Geenstijl vs VK en NRC

06-05-2017 00:12 633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic op Hét vrouwenforum van Nederland over dit onderwerp?

http://www.volkskrant.nl/opinie/beste-a ... ~a4492834/



Wat vind Viva hier eigenlijk van? En de forummers?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kots van geenstijl en kwam er al nooit





Begrijp.niet dat.ze die reacties niet modereren



Verder.zal het me aan me reet roesten hoe het afloopt

Twitter is toch ook niet veel.beter..lees je ook de raarste dingen
Ik ben het eens met VK en NRC
Aangezien ik nooit kom op Geenstijl of Dumpert heb ik ook totaal geen idee wat daar op staat of wie daar adverteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 06 mei 2017 @ 00:25:

Ik kots van geenstijl en kwam er al nooit





Begrijp.niet dat.ze die reacties niet modereren



Verder.zal het me aan me reet roesten hoe het afloopt

Twitter is toch ook niet veel.beter..lees je ook de raarste dingenHet is me echt een raadsel hoe je Twitter zo moeiteloos op een hoop kan gooien met Geenstijl.
GS is een afvoerputje vol seksistische en racistische kleuters.

Ik ben benieuwd hoe die mannetjes het vinden als je hun vrouw of dochter op dezelfde manier toe zou spreken. Dat is vast ineens niet meer grappig en vrijheid van meningsuiting.

Ook 'grappig', als een moslim zo over westerse vrouwen praat moet hij oprotten, maar zij mogen het blijkbaar wel.



Ik denk trouwens dat het effectiever is als we en masse bij de adverteerders zelf gaan klagen dat we er aanstoot aan nemen dat ze adverteren op zo'n ranzige haatsite.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 06 mei 2017 @ 00:33:



Ik denk trouwens dat het effectiever is als we en masse bij de adverteerders zelf gaan klagen dat we er aanstoot aan nemen dat ze adverteren op zo'n ranzige haatsite.



Eens.

Yarden lukt nog wel, maar de belastingdienst is wel een dingetje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Geenstijl verschrikkelijk en kom er nooit.

Dus eens met VK en NRC.
Alle reacties Link kopieren
De comments op die sites zijn doorgaans ook seksistisch (het is onder filmpjes met een vrouw erin soms net of je door een draad op een MGTOW forum scrolt), maar ik vind het andere kamp nogal... eng bezig nu. Vooral de paginagrote boycotadvertentie die morgen in de NRC en Volkskrant gepubliceerd wordt, waarin adverteerders die op GS staan genamed en shamed worden.



Ik zag net een lijst van vrouwen die zich achter die boodschap schaarden. Naast het feit dat ik me er nogal aan stoor dat de hordes journalisten op die lijst kennelijk pro-censuur zijn, enkel omdat de meningen die op het desbetreffende platform uitgedragen worden ze niet bevallen, vind ik het erg bijzonder hoe vrouwen als Georgina Verbaan en Katja Schuurman die boycot ook ondertekend hebben.



Jarenlang je poen verdienen met o.a. het tentoonstellen van je voorgevel (beiden stukken bloter gegaan dan die modellen in dat dumpertretenfilmpje), en nu is het opeens vernederend voor vrouwen en seksistisch. Kom op man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 06 mei 2017 @ 00:14:

Wat vind jij ervan?



Ik vind de manier van reageren van de zogenaamde reaguurders op GS vaak enorm smakeloos.

Ik vind sommige artikelen echter wel goed omdat ze ook zaken aanhalen die het "normale nieuws" missen.

Wat ik vaak wel proef is dat artikelen die ze plaatsen al een bepaalde mening hebben. Niet helemaal objectief. Aan de andere kant zie ik dat op andere sites óók, maar dan zeg maar van de andere kant.



Ik weet het niet, ik vind dit best een lastige zaak. Aan de ene kant heb je vrijheid van meningsuiting, aan de andere kant heb je fatsoen. En die 2 komen vaak niet overeen op internet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 06 mei 2017 @ 00:37:

Ik vind Geenstijl verschrikkelijk en kom er nooit.

Dus eens met VK en NRC.Je komt er nooit maar hebt wel die mening?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wojak schreef op 06 mei 2017 @ 00:40: Naast het feit dat ik me er nogal aan stoor dat de hordes journalisten op die lijst kennelijk pro-censuur zijn, enkel omdat de meningen die op het desbetreffende platform uitgedragen worden ze niet bevallen, vind ik het erg bijzonder hoe vrouwen als Georgina Verbaan en Katja Schuurman die boycot ook ondertekend hebben.



Jarenlang je poen verdienen met o.a. het tentoonstellen van je voorgevel (beiden stukken bloter gegaan dan die modellen in dat dumpertretenfilmpje), en nu is het opeens vernederend voor vrouwen en seksistisch. Kom op man.



Dat vind ik toch wel wat anders (en dat is ook niet waarover ze klagen). Ze zeggen niet over een man: ik wil hem vastbinden en... tegen zijn zin in... lees maar eens wat voor dingen er op GeenStijl staan want ik wil het geen eens herhalen. Dat gaat iets verder dan een sexy foto, die je zelf! laat maken. Ik kan mij heel goed voorstellen dat die vrouwen die daar uitgekozen zijn om te oordelen of ze te doen zijn of niet (en ging het maar alleen daarover!!), dit als een soort verkrachting !voelen!. Is echt niet mis wat er geschreven wordt en je zou het maar als vrouw over jezelf lezen. Het verbaast mij eigenlijk dat iemand dit verschil niet inziet.



Stel ze zouden bv een plaatje van een vrouw neerzetten en erbij schrijven: sexy of niet? (Is ook al beetje vreemd maar goed) dan is het nog daar aan toe. Maar er wordt gewoon letterlijk geschreven dat ze moet pijpen tot ze zich dood stikt. Als jij dat wil vergelijken met een vrouw die er zelf voor kiest om een sexy jurkje aan te doen en beetje sexy te doen, dan snap je het niet. Als het er alleen om zo gaan of ze vrouwen beoordelen of ze te doen zijn, maar het is echt heel erg en vernederend wat ze over die journalisten hebben geschreven. Die er trouwens niet voor kiest om sexy foto's te maken! Zij gebruiken daadwerkelijk vrijheid van meningsuiting en zouden dit zonder dat online beschreven wordt dat ze verkracht moeten worden, mogen doen.



Nog los van alle bagger die er ook op de site staat waarvan ik geen eens kan begrijpen dat je het leuk vindt, vind ik ze super hypocriet. Wel vinden dat moslims niet slecht met vrouwen omgaan en je zelf zo uiten over vrouwen!
Alle reacties Link kopieren
quote:She schreef op 06 mei 2017 @ 00:43:

[...]





Je komt er nooit maar hebt wel die mening?Ja, je neemt die nooit denk ik beetje te letterlijk. Ze bedoelt, zo vermoed ik, dat ze niet zelf gaat kijken maar weleens wat voorbij ziet komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:She schreef op 06 mei 2017 @ 00:41:

[...]





Ik vind sommige artikelen echter wel goed omdat ze ook zaken aanhalen die het "normale nieuws" missen.Dat klopt wel. Als het alleen ook nog in volwassen taal geschreven zou kunnen worden ipv woorden als vagingakop en huillie huillie, dan was het ook nog te lezen voor mensen met smaak.
De kunst is om je niet aangevallen of beledigd te voelen. Het internet is een vergaarbak van alle soorten mensen die er zijn. Je weet dat als je iets op het internet knalt dat je een reactie krijgt. Achteraf niet lopen klagen want je had t kunnen weten.
Iedereen heeft hier in dit land recht om een mening te uiten, ook GS. Als het je niet aanstaat dan lees je het gewoon niet.
quote:Starshine-2 schreef op 06 mei 2017 @ 00:33:

GS is een afvoerputje vol seksistische en racistische kleuters.

Ik ben benieuwd hoe die mannetjes het vinden als je hun vrouw of dochter op dezelfde manier toe zou spreken. Dat is vast ineens niet meer grappig en vrijheid van meningsuiting.

Ook 'grappig', als een moslim zo over westerse vrouwen praat moet hij oprotten, maar zij mogen het blijkbaar wel.



Ik denk trouwens dat het effectiever is als we en masse bij de adverteerders zelf gaan klagen dat we er aanstoot aan nemen dat ze adverteren op zo'n ranzige haatsite.Er zijn zoveel sites waar de meest walgelijke dingen worden uitgekraamd. Je kan niet alles gaan verbieden omdat t je niet aanstaat.
Lekker belangrijk. wat ik veel erger vind is dat die reageerders of whatever ze ook heten mensen zijn die in de samenleving leven... en jij dus elk moment tegen kan komen dat wil.je toch niet?! Zal je vent maar zijn of zoon maar zn met zulke uitlatingen... Walgelijk !!!! Leg ze maar een straf op serieus en dan heb ik t niet over een ban!
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat het eens wordt aangepakt dat seksistische zooitje! Alles moet maar kunnen onder het mom van vrije meningsuiting, dit soort baggersites maken daar misbruik van. Grolsch heeft al afstand genomen als adverteerder bij Dumpert.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
En sorry maar die Jan Roos gaat ik echt wat een vent. Verliet zijn vrouw voor veel jonger meisje, 3kids pfff gek genoeg hoor je daar de media dan weer niet over
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 06 mei 2017 @ 01:53:

Mooi dat het eens wordt aangepakt dat seksistische zooitje! Alles moet maar kunnen onder het mom van vrije meningsuiting, dit soort baggersites maken daar misbruik van. Grolsch heeft al afstand genomen als adverteerder bij Dumpert.



En Viva dan met hun plista's?

Ik vind het erg vreemd trouwens dat je in dit hele verhaal niemand van Viva hoort.
Als je ons hoekje van het web niet leuk vindt, dan is er altijd nog het Viva Forum voor frivole meisjespraat over mannenleed of, als je al wat meer verzuurd & uitgekeesdt bent.



Alle reacties Link kopieren
quote:She schreef op 06 mei 2017 @ 01:58:

[...]





En Viva dan met hun plista's?

Ik vind het erg vreemd trouwens dat je in dit hele verhaal niemand van Viva hoort.

Welk hele verhaal? Wees eens wat duidelijker.

En die plista's ken ik niet, ik heb niets met de Viva site, ik kom alleen op het forum.

En waar komt jouw belangstelling weg?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven