Meisje vermist en een meisje vermoord?!

03-06-2017 14:10 1650 berichten
Wat een ellende en wat angstig! Ik hoop zo dat het vermiste meisje Savannah nog gevonden wordt, maar ik vind het erg eng en toevallig. Zo vlakbij elkaar, brrr. Arme ouders en dierbaren van allebei meisjes, wat een hel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei precies hetzelfde tegen man , dit kan bijna geen toeval zijn. Heel eng.
Ja, wat een hel inderdaad. Afschuwelijk.
Je mag toch hopen dat Savannah contact opneemt als ze ongedeerd is, nu ze dit hoort.
Heel akelig allemaal inderdaad. Er waren ook berichten van een 17-jarig meisje dat in diezelfde regio is achtervolgd door een auto met twee mannen... zij kon gelukkig ontkomen. Wil er geen stemmingmakerij van maken, maar klinkt allemaal niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
ninia schreef:
03-06-2017 14:17
Je mag toch hopen dat Savannah contact opneemt als ze ongedeerd is, nu ze dit hoort.

Ik vrees het ergste ook voor haar...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet ophouden hier aannte denken...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heel eng :(
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Vooralsnog ziet de politie geen verband. ...daar zullen ze toch wel een reden voor hebben?

Wel vreselijk voor beide ouderparen.
Alle reacties Link kopieren
Afschuweljk inderdaad. Vraag me ook af waarom er geen Amber alert voor haar is afgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n bizar triest verhaal. Bah.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Las net wel dat het gevonden meisje niet de vermiste Savannah is, maar blijft akelig... Kan me niet voorstellen hoe de ouders deze dagen doormaken... Bah, hoop dat ze snel (levend) gevonden wordt en kan worden herenigd met haar familie
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk voor de ouders en geliefden, ik wens ze heel veel sterkte :rose: .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
03-06-2017 14:31
Afschuweljk inderdaad. Vraag me ook af waarom er geen Amber alert voor haar is afgegeven.
Amber Alerts worden alleen afgegeven als er vermoedens zijn dat een kind in een potentieel (levens)gevaarlijke situatie verkeert.

Hoe lullig ook... Pubers die weglopen komen regelmatig voor. Meestal komen ze gelukkig gewoon weer terug. Maar dat is dus niet meteen potentieel (levens)gevaarlijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Och, die oproep van die oma... Tranen.
Minimuiss schreef:
03-06-2017 14:29
Vooralsnog ziet de politie geen verband. ...daar zullen ze toch wel een reden voor hebben.
Ik kan er geen bedenken. Anders dan het publiek niet ongerust te maken.

Twee meisjes van 14. Zelfde regio. Ander meisje van 17. Zelfde regio. Geen verband? Gaat er bij mij niet in.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
03-06-2017 14:44
Ik kan er geen bedenken. Anders dan het publiek niet ongerust te maken.

Twee meisjes van 14. Zelfde regio. Ander meisje van 17. Zelfde regio. Geen verband? Gaat er bij mij niet in.
Jij hebt toch ook niet alle info, ik ook niet , maar ik ga ervan uit dat zij een stuk meer info hebben.
Nee, ik heb niet alle info. Maar twee meisjes van 14. Zelfde regio. Terwijl er voordien was gewaarschuwd voor twee mannen in een auto waarvoor een 17 jarig meisje nog wel kon wegkomen. Wel allemaal heel toevallig.
Boogschutter10 schreef:
03-06-2017 14:31
Afschuweljk inderdaad. Vraag me ook af waarom er geen Amber alert voor haar is afgegeven.
Ze was nog niet als vermist opgegeven .

Het meisje uit Hoevelaken was nog niet als vermist opgegeven, maar was niet uit school teruggekomen. Rond 17.00 uur vrijdag schakelde een getuige de politie in omdat er een lichaam in het water lag.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
03-06-2017 14:56
Nee, ik heb niet alle info. Maar twee meisjes van 14. Zelfde regio. Terwijl er voordien was gewaarschuwd voor twee mannen in een auto waarvoor een 17 jarig meisje nog wel kon wegkomen. Wel allemaal heel toevallig.
Politie klinkt toch redelijk overtuigd. Omstandigheden waren volgens oom agent erg verschillend. Ik ben mss naïef maar ik geloof niet zo in complotten.
Alle reacties Link kopieren
Och, vreselijk toch? De nachtmerrie van iedere ouder, geen woorden voor...
Minimuid, ik geloof ook niet in complotten.
En niet in toeval.
Minimuiss schreef:
03-06-2017 14:29
Vooralsnog ziet de politie geen verband. ...daar zullen ze toch wel een reden voor hebben?

Wel vreselijk voor beide ouderparen.
Ik denk dat de reden is dat er nog onvoldoende concrete aanwijzingen zijn voor een verband. Het is dan voorbarig om een verband te suggereren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie voor die ouders.. Ik vrees het ergste, maar ik hoop heel hard voor ze dat het met een sisser afloopt.
Arme Savannah (en iedereen die van het meisje houdt), kreeg meteen een heel rot gevoel toen ik het bericht over haar vermissing hoorde. Van het andere meisje wist ik nog niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven