Opmerkelijke beelden G20 top Hamburg

07-07-2017 23:22 238 berichten
Ik zit me te verbazen en vooral te ergeren bij de beelden van de 'protesten' in Hamburg. De anti-fascisten lijken de nieuwe fascisten...

Gelukkig valt er ook nog wat te lachen. :mrgreen: (kan ik meteen uittesten of ik inmiddels plaatsjes mag plakken)

https://youtu.be/2lHaiDIkUJM <- goud!

Afbeelding

Tussen alle misère nog wat lolligs gezien? Post het hier.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 10:07
0.81% gewijzigd
Hoezo nou ineens dit topic? Napraat gelezen?
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 23:44
Hoezo nou ineens dit topic? Napraat gelezen?
.
Napraat? Enlighten me.
Nope.
lrishCassidy schreef:
08-07-2017 00:12
Nope.
.
Wat loop je hier dan te zeveren.
Waarom open jij dit topic dan?
Alle reacties Link kopieren
Omdat het niet niks is wat er gebeurd in Hamburg.
LOEP ME MAAR aub.
Net nadat ik het er over had op de napraat. Gek zeg. Best gek.
Je had het natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen.


Anyway, dit gaat nooit lopen, want "links".
Succes met je topic.
Denken dat je uniek bent met het bespreken van een actualiteit. :facepalm:
Iemand 'succes wensen' met een topic. :facepalm: :facepalm:

Ik vind het knap.
Alle reacties Link kopieren
Het verwonderde me dat het niet al eerder is geopend.
LOEP ME MAAR aub.
Hetvrijewoord schreef:
08-07-2017 00:32
Denken dat je uniek bent met het bespreken van een actualiteit. :facepalm:
Iemand 'succes wensen' met een topic. :facepalm: :facepalm:

Ik vind het knap.


Nou vertel, wat vind je er allemaal van?
Wil je net gaan slapen kom je deze tegen.
Is het nou een anti-kapitalist of een verdwaalde hipster?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:proud:
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Afbeelding

:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Je zou er maar wonen en dan komen er ineens van die hipsters en ME, terwijl deze man gewoon naar de supermarkt wilde

Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
http://www.stuff.co.nz/world/europe/945 ... ic-eyeroll

Deze kwam ik net tegen.
Niet erg diplomatiek, wel mooi. :proud:
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Diep triest. Je zou er maar wonen.
reesy schreef:
08-07-2017 02:09
Diep triest. Je zou er maar wonen.
Dit.
Maar worden die aso's dan niet massaal opgepakt?
Nou, hier is in ieder geval een reden voor het verbieden van gezichtsbedekkende kleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vanochtend bij de NOS zoeken naar het nieuws over Hamburg. Het was bericht 13. Onder meisjesvoetbal, Andre Rieu en 'hoeveel geld verdienen Youtubers'.
Schandalig. Als extreem rechts hier zo tekeer was gegaan hadden ze anders gepiept.
.
impala schreef:
08-07-2017 09:13
Ik moest vanochtend bij de NOS zoeken naar het nieuws over Hamburg. Het was bericht 13. Onder meisjesvoetbal, Andre Rieu en 'hoeveel geld verdienen Youtubers'.
Schandalig. Als extreem rechts hier zo tekeer was gegaan hadden ze anders gepiept.
.
Moet je voor je dagelijkse portie ergernis eens op Joop kijken. Dat is inmiddels verworden tot Fox News van links.
Alle reacties Link kopieren
Nee dank je. Ik probeer net ff een beetje rust in mijn hoofd te krijgen ;-) Maar als ik weer aan wat opwinding toe ben, weet ik waar ik moet zijn !
.
Links meisje Anne Fleur Dekker is ook aan het rellen in Hamburg. Helemaal verbolgen dat ze af en toe door de politie worden staande gehouden en dus niet 'recht hebben op democratie' :rofl:

Joop.nl zou zich ook moeten schamen om dit tuig een platform te geven.
Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
08-07-2017 01:57
Je zou er maar wonen en dan komen er ineens van die hipsters en ME, terwijl deze man gewoon naar de supermarkt wilde

Afbeelding
Op zich al een uitdaging, want veel winkels liggen in puin en zijn geplunderd: https://twitter.com/dpa/status/88356808 ... tijl.nl%2F

Het zijn gewoon een stel schoften. En zodra de politie een vinger uitsteekt gillen ze over politiegeweld. In het AD werd een vrouw geïnterviewd die met een baby in een draagdoek liep. "Katharina Wagner (31) was eigenlijk niet van plan om te demonstreren, maar nu loopt ze middenin de protestmars. Met haar 6 maanden oude dochter in een draagzak op haar buik en een verbeten blik. Natuurlijk is dit niet zonder gevaar, geeft de moeder toe. ,,Maar de politie zou gek zijn als ze nu geweld gebruikt. Als dát in de media komt, staat ze wat te wachten.” :sick:

Er zijn 197 agenten gewond geraakt. En veel media maar doen alsof het om 'betogers' gaat.
Het zijn gewoon voetbal hooligans zonder voetbal.
Ik heb er ook nog nooit iets zinnigs uit horen komen trouwens, nog een overeenkomst.


Protesteren tegen das kapital in je Adidas sneakers:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven