Starende en fluitende mannen : ARGH!!!

21-03-2007 14:36 299 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik plaats dit maar onder maatschappij omdat ik het een maatschappelijk probleem vind worden.Ik word namelijk echt gestoord van starende, fluitende en roepende mannen.Ik zie er niet slecht uit maar beschouw mezelf ook niet als een head-turner.Mannen blijkbaar wel. Als ik op de stoep loop en er komt een auto langs zitten ze me 9 van de 10 keer gewoon aan te staren, gaan langzamer rijden, kijken me soms helemaal na (hallo let op dee weg!!)ik werk op een bedrijventerrein en loop uin mijn pauze graag een blokje omMaar ik merk dat ik hier steeds minder zin in heb....ik word gewoon soms ongegeneerd nagefloten en als er weer zo'n auto met een starende man voorbij komt wordt ik echt pissig.Het is ZO respectloos allemaal. Geloof me: ik zie er echt niet goedkoop uit ofzo hoor....gewoon normaal dus het is niet dat ik extra uitdagend rondloop.Maar ik heb dit gewoon altijd en overalin de zomer betrap ik mezelf er zelfs op dat ik eigenlijk niet in rokjes naar buiten durf omdat ik dan helemaaaaaal de lul ben.Gisteren liep ik ff de mc donald's in en er zaten aan 1 tafeltje 2 jongens en verderop nog 1 man. Ik voelde ze gewoon kijken....en als ik dan naar buiten loop zie ik ze meekijken.Misschien denk je: "geniet van die aandacht!!" maar ik word er echt bloedchagerijnig van. Voel me een soort object waar je blijkbaar maar ongegeneerd naar mag staren en fluiten alsof ik een hond ben.Meer vrouwen die hier eigenlijk wel eens genoeg van hebben??We zijn dan zogrnaamd geemancipeerd en alles, maar op straat merk ik daar vaak nog weinig vaneen beetje meer respect is toch niet zo moeilijk??
Alle reacties Link kopieren
Duhuh! Ik vind het heerlijk om nagefloten en nagekeken te worden, wat uiteraard nog dagelijks gebeurt.

Kan niet wachten tot het warm genoeg om een zomerjurkje aan te hebben. ;)



Wacht maar af, als je wat ouder bent, is het heel erg cool. :P
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
ps en ik kijk net zo goed naar mannen, wat dacht jij dan!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Sjesis, als je dit al een maatschappelijk probleem vindt....het is gewoon de natuur, hoor!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote: piekerpoes schreef



Meer vrouwen die hier eigenlijk wel eens genoeg van hebben??



Nee, eigenlijk niet........sterker nog; als ik een leuke vent zie draai ik me zelf ook nog een keertje om en is het een héle leuk wil mn rechteroog nog weleens spontaan dichtvallen.

Oké , dat roepen van sommige mannen kan wel wat subtieler, maar niks mis mee om te laten merken dat je iemand leuk vindt toch ? Beschouw het dan als een soort paringsdans  :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
oplossingen voor TO:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
goh   die tijd heb ik ook nog meegemaakt   sugt :(



riepen ze tegen mn moeder...dochter verkopen?  nu roepen ze het tegen mij ;)



meid   geniet ervan want voordat je het weet fluiten ze niet meer en dan besef je dat je oud wordt.
Alle reacties Link kopieren
:D   





     
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren


goh   die tijd heb ik ook nog meegemaakt   sugt :(



riepen ze tegen mn moeder...dochter verkopen?  nu roepen ze het tegen mij
Ja, hahaha herkenbaar...werd mijn moeder altijd pislink om trouwens.

Mijn zoons kunnen vreselijk geiirriteerd zijn als ze zien dat iemand naar "moeders" kijkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook als ik alleen hardloop, spannend joh zo'n hollende vrouw! Ik snap het niet zo maar goed het zal wel :)   Ik zit er ook niet altijd op te wachten, maar wat doe je eraan he.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor missie heb jij?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke fijn toch juist. Ik vind het toch wel een compliment als ze je nakijken of iets zeggen. Wat wel irritant is, als ze toeteren, of als ze je dingen gaan naschreeuwen. Erg aso. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ze gewoon naar me toe liepen en zeiden: "Wat ben jij een lief/mooi/leuk meisje." Dat vind ik dan wel weer erg leuk. Ik zou er gewoon de voordelen (het complimenteuze) van blijven zien, want je doet er toch niets aan.
Alle reacties Link kopieren
:? Huh? Probleem? Het is toch juist een compliment als je nagestaard, -gefloten enz. wordt? Of ligt dit nu aan mij?

Ik ben net weer een paar dagen vrijgezel, en ik ben blij(!) dat er nog naar mij gekeken wordt. Zelfs nu ik mij zo ongenadig kaa-uuu-tee voel....

Ik heb 'het' blijkbaar nog...:P

En vergeet niet, mannen zijn en blijven jagers! 

Als je het echt zo vreselijk vindt kun je ook gewoon binnen blijven tijdens je lunchpauze! Die keuze heb je ook nog.

Dit is een erg natuurlijk fenomeen, en mijns inziens ligt dit helemaal aan jou.

Wacht maar tot het oorverdovend stil wordt als je over straat loopt. Of mannen braakneigingen krijgen als je voorbij loopt, zou je dat dan willen?
Alle reacties Link kopieren
Nou, precies, wat een gezeur, neem me niet kwalijk, Piekerpoes.



Heet je daarom Piekerpoes?



Weet je waar mensen/mannen mij pislink mee krijgen?

Tegen mijn moeder en mij zeggen: zijn jullie zusjes?



Tief een eind op man! Er zit wel 20 jaar tussen!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Stel je voor als ze ook nog roken........
Alle reacties Link kopieren
Djeez, zuigen met volle teugen.  Ik kijk trouwens ook; naar lelijke dikke HEMA-vretende ijsberen, of naar rimpelige sigaarrokende patjepeeërs, en ik maak er nog geluid bij ook. Die aandacht is toch prachtig? Ik heb er niet zoveel moeite mee hoor, alleen het schaamteloze borstgestaar vind ik soms wat sneu, maar wat kunnen ze er nu helemaal aan doen, die arme kerels? Zijn gewoon slachtoffers van de natuur. Als je er dus problemen mee hebt, dan moet je dit topic laten verplaatsen naar gezondheid, heeft overduidelijk te maken met lichamelijke omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
nou mensen dit was natuurlijk ook wel een beeetje met een knipoog bedoeldNatuurlijk vind ik het leuk dat er gekeken wordt...dat geeft aan dat je er mag zijn en dat is weer een complimentje.alleen de manier waarop het vaak gebeurd en de hoeveelheid irriteren me soms.Als ik al voor de 6e keer wordt nagestaard of geroepen kan ik daar wel eens een beetje kriegel van worden. Gewoon omdat ik niet meer weet waar ik moet kijken en sowieso nooit weet hoe ik moet reagerenIk vind roepende mannen trouwens wel echt onbeschoft hoor.....soms lijk je wel een stuk vee, dan vind ik het ook geen flirten meer maar gewoon haantjesgedrag. Dus nou ja...ik ben er soms ook wel blij mee...maar ik had het vanmiddag even gehad omdat ik zowel op de heen als terugweg in mijn pauze weer eens werd nageroepen en gefloten. ik vind het niet fijn om elke keer als ik lunchpauze heb "bang" te moeten zijn om weer ee ngroep mannen tegen het lijf te lopen.Hoe gaan jullie daarmee om dan?? zeggen jullie iets terug ofzo?ik word er altijd bloednerveus van
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan stukje in Bridget Jones diary (boek niet de film) waarin ze langs bouwvakkers moet lopen en moppert dat ze vast weer nagefloten wordt en opmerkingen krijgt. Ze loopt er langs en er gebeurt niks. Vervolgens is ze heel erg gefrustreerd dat niemand haar naroept of fluit. :)

Hetzelfde in 'Dunya en Desie' als de moeder van Desie veertig wordt en bijzonder gefrustreerd is. Als bouwvakkers niks naar haar roepen loopt ze terug om te vragen waarom ze niet fluiten als er een lekker wijf langsloopt. Waarop de bouwvakkers vragen: 'welk lekker wijf?' Echt hilarisch.



Het kan irritant zijn, soms voel ik me er reuze ongemakkelijk door, maar als er niks gebeurd dan is het ook weer stom. Het is toch een soort van bevestiging dus ook wel weer fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ze gewoon aan en lach of zwaai!



Ik zou juist bloednerveus worden als ze niet meer zouden kijken/roepen!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren


Ik kijk ze gewoon aan en lach of zwaai!







Ik ook! Of ik zeg gewoon dankjewel. Hoe ga je normaal met een  complimentje om, dat weet iedereen toch wel?



Als 't echt onbeschoft zou zijn, wat me eigenlijk nooit gebeurd is maar bv. weleens bij een vriendin van mij, dat ze langs kwam lopen en een groep mannen ging schreeuwen 'tiettuuuuhhhhh' zou ik trouwens wel wat gevats terug zeggen. Anders niet hoor, wat is het probleem?!?!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de indruk dat je vooral iets over jezelf kwijt wilt Poes? De setting van dit topic vind ik in ieder geval bepaald niet breed maatschappelijk (samenleving). Mannen fluiten en grommen en grutten naar alles met kont, tieten en onder de (schijn)50. Is volgens mij toch echt algemeen bekend? Als het nou zou gaan over sekse benadering, emancipatie of rolpatronen, sja. Nu zie ik alleen maar een wandelende poes voor me. :P
Alle reacties Link kopieren
Lulluuhhhh!



Het schijnt weer 'respectloos' te zijn. Respect, respectloos....*zucht*



Hou oud ben je, Piekerpoes?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote: yasmijn reageerde





Weet je waar mensen/mannen mij pislink mee krijgen?

Tegen mijn moeder en mij zeggen: zijn jullie zusjes?



Tief een eind op man! Er zit wel 20 jaar tussen!



vraag ik me toch iets af...zie jij er ouder uit of jouw moeder jonger :P



herken wel zoiets hoor...tegen mn vader en mij...goededag meneer en mevrouw achternaam!  jeetje  ikke link en mn vader trots ( ik was toen 23!!)
Alle reacties Link kopieren
Roep gewoon hoooooooooooooi terug, misschien?

En vooral: LACH!!!!!!!!!!!

Steek je hand op..........bij wijze van groet........



Ter illustratie:

Ik heb een keer het compleet tegenovergestelde te horen gekregen van een groepje jongens.....

Hé kuthoer..... :@

Nou, ik kan je zeggen, DAN voel je je pas niet fijn.

Ik liep door zonder erop te reageren, wat hun lekker frustreerde, want ze begonnen nog veel meer te roepen. Ik had ze het liefst wat aangedaan. Natuurlijk zegt het heel veel over die jongens dat ze dat riepen, en daar troostte ik mij ook mee, maar inwendig kookte ik.

Dan heb ik liever een kudde bouwvakkers met een hoog testosterongehalte!!!!!
Alle reacties Link kopieren




quote: yasmijn reageerde





Weet je waar mensen/mannen mij pislink mee krijgen?

Tegen mijn moeder en mij zeggen: zijn jullie zusjes?



Tief een eind op man! Er zit wel 20 jaar tussen!

vraag ik me toch iets af...zie jij er ouder uit of jouw moeder jonger :P



herken wel zoiets hoor...tegen mn vader en mij...goededag meneer en mevrouw achternaam!  jeetje  ikke link en mn vader trots ( ik was toen 23!!)

Laten we het zo zeggen: ik zie er jonger uit dan dat ik ben en mijn moeder idem. ;)
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven