De 3 vermiste Nederlanders in Turkije

02-08-2017 19:27 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is hier al een topic over? ik kan hem nergens vinden, sorry anders.

In het kort:
Eerst was het nieuws dat er 3 Nederlanders vermist waren in Turkije.
Een stel en een man.
Toen bleek dat dat zij elkaar ook persoonlijk kennen en alledrie uit Haaksbergen komen.
De vrouw van het stel heeft de familie geappt dat die vriend naar huis komt (ook al vreemd?)
Van die vriend is nooit meer iets vernomen.
En nu blijkt het stel opgedoken te zijn en die man van het stel heeft in het ziekenhuis gelegen in zeer zorgwekkende toestand.
Hij is in zijn operatiegewaad weggelopen met zijn vrouw uit het ziekenhuis.
Van de derde vriend ontbreekt nog steeds ieder spoor.
RTL nieuws heeft de vrouw gebeld, maar het stel wil niks zeggen en verbrak de verbinding.

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/ver ... ziekenhuis


Het verhaal wordt steeds vreemder en ik vraag me af wat er gebeurd is. Lijkt me vreselijk voor die familie, die onzekerheid. Ik geloof dat er ook al familie heen is om te zoeken. En dat terwijl dat stel op rondreis zou zijn in Turkije in plaats van mee te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel vreemd verhaal. Ook dat die Bjorn gewond in het ziekenhuis zou hebben gelegen, de dag nadat Joey voor het laatst contact had.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel bizar verhaal. Net een heel spannend boek waarin steeds nieuwe details naar boven komen, maar dan echt :|
Nu maar hopen dat die jongen die nog verdwenen is, heelhuids ergens opduikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er een luchtje aan zitten, vreemd verhaal idd.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een heel vreemd verhaal en het lijkt inderdaad steeds vreemder te worden!
Alle reacties Link kopieren
Dit zaakje stinkt. Het echtpaar zou eerst een huis gaan bouwen en nu zijn ze op doorreis (?) in Turkije. En tegen de verslaggever van RTL als die de vrouw aan de lijn heeft zeggen dat ze ' geen tijd heeft hiervoor'? Het blijft gissen, misschien zijn ze wel op de vlucht omdat er 'iets' al dan niet opzettelijk met Joey is gebeurd?
Ze zijn midden in de nacht uit het ziekenhuis weggegaan terwijl hij in levensgevaar was eerder die dag.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het is een vreemd verhaal, ik hoop dat de vermiste jongen levend en wel opduikt maar ik ben bang dat er iets ernstigs is gebeurd.
Keep on, keep keepin' on....
Misschien iets met drugs en dealen dat verkeerd gegaan is.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
02-08-2017 19:33
Ik vind het een heel bizar verhaal. Net een heel spannend boek waarin steeds nieuwe details naar boven komen, maar dan echt :|
Nu maar hopen dat die jongen die nog verdwenen is, heelhuids ergens opduikt.
Dit gevoel heb ik ook heel sterk.
Laten we inderdaad hopen dat het boek een goed einde heeft....
Vreemd verhaal. Vond de beginsituatie uberhaupt vreemd.. dat stel met die gozer om een huis te bouwen in Turkije. Noem me oppervlakkig, maar op basis van hun foto's had ik al een "niet pluis" gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Ruzie gekregen, man heeft vermiste jongen om het leven gebracht, zou eens op de bouwplaats van het zogenaamde huis gaan kijken als het al bestaat. Die heeft zich verweerd waardoor Bjorn gewond raakte en nu zijn ze op de vlucht. Wat niet hoeft want Turkije heeft geen uitleveringsverdrag.

Zomaar een gokje.

Maar ik hoop dat het niet waar is.
Heel raar verhaal inderdaad.
En ik begreep dat de Turkse politie heeft gemeld dat ze het stel niet verdenken.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
02-08-2017 20:31
en nu zijn ze op de vlucht. Wat niet hoeft want Turkije heeft geen uitleveringsverdrag.

Zomaar een gokje.

Maar ik hoop dat het niet waar is.
Stel dat ze inderdaad zouden vluchten voor justitie, dan is het logischer om Turkije uit te vluchten vanwege het ontbreken van een uitleveringsverdrag.
Het stel is geen verdachte in de zaak lees ik net.

http://nos.nl/l/2186175
Alle reacties Link kopieren
CarmiggelT schreef:
02-08-2017 20:57
Het stel is geen verdachte in de zaak lees ik net.

http://nos.nl/l/2186175
Ja, zou ook nog kunnen dat ze echt van niets weten. Maar waarom het dan zo'n mysterie moet blijven dat en waarom hij zwaargewond in het ziekenhuis lag is wel vreemd. Zijn familie wist van niks, want anders hadden ze het stel toendertijd niet als vermist opgegeven. Als je man zwaargewond in het ziekenhuis ligt dan bel je toch al eerste zijn ouders etc.?
Misschien zijn ze enkel geen verdachten omdat er (nog) geen enkel bewijs is.
Heel vaag verhaal zeg..
Hoe kan je nou vluchten uit een ziekenhuis als je zwaar gewond ben. Dat is wel erg verdacht..
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
02-08-2017 20:31
Ruzie gekregen, man heeft vermiste jongen om het leven gebracht, zou eens op de bouwplaats van het zogenaamde huis gaan kijken als het al bestaat. Die heeft zich verweerd waardoor Bjorn gewond raakte en nu zijn ze op de vlucht. Wat niet hoeft want Turkije heeft geen uitleveringsverdrag.

Zomaar een gokje.

Maar ik hoop dat het niet waar is.
Die Bjorn is alleen in zijn gezicht gewond. Dus ik dacht gelijk, ja hoor, ruzie gekregen met Joey. Die is van de rotsen gegooid en hij is naar het ziekenhuis gegaan en gezegd dat die van de rotsen gevallen, sure.
Niemand is onmisbaar
Die vrouw schijnt ook gewond het ziekenhuis binnengebracht te zijn en zij en haar vriend Björn hadden al enkele dagen geen contact met elkaar gehad. Ze besloten het ziekenhuis te verlaten en hebben daarvoor getekend.

Ontvoerd geweest ivm drugsdealer en nu op de vlucht uit angst?
CarmiggelT schreef:
02-08-2017 20:57
Het stel is geen verdachte in de zaak lees ik net.

http://nos.nl/l/2186175
Dat maakt de kans groter dat ze zich veilig wanen en opgepakt kunnen worden. Of de politie weet wat er aan de hand is(derden in het spel).
bojoti schreef:
02-08-2017 23:29
Die Bjorn is alleen in zijn gezicht gewond. Dus ik dacht gelijk, ja hoor, ruzie gekregen met Joey. Die is van de rotsen gegooid en hij is naar het ziekenhuis gegaan en gezegd dat die van de rotsen gevallen, sure.
Dat was ook mijn idee maar waarom is zij dan ook gewond het ziekenhuis binnengebracht en hadden ze elkaar al een paar dagen niet gezien?
SweetFirefly schreef:
02-08-2017 19:41
Dit zaakje stinkt. Het echtpaar zou eerst een huis gaan bouwen en nu zijn ze op doorreis (?) in Turkije. En tegen de verslaggever van RTL als die de vrouw aan de lijn heeft zeggen dat ze ' geen tijd heeft hiervoor'? Het blijft gissen, misschien zijn ze wel op de vlucht omdat er 'iets' al dan niet opzettelijk met Joey is gebeurd?
Ze zijn midden in de nacht uit het ziekenhuis weggegaan terwijl hij in levensgevaar was eerder die dag.....
Het zaakje stinkt enorm.
Ik denk dat de politie expres zegt in de media dat het stel niet verdacht worden, om ze zo weer naar Nederland te lokken ipv dat ze op de vlucht slaan. Lijkt me nogal logisch dat ze iets met de verdwijning van Joey te maken hebben,
Alle reacties Link kopieren
En ze zijn opgepakt!
I don't care, i love it!!
polo1985 schreef:
03-08-2017 02:53
En ze zijn opgepakt!
Waar lees je dat?
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2882 ... den__.html
Joey vertrok op 30 juni vanuit Haaksbergen met het duo richting Turkije. Bjorn had hem verteld dat het stel grond had gekocht in de buurt van Silifke om een huis op te bouwen. De 21-jarige plaatsgenoot van Bjorn en Derya is bijzonder handig en kon hen daarbij helpen. Bovendien zou het een mooie vakantie voor hem zijn, werd hem vermoedelijk voorgehouden. In werkelijkheid blijkt er van de bouwplannen niets te hebben geklopt.


Dat stel heeft helemaal geen grond gekocht en/of een huis. Daarnaast zou Joey met flink wat geld voor zijn terugreis zijn vertrokken.

Voorbedachte rade? Wat een vreemd en eng verhaal. Ik heb weinig hoop op een goede afloop :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven