Trump is the new president, deel 2

20-02-2017 13:55 600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder discussiëren over het huidige presidentschap van Donald Trump.



Deel 1: Trump is the new president
World of Warcraft: Legion
quote:lila01 schreef op 26 februari 2017 @ 13:48:

Waar is Melania eigenlijk gebleven?

En dan bedoel ik niet doordeweeks in Trumptower. Ook nu (weekend) is ze nergens te bekennen.

En dat zou moeten omdat?

Michelle Obama verscheen ook ieder weekend op tv en facebook en twitter?
Alle reacties Link kopieren
O, ik zie het al. Melania heeft het druk met de voorbereidingen voor een groot geest...
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 februari 2017 @ 15:35:

[...]



En dat zou moeten omdat?

Michelle Obama verscheen ook ieder weekend op tv en facebook en twitter?Nee, je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wilders heeft goed opgelet bij Trump, hij kan nu ook 'alternative news' verzinnen
Alle reacties Link kopieren
http://www.independent.co ... arty-system-a7603521.html



Donald Trump says US is becoming a 'one party system'



Zou die willen ja.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Donald Trump threatens to publish personal information of immigrants, refugees and tourists



The change in the law has been secretly brought in without anyone noticing, the ACLU said.



Donald Trump has given his administration the ability to publish the private information of people living in the US.



A little-noticed policy change in the controversial immigration order signed in January stripped privacy rights from a huge range of people. Under the change, all noncitizens – which includes refugees, tourists or people working in the US – will have their protections under the 1974 Privacy Act taken away.



That means those people are no longer protected from having the government share their information without their permission, according to the American Civil Liberties Union.





The controversial orders Donald Trump has already issued

8

Federal bodies might opt to share the personal addresses posted publicly, for instance. Or immigrant workers who complain about their conditions might have their information shared with their bosses, allowing them to be more easily threatened.



The ACLU has now written to the White House asking that any agencies are stopped from implementing new powers under the order. "This policy change is flawed, unwise, and will needlessly strip away the rights of millions of people," said Neema Singh Guliani, ACLU legislative counsel.



But it may already have been too late, since federal agencies appear to be working on ways to put the policy into place in ways that breaks existing law, according to the civil liberties group.



The ACLU has also written to the EU, arguing that the provisions would stop the US from keeping European citizens' information safe.





Audible groans as Trump announces agency solely to report immigrant crime

“The U.S. government promised it would protect Europeans’ personal data as a condition of key cooperation agreements, but those agreements may be in jeopardy if the Trump administration goes forward with its plans,” Ms Guliani said.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat Trump bezig is met een charme-offensief? Ik lees allemaal complimenten op twitter over de woorden die hij heeft gericht tot de weduwe van die omgekomen militair.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 01 maart 2017 @ 21:17:

Ik begrijp dat Trump bezig is met een charme-offensief? Ik lees allemaal complimenten op twitter over de woorden die hij heeft gericht tot de weduwe van die omgekomen militair.

Er was daar ook kritiek over, dat hij haar zou gebruiken als instrument om simpathie te winnen. Ik heb het filmpje gezien en ik vond het ook onecht overkomen. Die vrouw was wel in tranen maar dat was volgens mij door de staande ovatie van 2 minuten en niet door wat trump zei. Een kranten kop vatte het goed samen: andere toon, dezelfde inhoud.



Maar hij probeert inderdaad te veranderen lijkt het wel.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
https://mobile.twitter.co ... 58676806140592128/photo/1



Grappig!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
http://www.nydailynews.co ... igrants-article-1.2985283



Even voor de duidelijkheid, immigrants, niet illegals.
Alle reacties Link kopieren
Die man is langzaam aan een klopjacht aan het ontketenen. VOICE, wegnemen van privicy rechten van buitenlanders, meer macht bij de lokale politie om migranten aan te pakken (vergeet ik iets?)



Die dreiging van China kan nog wel eens goed uitkomen in de zin dat het verbroedelijk kan werken in de VS.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Wellicht krijgen we toch nog de beelden met de golden shower te zien





http://www.independent.co ... i6-evidence-a7608456.html
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
http://www.scotsman.com/n ... -deter-protests-1-4380716



Donald Trump’s state visit to the UK is to be delayed until October and will take place mostly in Scotland, according to reports. The Daily Mail has reported that planners want to shift much of the US president’s trip - originally pencilled in for the first week in June - to the Queen’s residence at Balmoral, Aberdeenshire, in a bid to deter protesters.





Aah
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
En nu dat gedoe met Jeff Sessions... gaat lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 02 maart 2017 @ 12:32:

Die man is langzaam aan een klopjacht aan het ontketenen. VOICE, wegnemen van privicy rechten van buitenlanders, meer macht bij de lokale politie om migranten aan te pakken (vergeet ik iets?)



Die dreiging van China kan nog wel eens goed uitkomen in de zin dat het verbroedelijk kan werken in de VS.





De beurs staat sky high....genoeg Amerikanen (en anderen) die daar heel blij van worden. Net als optreden tegen illegale immigranten.



Het gaat overigens niet over rechten lokale politie mbt migranten, maar illegalen. Dat is wel een verschil. En het gaat ook niet om verhogen bevoegdheden, maar de kring van politie die ook bevoegdheden krijgt, wordt territoriaal groter.
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 02 maart 2017 @ 12:25:

http://www.nydailynews.co ... igrants-article-1.2985283



Even voor de duidelijkheid, immigrants, niet illegals.





Huh? Hoe bedoel je?

Het artikel gaat over illegal immigrants.



Waarom zeg jij dan dat het om immigranten gaat en niet illegalen?
Alle reacties Link kopieren
https://mobile.nytimes.co ... estigation-democrats.html



Waarom is het zo moeilijk om een onafhankelijk onderzoek in te stellen? Die Devin Nunes had nu min of meer de leiding begreep ik, maar die zit zelf in dat klubje dus die is zo partijdig als wat. Tijdens een interview zei die dat het belangrijker was om de lek op te sporen (wtf!) En dat hij geen verdere aanwijzingen zag voor dat onderzoek. Dat terwijl elk lid van Trumps team tijdens of voorafgaand aan de verkiezingen contact heeft gehad met Russen. Heeft iedereen stront in de ogen of zo? Dat gedoe met Jeff Sessions is dus aan het rollen gegaan door de 3 mensen van wie ik de links naar hun twitter account heb geplaatst in een eerder post. Ze zijn alle nieuws weken voor....ze maken het nieuws zeg maar. Hier gaat veel shit uitkomen oa: geld witwas praktijken, mensen

handel, sabotage met de verkeizingen etc.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 02 maart 2017 @ 22:39:

[...]





De beurs staat sky high....genoeg Amerikanen (en anderen) die daar heel blij van worden. Net als optreden tegen illegale immigranten.



Het gaat overigens niet over rechten lokale politie mbt migranten, maar illegalen. Dat is wel een verschil. En het gaat ook niet om verhogen bevoegdheden, maar de kring van politie die ook bevoegdheden krijgt, wordt territoriaal groter.





Klopt

Ik hoorde op Radio 1 een interview met Cas Mudde een correspondent die in VS woont.

Hij noemde een percentage van 90% van de Republikeinen die nog achter Trump staan.



Voor alle duidelijkheid, niet 90% van de Amerikanen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 02 maart 2017 @ 22:39:

[...]





De beurs staat sky high....genoeg Amerikanen (en anderen) die daar heel blij van worden. Net als optreden tegen illegale immigranten.



Het gaat overigens niet over rechten lokale politie mbt migranten, maar illegalen. Dat is wel een verschil. En het gaat ook niet om verhogen bevoegdheden, maar de kring van politie die ook bevoegdheden krijgt, wordt territoriaal groter.



Dat is dan toch hetzelfde als de bevoegdheid vergroten.



Tja de beurs. Wat zei trump ook weer over wallstreet voor de verkiezingen? En die er blij van worden, ja ik ken er genoeg, het zijn niet de meest fatsoenlijke mensen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 02 maart 2017 @ 22:47:

[...]





Klopt

Ik hoorde op Radio 1 een interview met Cas Mudde een correspondent die in VS woont.

Hij noemde een percentage van 90% van de Republikeinen die nog achter Trump staan.



Voor alle duidelijkheid, niet 90% van de AmerikanenBij AOL las ik 85% vd Republikeinen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 02 maart 2017 @ 22:55:

[...]



Bij AOL las ik 85% vd Republikeinen.Klopt er zit wat verschil in de peilingen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ft.com/conten ... ce-11e6-9516-2d969e0d3b65





Hier wat uitgebreider, 88%. Blijkbaar ook goed bij de Republikeinen in vergelijking met eerdere r-presidenten.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
http://www.cbsnews.com/ne ... -conference-live-updates/



Live conference Jeff Sessions
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
http://money.cnn.com/2017 ... mp-trade-paper/index.html





Pfff
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn god. Zo raak. "When was the last time we won a war?"



https://www.youtube.com/watch?v=KU_Jdts5rL0&t=160s
kennis is knowledge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven