Waarschuwing in krant voor Spermsnatchers..

06-06-2007 13:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - De Engelse krant The Sun waarschuwt zijn mannelijke lezers dat ze in de kroeg moeten uitkijken voor een nieuw roofdier: de vrouw op leeftijd die een kerel wil misbruiken om snel een kind te krijgen.



Ze zijn jong, alleenstaand en willen hopeloos een eigen kind. Het enige dat ontbreekt, is echter een man. Geen probleem. Je verleidt een kerel in de kroeg, kaapt zijn sperma en wordt zwanger. Groot-Brittannië is in rep en roer door nieuwe rage onder alleenstaande vrouwen met ‘rammelende eierstokken’.





De Britse krant The Sun omschrijft de vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke zaadcellen voor een bevruchting als ‘sperm snatchers’. Ze staan in groepjes in de hoek van een rokerige bar, slechts gekleed in niets verhullende kleding en op hoge naaldhakken, en beloeren hun prooi als hongerige roofdieren, beschrijft de krant de werkwijze van de vrouwen.





De vrouwen om wie het gaat hebben geen tijd en zin een langdurige relatie. En eenmaal tussen de lakens gaat het maar om een ding: zo snel mogelijk zwanger worden.





De 25-jarige Selina Arnell uit Bristol is zo’n alleenstaande vrouw met een vurige kinderwens. ,,In de bus keek ik naar niets anders dan baby’s en zwangere vrouwen. Dat wilde ik ook. Maar ik had een probleem. Ik had geen vent en wilde er ook geen”, zegt Arnell.





De 25-jarige single hopte van het ene feest naar het andere. ,,Ik ging op stap, puur en alleen om te zoeken naar een potentiële vader van mijn kind.” Volgens Arnell waren de meeste mannen die ze versierde te dronken om te beseffen dat ze werden gebruikt. Tot haar grote spijt is het nog niet gelukt zwanger te worden. ,,Natuurlijk maak ik me zorgen om geslachtsziekten. Maar ik ga net zo lang door totdat ik zwanger ben.”





Timika Brown (21) uit Mitcham was wel succesvol in het kapen van een klodder sperma van de 25-jarige Mark. Ze raakte zwanger. Dat hun verhouding na een maand over was, maakt Brown niets uit. ,,Ik heb gekregen wat ik wilde, zijn sperma.”
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizar bericht...



Zouden die vrouwen wel stilstaan bij het belang van hun kind? Je kunt later niet eens vertellen wie het kinds' vader is, want zo te lezen pikt men er wel veel mannen uit voor de bevruchting.



Kunnen jullie begrip op brengen voor dit soort acties?
Alle reacties Link kopieren
Is al een topic over.Misschien eerst even wat doorlezen voor je iets nieuws post
Alle reacties Link kopieren
The Sun :facepalm:
Die maken van alles een smeuig verhaal.

Niks nieuws onder de zon verder. Alleen een nieuw naampje voor verzonnen.
.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze dan een 'vader' gaat zoeken in de kroeg. :@@:
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
wat een ontzettend lul (excuzes le mot)- :popcorn: verhaal
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
18-06-2018 23:45
wat een ontzettend lul (excuzes le mot)- :popcorn: verhaal
Och weet niet, Boris Becker heeft ook zo een kind opgelopen en die had niet eens seks met de vrouw in kwestie.
Alle reacties Link kopieren
Roosmarijn1989 schreef:
18-06-2018 21:10
ja dit bestaat
Hoe kom jij aan al die topics uit 2007?
Alle reacties Link kopieren
Roosmarijn1989 schreef:
18-06-2018 21:10
ja dit bestaat
Je bent zo'n 11 jaar te laat met je reactie
Alle reacties Link kopieren
Die dames hebben inmiddels al bijna kleinkinderen ;-D
Dit staat in Actueel :applause:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven