Er zit ook een knop op je pc...

06-06-2007 11:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.A.V het topic over "er zit ook een knop op je tv" dan nu deze. Ik ben niet zo'n tv kijker en dus meer een pc mens. Eigenlijk staat dat ding ook veel te veel aan bij mij. Wat ik er voornamelijk op doe is forummen (alleen dit forum). Voor de rest bekijk ik het nieuws en speel muziek af via you tube. MSN niet te vergeten. En ik zoek op google leuke onderwerpen om over te lezen. Dat was het wel zo'n beetje eigenlijk.



Toch word ik er soms stapelgek van. Opzich kan ik hem wel uit zetten maar verveel me dan wel snel. Ik speel namelijk ook nooit spellen op een spelcomputer dus ook dat valt al af. Ik houd wel van lezen maar heb weinig zin om heel de avond of dag met een boek in m'n handen te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de computer naast het forummen, om een aantal weblogs af te struinen, het nieuws te lezen en ik kijk dagelijks op een aantal online fanclubs van muziekgroepen. Verder download ik veel muziek en kijk ik soms via uitzending gemist of tv op je pc een programma. Ik ga dadelijk even kijken of ik 'Afkicken' van BNN online kan bekijken. Verder besteed ik ook veel tijd aan het bewerken van foto's met Psp.
Alle reacties Link kopieren
(nu ontbreekt alleen nog het topic "er zit ook een knop op je radio" ) In ieder geval: wat mij nu verbaast is dat mensen, die graag in de tuin bij mooi weer tv  kijken, door anderen voor aso en desperate worden uitgemaakt en tv verslaafd zijn, terwijl de mensen die dat beweren massaal achter hun pc zitten te forummen met dit mooie weer. Over verslaafd gesproken.
Alle reacties Link kopieren
(nu ontbreekt alleen nog het topic "er zit ook een knop op je radio" ) In ieder geval: wat mij nu verbaast is dat mensen, die graag in de tuin bij mooi weer tv  kijken, door anderen voor aso en desperate worden uitgemaakt en tv verslaafd zijn, terwijl de mensen die dat beweren massaal achter hun pc zitten te forummen met dit mooie weer. Over verslaafd gesproken.
Traincha, waar woon jij in godesnaam??? Ik zie hier geen mooi weer!!! Sinds vanochtend is het hier bewolkt, nevelig en koud. En dat terwijl gisteren is voorspeld dat het ZONNIG en warm zou worden!!!! GRRRRRRRRRRR. Dus geen wonder dat ik met dit weer, nu, heute, du moment zit te forummen!!!

En kop op meid: reageer nou even op het tv forum.........

Daarnaast: ik heb niemand gelezen die jou voor aso heeft uitgemaakt hoor!
Alle reacties Link kopieren
(nu ontbreekt alleen nog het topic "er zit ook een knop op je radio" ) In ieder geval: wat mij nu verbaast is dat mensen, die graag in de tuin bij mooi weer tv  kijken, door anderen voor aso en desperate worden uitgemaakt en tv verslaafd zijn, terwijl de mensen die dat beweren massaal achter hun pc zitten te forummen met dit mooie weer. Over verslaafd gesproken.
Mee eens.



Verder heb ik zelf dat wanneer er niets op tv zet ik 'm uitzet, en wanneer ik eigenlijk niets op de computer moet doen ik soms toch blijf surfen. Dat vind ik persoonlijk echt verschrikkelijke tijdvern**king. Dan kijk ik liever een film. Ik baal ook als ik een dag(deel) verpest heb achter de computer omdat ik zoveel andere dingen had kunnen doen. Ik heb 'm wel vaak aanstaan voor mijn studie (ik maak bv. samenvattingen op de computer en uitwerkingen en papers), maar ik wil mezelf aanwennen dat als ik niet met iemand belangrijks / leuks op msn zit te kletsen en verder niets te doen heb, ik 'm gewoon uitzet. Net als bij de tv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven