Natalee Holloway

16-08-2017 23:04 105 berichten
https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/nie ... e-holloway


Mogelijk zijn de stoffelijke resten dat gevonden is na een tip van Natalee Holloway. Zou het dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik altijd vermoed, de vader van Joran was rechter en dus juridisch goed onderlegd.
Geen lijk = geen moord, tenminste meestal (er zijn uitzonderingen) dus zijn advies zal zijn geweest "zorg dat ze niet vinden"

Gewoon volhouden dat je haar het laatst op het strand hebt gezien en iedereen zoekt op zee terwijl ze op land ligt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Het DNA-onderzoek kan een maand duren?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Dat is ook mijn vermoeden geweest dat de vader van Joran erbij betrokken is maar blijkbaar is er nog een 3e persoon bij betrokken geweest? Dat had ik niet verwacht.
Fleurtje_5 schreef:
16-08-2017 23:10
Het DNA-onderzoek kan een maand duren?
Via een particulier kan het langer duren, de politie is hierbij niet betrokken.
Alle reacties Link kopieren
Wat zei Joran toen ook al weer in dat programma van Peter R de Vries? Toen hij erin geluisd werd met die verborgen camera's enzo in die auto.
Ik kan me herinneren dat hij zei dat ze nooit meer gevonden zou worden, zei hij toen ook iets over de zee of niet?
zebra123 wijzigde dit bericht op 16-08-2017 23:36
0.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-08-2017 23:11
Dat is ook mijn vermoeden geweest dat de vader van Joran erbij betrokken is maar blijkbaar is er nog een 3e persoon bij betrokken geweest? Dat had ik niet verwacht.
Wat ik me er van herinner is dat zijn moeder die nacht niet thuis was en zijn vader wakker werd of opstond toen hij binnen kwam.
Ik heb ook altijd aan het strand verhaal getwijfeld.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Tja.
Hopelijk is ze het, zou fijn zijn voor de nabestaanden.
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk mijzelf geciteerd
Zou wel fijn zijn voor die ouders, afsluiting. Wel apart dat die tip nu pas naar voren komt..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verbaasd dat het al zo lang geleden is.
Alle reacties Link kopieren
Ja waarom nu ineens iemand die gaat praten? Toch wroeging?Hoop het heel erg voor haar moeder dat de waarheid boven tafel komt.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Haantje79 schreef:
16-08-2017 23:52
Ja waarom nu ineens iemand die gaat praten? Toch wroeging?Hoop het heel erg voor haar moeder dat de waarheid boven tafel komt.
En vader.

Ik ben ook wel benieuwd waarom die huisgenoot dit zo lang verzwegen heeft. Volgens mij is dat ook strafbaar.
tampontouwtje schreef:
17-08-2017 00:06
En vader.

Ik ben ook wel benieuwd waarom die huisgenoot dit zo lang verzwegen heeft. Volgens mij is dat ook strafbaar.
Ja maar als die huisgenoot medeplichtig is aan het verdwijnen van een lichaam is de verjaringstermijn wel gehaald. Aruba heeft volgens mij het Nederlands rechtssysteem.
Haantje79 schreef:
16-08-2017 23:52
Ja waarom nu ineens iemand die gaat praten? Toch wroeging?Hoop het heel erg voor haar moeder dat de waarheid boven tafel komt.
Het is te hopen.. en ja, het gebeurt wel vaker.
Er was ooit een jonge moeder vermist met haar dochtertje, Marion en Romy waren hun namen.
Peter R. de Vries is daar toen achteraangegaan omdat eigenlijk wel zeker was wie de dader was (haar ex-vriend) maar die hield zijn klep stijf dicht en zei haar op het station afgezet te hebben.
Officieel was ze jarenlang vermist. De dader is in de gevangenis gestorven (voor een ander feit) aan kanker en heeft dat geheim meegenomen zijn graf in.

Jaren later, echt vele jaren later heeft zijn broer -die ervan wist en zelfs geholpen had de lichamen te begraven in de duinen- toch wroeging gekregen en verteld wat er was gebeurd. Hij was ook medeplichtig, ik weet niet meer precies of en zo ja hoeveel straf hij heeft gekregen.
Ik weet nog dat ik dacht gelukkig hebben die ouders nu rust.
Vond het kwalijk dat die broer al die tijd gezwegen had maar was toch blij dat hij uiteindelijk niet langer tegen de smeekbedes van haar ouders op tv en in tijdschriften bestand was en vertelde hoe het was afgelopen.

Op Aruba iemand begraven ligt ook niet écht voor de hand: het hele eiland is 1 grote steen en een flink diep gat graaf je daar niet zo makkelijk zeker niet ongemerkt. Het zijn wel menselijke resten dus het is toch iemand, ooit gelukt om dat te doen. Of het moet een aangelegde tuin zijn geweest waar veel aarde in is gestort zodat je er kan tuinieren!?
Door de warmte daar zal een lichaam snel vergaan dus dat een ingewikkeld DNA onderzoek nodig is om zekerheid te verkrijgen snap ik wel.

Vreselijk voor die mensen dat ze zolang moeten wachten en ik hoop eerlijk gezegd dat ze het is, dan hebben ze i.i.g. zekerheid.

Kan me ook vaag herinneren dat die Joran iets had gezegd over dat die vriend zonder hem(!) met een bootje ver op zee was gevaren en haar overboord had gezet maar ook dat dat verhaal niet kón kloppen omdat de jongen die hem daarbij zou hebben geholpen kon bewijzen dat hij in die tijd helemaal niet op Aruba was. Kortom hij kletste maar wat.

Kan er niks aan doen maar toen ik het las in de krant dacht ik toch stiekem even: ach, hij zit voorlopig prima daar in die gevangenis in Peru.
Over 28 jaar hebben ze hopelijk bewijs om hem nog een keer de max. straf te geven. Wat een pscycho -in de ware zin van het woord- is dat zeg... Hopen dat de uitslag snel bekend is en dat niet gaat betekenen dat die griezel naar de VS of Nederland mag voor een rechtszaak: eerst die 28 jaar in Peru volmaken, dan zien we wel weer eens verder...
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 01:46
Reden: fout eruit
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het. Mijn god je zal de botten moeten zoeken/vinden van je kind. :(
Sophiever schreef:
17-08-2017 00:22
Ja maar als die huisgenoot medeplichtig is aan het verdwijnen van een lichaam is de verjaringstermijn wel gehaald. Aruba heeft volgens mij het Nederlands rechtssysteem.
Is dat zo kort?
QueenArachnia schreef:
17-08-2017 00:41
Ik hoop het. Mijn god je zal de botten moeten zoeken/vinden van je kind. :(
:cry:
Alle reacties Link kopieren
Bestaardigopzich schreef:
17-08-2017 00:35
Het is te hopen.. en ja, het gebeurt wel vaker.
Er was ooit een jonge moeder vermist met haar dochtertje, Savannah en Romy waren hun namen.
Peter R. de Vries is daar toen achteraangegaan omdat eigenlijk wel zeker was wie de dader was (haar ex-vriend) maar die hield zijn klep stijf dicht en zei haar op het station afgezet te hebben.
Officieel was ze jarenlang vermist. De dader is in de gevangenis gestorven (voor een ander feit) aan kanker en heeft dat geheim meegenomen zijn graf in.

Jaren later, echt vele jaren later heeft zijn broer -die ervan wist en zelfs geholpen had de lichamen te begraven in de duinen- toch wroeging gekregen en verteld wat er was gebeurd. Hij was ook medeplichtig, ik weet niet meer precies of en zo ja hoeveel straf hij heeft gekregen.
Ik weet nog dat ik dacht gelukkig hebben die ouders nu rust.
Vond het kwalijk dat die broer al die tijd gezwegen had maar was toch blij dat hij uiteindelijk niet langer tegen de smeekbedes van haar ouders op tv en in tijdschriften bestand was en vertelde hoe het was afgelopen.

Op Aruba iemand begraven ligt ook niet écht voor de hand: het hele eiland is 1 grote steen en een flink diep gat graaf je daar niet zo makkelijk zeker niet ongemerkt. Het zijn wel menselijke resten dus het is toch iemand, ooit gelukt om dat te doen. Of het moet een aangelegde tuin zijn geweest waar veel aarde in is gestort zodat je er kan tuinieren!?
Door de warmte daar zal een lichaam snel vergaan dus dat een ingewikkeld DNA onderzoek nodig is om zekerheid te verkrijgen snap ik wel.

Vreselijk voor die mensen dat ze zolang moeten wachten en ik hoop eerlijk gezegd dat ze het is, dan hebben ze i.i.g. zekerheid.

Kan me ook vaag herinneren dat die Joran iets had gezegd over dat die vriend zonder hem(!) met een bootje ver op zee was gevaren en haar overboord had gezet maar ook dat dat verhaal niet kón kloppen omdat de jongen die hem daarbij zou hebben geholpen kon bewijzen dat hij in die tijd helemaal niet op Aruba was. Kortom hij kletste maar wat.

Kan er niks aan doen maar toen ik het las in de krant dacht ik toch stiekem even: ach, hij zit voorlopig prima daar in die gevangenis in Peru.
Over 28 jaar hebben ze hopelijk bewijs om hem nog een keer de max. straf te geven. Wat een pscycho -in de ware zin van het woord- is dat zeg... Hopen dat de uitslag snel bekend is en dat niet gaat betekenen dat die griezel naar de VS of Nederland mag voor een rechtszaak: eerst die 28 jaar in Peru volmaken, dan zien we wel weer eens verder...
Marion en Romy, triest verhaal
Gisselle schreef:
17-08-2017 01:28
Marion en Romy, triest verhaal
Excuus!!! Ik ga het aanpassen, in dit geval is het wel heel dom om een fout in de naam te maken...
Dit verhaal doet me aan Natalee denken omdat ze ook al zo lang weg is en er is minstens 1 mens die door gewoon te praten rust kan schenken, net als bij Marion en Romy.
Al stond ik er wel van te kijken dat die creep zijn eigen dochtertje ook vermoord had.. ik hoopte toen zó dat dat kindje i.i.g. nog zou leven bij familie in Turkije maar helaas.
Ik hoop zo dat ze Natalee gevonden hebben. Kunnen de ouders en andere nabestaanden rust gaan vinden.
En ik hoop ook dat ze Joran van der Sloot opnieuw kunnen aanklagen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde vanochtend op de radio dat de vader zijn zoektocht verwerkt in een documentaire/serie. Niet geheel toevallig begint die serie morgen en duurt die 5 of 6 afleveringen. Ongeveer net zo lang als dat hij aangeeft dat het duurt voordat de resultaten van DNA onderzoek bekend zullen zijn. Zoals het op de radio werd gebracht klonk het alsof Natalee's vader er wat publiciteit mee opzocht voor zijn programma.

Op de radio werd ook gezegd dat DNA onderzoek binnen 48 uur afgerond kan zijn. NFI zelfs in 6 uur. Maar dat is wellicht op beter DNA materiaal.

Hoe dan ook; dit verhaal is me altijd bijgebleven. Hopelijk komt er eindelijk meer duidelijkheid over haar lot.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend op het nieuws werd al gezegd dat het zeer waarschijnlijk dierlijke botten zijn....
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Iemand gisten Jinek gezien? Daarin werd ook gezegd dat het om publiciteit ging voor het programma en dat het bijna zeker over dierlijke resten ging.

Als het om menselijke resten gaat is vader nog in overtreding ook. Dan had hij de resten niet mee mogen nemen, maar had de politie er bij moeten komen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel heel misselijk zijn, als je op deze manier in de aandacht wil blijven.

Ik hoop ook zo dat ze Maddie McCann een keer vinden, ik heb bij haar nooit het idee gehad dat ze dood is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven