet.
MarkSD schreef:
17-12-2018 10:06
En zeg nou eerlijk, plak die kop van Van Gerwen tussen een bewonersfoto van een willekeurige instelling, en niemand die het opvalt.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
https://m.youtube.com/watch?v=UWFTzTKotxw
Om even op de openingspost terug te komen: in bovenstaande link de mannen van Jiskefet over darters :-D
deepspace schreef:
26-12-2018 11:46
https://m.youtube.com/watch?v=UWFTzTKotxw
Om even op de openingspost terug te komen: in bovenstaande link de mannen van Jiskefet over darters :-D
🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven