Amsterdamse homo in sloot gegooit

25-05-2007 19:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Amsterdam is afgelopen woensdag avond een homo sexuele man door 3 marokkanen tegen de grond geduwt en door de bosjes naar de sloot gesleept. Vervolgens hebben ze hem in de sloot gegooit en 2 uur lang met stenen en stokken naar hem gegooit. Hij mocht niet uit het water komen. Daarnet was zijn vriend op het nieuws... Het slachtoffer was te emotioneel om op tv te verschijnen. Hij was onderkoeld en heel erg overstuur en zou zeker hulp nodig hebben om dit te verwerken.



Ik werd hier woedend en verdrietig tegelijk om. Waarom doen ze dit in godsnaam? Omdat hij homo is? Is dat een reden dan om iemand zo te behandelen?



Laat die ouders die jongens hard aanpakken en ik hoop dat ze een gepaste straf krijgen. What goes around comes around zeggen ze weleens en ik wens ze een harde les toe!
Alle reacties Link kopieren
Om kotsmisselijk van te worden.

Ik stel voor hetzelfde met die klerejongens te doen en ze een paar uur langer in het water te houden.



Wat ik me wel altijd afvraag bij dit soort berichten is; was er dan helemaal niemand in de buurt om te helpen of was het weer zoiets als we stonden erbij en keken ernaar?
Alle reacties Link kopieren
Laten ze die marokkanen terug sturen naar hun eigen land.

Wat een rotstreek zeg,niet te geloven dit.
Alle reacties Link kopieren


Laten ze die marokkanen terug sturen naar hun eigen land.

Wat een rotstreek zeg,niet te geloven dit.




dat ze Marokkanen waren is niet eens zeker hoor, iemand die Arabisch praat is niet per definitie een Marokkaan



Wel heb ik gehoord dat het niet perse was gedaan omdat hij homo was, omdat de daders dit niet konden weten...misschien deden ze het voor de lol, dat is dan al helemaal raar, wie gaat er nou voor de lol iemand zo pesten en mishandelen:(
Alle reacties Link kopieren


Laten ze die marokkanen terug sturen naar hun eigen land.

Wat een rotstreek zeg,niet te geloven dit.
Dat het een rotstreek is kan ik helemaal beamen. Je eerste opmerking vind ik echter storend. Veel Marokkanen zijn hier geboren hoor. Het zijn dus Nederlanders, met andere voorvaderen. Er zijn ook genoeg andere mensen in ons land die homo's haten. Met het terug willen sturen van drie rotte appels is dit soort zinloos geweld echt niet verholpen.
Alle reacties Link kopieren
Paula, lekker kortzichtig weer. Ten eerste staat niet vast dat het Marokkanen waren. Ten tweede moet je wel weten of het jongens waren die geboren zijn in een ander land, dus naar hun land sturen is makkelijker gezegd dan gedaan.



Marokkaanse, waar heb je gehoord dat ze het slachtoffer al dan niet kenden?

Staat al vast dat ze hem niet kenden en niet wisten dat hij homo is? Ik kan het namelijk nergens vinden. 





Er is altijd zoveel hear-say als er iets gebeurd. Straks gaat het verhaal de ronde dat de homo het heeft uitgedaagd, dat er niks gebeurd is en hij gewoon bezopen te water is geraakt.

Al met al blijft het speculeren tot de laffe daders gepakt zijn en het onderzoek afgerond. En erg blijft het ook!
Alle reacties Link kopieren
Potenrammers bestaan er al jaren lang, in vele soorten en maten! Dat het misschien Marokkanen waren, is toch niet relevant. Het waren in het verleden trouwens vaak Skin-heads.
Alle reacties Link kopieren
Potenrammers bestaan er al jaren lang, in vele soorten en maten! Dat het misschien Marokkanen waren, is toch niet relevant. Het waren in het verleden trouwens vaak Skin-heads.
Maar die spreken toch geen Arabisch?;)
Vreselijk. Geen woorden voor. :(
Alle reacties Link kopieren




quote: Zamirah reageerde



Potenrammers bestaan er al jaren lang, in vele soorten en maten! Dat het misschien Marokkanen waren, is toch niet relevant. Het waren in het verleden trouwens vaak Skin-heads. Maar die spreken toch geen Arabisch?;)






Nee dat klopt;)

Maar zijn Marokkanen de enige dan die Arabisch spreken in Nederland..dacht het niet..en misschien was het wel een aan Arabisch verwante taal(bv Iraniers, Irakezen,Afghanen)..want hoe weet die man dat het precies Arabisch was, en of het precies Marokkanen zijn

En heelveel Marokkanen spreken ook Bebers wat anders klinkt



ik hoop eigenlijk dat het eigenlijk niet waar is..(beetje raar om te denken eigenlijk)maar  ik kan me namelijk nog goed herinneren over dat oh zo zieilige vrouwtje die was mishandeld door  Marokkaanse jongens,,en ze hadden haar hondje opgehangen..dat bleek later glashard gelogen te zijn
Alle reacties Link kopieren




quote: lolotte reageerde





quote: Zamirah reageerde



Potenrammers bestaan er al jaren lang, in vele soorten en maten! Dat het misschien Marokkanen waren, is toch niet relevant. Het waren in het verleden trouwens vaak Skin-heads. Maar die spreken toch geen Arabisch?;)





Nee dat klopt;)

Maar zijn Marokkanen de enige dan die Arabisch spreken in Nederland..dacht het niet..en misschien was het wel een aan Arabisch verwante taal(bv Iraniers, Irakezen,Afghanen)..want hoe weet die man dat het precies Arabisch was, en of het precies Marokkanen zijn

En heelveel Marokkanen spreken ook Bebers wat anders klinkt



ik hoop eigenlijk dat het eigenlijk niet waar is..(beetje raar om te denken eigenlijk)maar  ik kan me namelijk nog goed herinneren over dat oh zo zieilige vrouwtje die was mishandeld door  Marokkaanse jongens,,en ze hadden haar hondje opgehangen..dat bleek later glashard gelogen te zijn
3 keer eigenlijk in 1 zin:o
Alle reacties Link kopieren


Laten ze die marokkanen terug sturen naar hun eigen land.

Wat een rotstreek zeg,niet te geloven dit.
En wat als zo'n jongen een Nederlandse en een Marokkaanse ouder heeft? Mag één deel dan in Nederland blijven en moet het andere deel dan naar Marokko worden verstuurd? En stel dat het een persoon betreft die ook weer eens halfbloed-ouders heeft... vierdendelen volgens middeleeuws gebruik?
Alle reacties Link kopieren
Potenrammers bestaan er al jaren lang, in vele soorten en maten! Dat het misschien Marokkanen waren, is toch niet relevant. Het waren in het verleden trouwens vaak Skin-heads.
Het is relevant omdat het aantal incidenten (volgens de man van het COC op het journaal in ieder geval;)) aan het stijgen is. En we kunnen redelijk veilig stellen dat dat niet komt door het stijgende geweld door skinheads. Het is relevant omdat er opgeroepen werd om homo's van een toren te gooien, homo's op straat worden lastig gevallen en docenten in achterstandswijken soms niet meer durven te zeggen dat ze homo zijn. (de aanpak van homohaat staat ook niet voor niets in het regeerakkoord nu)



En nee, het zijn niet dus alle Marokkanen en ook niet alleen maar Marokkanen, maar het is wel een deel van het probleem. Aanpakken dus, want dit kan ECHT niet!
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Met aanpakken bedoel ik trouwens niet 'terugsturen' oid. Ik vond het idee van het COC om dit geweld zwaarder aan te pakken wel goed. Het zou een sterk signaal zijn dat religieus geweld of discriminerend geweld niet getolereerd wordt. Ik ben alleen bang dat het niet kan:(
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Laten we het eens positief benaderen: ik zie wel een zekere vooruitgang. 

Deze homo is niet met de kop vooruit van een hoog gebouw af gegooid maar alleen het water in gejaagd.  We gaan de goeie kant op !!  
Alle reacties Link kopieren
Glas is halfvol?
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Tender!



Ik zie het ook positief in! Ik denk dat de ene minderheidsgroep de andere minderheidsgroep zwemles gaf! Zonder dat men op geld uit was! De lamme helpt de blinde. Tranen in mijn ogen krijg ik ervan.

Misschien help ik eens een keer een groot deel van de Marrokaanse gemeenschap bij het instappen in het vliegtuig. Niet ieder lid van deze gemeenschap, dat moet ik er altijd bijzeggen van de azijnplassers. Ook gratis en voor niets. Iets verteld me dat het wel een enkele reis gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
terug sturen waarheen? waarschijnlijk zijn ze in nederland geboren.

gewoon oppakken en het zelfde met hun doen als wat zij met die man gedaan hebben...en dan de hele dag in het water en in plaats van stenen honkballen naar ze gooien ofzo....net zo lang tot ze verzuipen...kan er zo boos om worden!
Alle reacties Link kopieren
Dames, laten we even ontopic blijven aub.



Het komt erop neer dat een man door 3 andere mannen is mishandeld...

Niemand in de buurt om hem te helpen blijkbaar

waarschijnlijk weer een geval van zinloos geweld, maar om het nu direct over homohaat en rassen te gaan hebben gaat mij te ver. al waren de daders paars met gele stippen en het slachtoffer een marsmannetje, dit MAG niet gebeuren. Punt uit!!!
Alle reacties Link kopieren
Helaas bestaan Marsmannetjes niet, en mannetjes met paars en gele stippen bestaan ook al niet....:o



Marokkanen bestaan wel...
Alle reacties Link kopieren
Los van van welke voorouders deze daders hadden vind ik dit echt afschuwelijk nieuws.Iemand die op weg is naar huis en zoiets wordt aangedaan. En dan gelukkig wel iemand die uiteindelijk met auto/koplmapem ervoor gezorgd heeft dat het is gestopt. Hoeveel mensen zullen er voorbij gelopen zijn? Wat voor gek moet je zijn om met 'n drien-en een eenling zo te treiteren?
Alle reacties Link kopieren
Ronduit belachelijk dit:(



Vindt het zo erg voor die man,vraag me af waar het heen moet met deze wereld......Hoe erg kan het nu nog worden?!....
Alle reacties Link kopieren


Tender!



Ik zie het ook positief in! Ik denk dat de ene minderheidsgroep de andere minderheidsgroep zwemles gaf! Zonder dat men op geld uit was! De lamme helpt de blinde. Tranen in mijn ogen krijg ik ervan.

Misschien help ik eens een keer een groot deel van de Marrokaanse gemeenschap bij het instappen in het vliegtuig. Niet ieder lid van deze gemeenschap, dat moet ik er altijd bijzeggen van de azijnplassers. Ook gratis en voor niets. Iets verteld me dat het wel een enkele reis gaat worden.
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven