Tour de Dope

25-07-2007 01:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn er grootverbruikers van bloeddoping, epo en andere shit?



Of kunnen we onszelf veel werk besparen door te zoeken naar hen die nog clean zijn?
Ja, lachen, hè? Ieder jaar zit half Nederland - net als een groot deel van de rest van Europa - weer likkebaardend te staren naar urenlang pedaaltjes rondtrappende fietsers, die tussendoor lekker in hun broek pissen. Allemaal onder het mom van topsport. Nu is het, dat staat buiten kijf, een enorm zware opgave om zo'n tour fatsoenlijk te rijden tussen de andere toprennerss. Maar of het nu door de media komt of niet: de laatste jaren gaat het voornamelijk over dopingaffaires. Dat haalt de romantiek van wie het hardst een rondje Frankrijk fietst toch wel enigszins naar beneden.



Nu gebiedt de eerlijkheid mij overigens om te zeggen dat ook in Compli's sport (het edele squash) er bij de toppers ook af en toe iemand gepakt wordt op doping. Hoe dan ook, het is jammer dat dat spul er steeds aan te pas moet komen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, lachen, hè? Ieder jaar zit half Nederland - net als een groot deel van de rest van Europa - weer likkebaardend te staren naar urenlang pedaaltjes rondtrappende fietsers,ja ik dus die tussendoor lekker in hun broek pissen. en dat is dan ook het moment waar ik op zit te wachten, die dopingleuters! Allemaal onder het mom van topsport. Nu is het, dat staat buiten kijf, een enorm zware opgave om zo'n tour fatsoenlijk te rijden tussen de andere toprennerss. Maar of het nu door de media komt of niet: de laatste jaren gaat het voornamelijk over dopingaffaires. Dat haalt de romantiek van wie het hardst een rondje Frankrijk fietst toch wel enigszins naar beneden.



Nu gebiedt de eerlijkheid mij overigens om te zeggen dat ook in Compli's sport (het edele squash) er bij de toppers ook af en toe iemand gepakt wordt op doping. Hoe dan ook, het is jammer dat dat spul er steeds aan te pas moet komen.

alles drijft op doping tegenwoordig, zelfs het kabinet zweert bij anabolen
Alle reacties Link kopieren
dat met dat pissen en die tour dat is wel bekend, maar moeten ze niet schijten? Ik heb er nog nooit 1 kunnen betrappen op het draaien van een bruine jongen. Volgens mij slikken ze daar iets voor. Als bloeddoping niet mag, mag een klysma dan wel?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de tour met goed fatsoen eigenlijk niet meer laten plaatsvinden. Blijkbaar is het onmenselijk om deze tour te rijden zonder daarvoor onder de dope te zitten. Klaar toch.. dan stoppen we ermee.



Bij iedere overwinning denk je toch... goh wat heeft die geslikt...


dat met dat pissen en die tour dat is wel bekend, maar moeten ze niet schijten? Ik heb er nog nooit 1 kunnen betrappen op het draaien van een bruine jongen. Volgens mij slikken ze daar iets voor. Als bloeddoping niet mag, mag een klysma dan wel?



Dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd, lieve Meds, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik nooit de moeite heb genomen dat uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je alleen de laatste jaren over doping hoort. Vroegah hoorde je nooit iets erover. Moet het dan alleen maar sneller gaan ofzo?

Jammer dat zo'n sport bedoezeld wordt omdat iemand spul nodig heeft om sneller te fietsen.
Alle reacties Link kopieren


Ik vind dat je alleen de laatste jaren over doping hoort. Vroegah hoorde je nooit iets erover. Moet het dan alleen maar sneller gaan ofzo?

Jammer dat zo'n sport bedoezeld wordt omdat iemand spul nodig heeft om sneller te fietsen.




Nee vroeger hoorde je er niks of misschien een heel stuk minder over, maar denk je dat ze het vroeger niet gebruikt hebben?

Vroeger werd er zeker ook veel doping gebruikt, maar waren volgens mij de controles veel minder. Kijk alleen maar naar atletiek en zwemmen, volgens mij staan er nog wereldrecords uit de jaren 80 wat tegenwoordig niemand kan verbeteren, kan je ook je vraagtekens zetten bij de wereldrecordhouder.



Maar wat ik vooral niet snap is waarom gebruiken die renners nog doping, je weet toch dat je gepakt wordt.

Ik bedoel Rasmussen is tijdens de tour al 14 keer gecontroleerd, als je dan toch gebruikt hebt dan zien ze dat toch. Dus waarom neem je het risico om te gebruiken om zo te winnen en je weet dat als je wint je (volgens mij) zowieso gecontroleerd wordt.



Waarom, waarom, waarom nemen ze toch het risico? Ze verpesten het voor degene die gewoon schoon zijn, want die zijn er zeker genoeg in de tour, dus welke conclusie kan je daaruit trekken? Dat de tour best te rijden is zonder het gebruik van doping....... lijkt mij dan.
Alle reacties Link kopieren
Volgens  mij staat Rasmussen ook stijf van de dope, hij is niet voor niet tijdens de off training controle "niet te vinden" Een kuurtje van een paar weken voor de tour doet wonderen.

Vino is zo stom geweest om met donorbloed te werken als hij een paar maanden terug zijn eigen bloed had laten aftappen was er niks te vinden geweest.
Alle reacties Link kopieren
Als de pakkans op dope heel groot zou zijn, dan zou niemand het gebruiken.

m.a.w. hoeveel fietsen er mee die niet gepakt worden?!
dat met dat pissen en die tour dat is wel bekend, maar moeten ze niet schijten? Ik heb er nog nooit 1 kunnen betrappen op het draaien van een bruine jongen. Volgens mij slikken ze daar iets voor. Als bloeddoping niet mag, mag een klysma dan wel?
Tijdens één of andere marathon of tijdens een snelwandelwedstrijd heb ik eens een man zien schijten. Gewoon onder het lopen. Haalde het uit zijn broek en gooide het aan de kant.

Kan ook.

Was bij kopspijkers ofzo te zien.
Alle reacties Link kopieren
haha shining die heb ik ook gezien!
Goor hè Yoyo!
Alle reacties Link kopieren




quote: meds reageerde



dat met dat pissen en die tour dat is wel bekend, maar moeten ze niet schijten? Ik heb er nog nooit 1 kunnen betrappen op het draaien van een bruine jongen. Volgens mij slikken ze daar iets voor. Als bloeddoping niet mag, mag een klysma dan wel? HAHahaHAHAHAHA...IK ZIE HET AL VOOR ME!!







Tmmmmijdens één of andere marathon of tijdens een snelwandelwedstrijd heb ik eens een man zien schijten. Gewoon onder het lopen. Haalde het uit zijn broek en gooide het aan de kant.

Kan ook.

Was bij kopspijkers ofzo te zien.

Alle reacties Link kopieren




JOH, LAAT DIE JONGENS! IK GA IEDER DAG SNEL VAN MIJN HUIS OM DE FINISH NOG TE KUNNEN ZIEN.HEERLIJK DIE BEELDEN...IK VIND DE TOUR DE FRANCE HEERLIJK OM TE KIJKEN, DE BEELDEN VAN HET LAND, DE BEELDEN VAN DIE MANNEN DIE ZOWEL FYSIEK ALS MENTAAL VAN STAAL ZIJN.

DAT GEZEUR OVER DOPE....INDIEN JE HET TALENT HIERVOOR NIET HEBT DAN KUN JE WEL ZOVEEL GEBRUIKEN....JE ZAL HET NOOIT ZOVER BRENGEN ALS DEGENEN DIE NU IEDERE KEER AAN  KOP RIJDEN. IK NEEM MIJN PETJE VOOR ZE AF EN ZAL ZE VOLGENDE WEEK MISSEN.:D




Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk om te kijken, zwetende mannen die fietsen of hun leven er van af hangt. Doping of niet ik blijf kijken. En laat die gekke Duitsers en Fransen lekker naar huis gaan als ze gaan protesteren!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de tour vanavond voor het eerst niet saai. Wat een toestanden zeg!
Alle reacties Link kopieren
Rasmussen is uit de Tour gehaald!!!!!!

Dat had de Raboploeg laten weten. Hij zou de regels hebben overtreden dat hij niet de juiste lokatie van zijn verblijf in het buitenland had doorgegeven.

De dopingcontroleurs stonden in Mexico (Rasmussen zei tegen de raboploeg dat hij daar zou zijn) maar in werkelijkheid was hij in de Dolomieten. Dus waren er controleurs voor niets naar Mexico geweest. Dat was genoeg om hem op staande voet te ontslaan.

Binnen een paar uur weten we of de HELE ploeg uit de Tour wordt gehaald. Daar is nu spoed beraad overgaande.
Alle reacties Link kopieren
Pffff, het wordt zo langzamerhand Tour de Soap! Wie is dan nu de gele truidrager?
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon zonde van de hele Tour! Ik kijk er wel graag naar,kan van het begin tot het eind me prima vermaken. Spanning of rasmussen de trui wel of niet mee zou nemen naar Parijs en zo vlka voor het einde.....Boem! Weg spanning, hoop gezeur. jammer dat hij zich niet aan de regels heeft gehouden. jammer genoeg wordt doping in veel topsporten gebruikt, stom van ze en zonde van de mensen die van die sporten genieten en er wel clean aan mee doen!



De nummer twee heeft nu de gele trui he! Weet alleen evenniet uit mijn hoofd welke naam dat ook alweer was...
Alle reacties Link kopieren
Wie het nu is staat bij Media, ben de naam alweer vergeten..haha!



Maar ik snap die wielrenners eigenlijk niet, de dopingcontrole is zo streng bij de Tour, je moet wel heul slim zijn om daar onderuit te komen. Waarom dan toch dat risico?
Alle reacties Link kopieren
Dat is Contador. Niet dat ik er verstand van heb, maar ik zag het vanavond toevallig voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
quote: Jaschenca reageerde



Maar ik snap die wielrenners eigenlijk niet, de dopingcontrole is zo streng bij de Tour, je moet wel heul slim zijn om daar onderuit te komen. Waarom dan toch dat risico?



Ik denk dat het hele peloton zo langzamerhand wel licht geeft in het donker. Ik kan me niet voorstellen dat je de top nog bereikt zónder doping, dus als je wat wilt voorstellen in de wielersport, ben je al jaren voor je aan je eerste Tour begint aan de doping. En dan is het maar kijken waar het schip strandt, stel ik me zo voor.
Alle reacties Link kopieren
Contador....klinkt dopinggevoelig he? ;)
Alle reacties Link kopieren
Contador is ook aan de dope, alle klassementsrijders zijn aan de dope. Enne rasmussie wordt er echt niet uitgegooid vanwege wat jokkebrokkerij hoor, die heeft met infusen lopen rommelen. Dat ventje weegt amper 60 kilo en dan drie weken lang berg op berg af?? Hahaha dat kan ik ook met een beetje dope (oke ietsje langzamer misschien) Die jongens worden ook niet geselecteerd op hun fietstalent maar eerder op het reactievermogen op dope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven