Dames uit Brabant,wie zit bij tandartspraktijk Heusden?

23-09-2017 20:51 23 berichten
http://www.telegraaf.nl/opmerkelijk/293 ... ruk__.html

Tandartspraktijk Heusden maakte het nieuws van ’de nieuwe tandarts’ op Facebook bekend en dat hebben ze geweten. Duizenden reacties van vrouwen die ineens dolgraag naar de tandarts willen gaan. Er zijn er zelfs bij die van ver buiten Brabant willen komen om hun gebit na te laten kijken.

Dames uit Brabant wie van jullie zit bij tandartspraktijk Heusden? :blond:
Ik wacht er nog eventjes mee, deze moet nog rijpen zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Nah, geef mijn portie maar aan Fikkie.

Ik word niet echt lubriek van die meneer om maar even zo te zeggen
Gelukkig maar dat smaken mogen verschillen.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel hilarisch. ik vraag me af of hij daar echt werkt of dat het een PR-stunt is...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb ik ook een hele leuke tandarts. Scheelt weer aanzienlijk in de kilometers.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik zou hier als de tandarts in kwestie helemaal niet blij mee zijn....
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-09-2017 21:33
Ik zou hier als de tandarts in kwestie helemaal niet blij mee zijn....
Mij lijkt dat ze dat in overleg hebben gedaan.
dolfje schreef:
23-09-2017 21:38
Mij lijkt dat ze dat in overleg hebben gedaan.
Vast, maar of hij deze hysterie verwacht heeft, betwijfel ik.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zal niet. Maar ik denk altijd dat zulke dingen wel meevallen. Dat het vooral online is. Geloof niet dat er mensen voor de deur van de praktijk gaan bivakkeren.
Ik zou helemaal geen tandarts willen die ik aantrekkelijk vind. Dan lig je daar met je bek mond open, echt sexy is een bezoek aan de tandarts niet. Je wil toch ook geen huisarts waar je nat van in het broekje wordt?
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker geen lelijke jongen maar overdrijven is ook een vak.
Ik gok fake news.
Alle reacties Link kopieren
jellybelly schreef:
23-09-2017 21:59
Ik zou helemaal geen tandarts willen die ik aantrekkelijk vind. Dan lig je daar met je bek mond open, echt sexy is een bezoek aan de tandarts niet.[/b] Je wil toch ook geen huisarts waar je nat van in het broekje wordt?[/b]

:rofl:
En nee
jellybelly schreef:
23-09-2017 21:59
Ik zou helemaal geen tandarts willen die ik aantrekkelijk vind. Dan lig je daar met je bek mond open, echt sexy is een bezoek aan de tandarts niet. Je wil toch ook geen huisarts waar je nat van in het broekje wordt?
Vast niet, maar ik heb een onaantrekkelijke tandarts met hele lange, grijze neusgaten. Daar word je ook miet gelukkig van als je met open mond daar recht in ligt te staren, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nicht heeft 20 jaar bij die praktijk gewerkt.
Vorig jaar is ze gestopt :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
23-09-2017 22:01
Het is zeker geen lelijke jongen maar overdrijven is ook een vak.
Ik gok fake news.
En dit
Alle reacties Link kopieren
Ahh... Ik vind dit eigenlijk een beetje zielig voor alle betrokkenen.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
23-09-2017 22:01
Het is zeker geen lelijke jongen maar overdrijven is ook een vak.
Ik gok fake news.
Nou, het nieuws is niet fake, lees de reacties maar op FB. of hij er echt werkt is een 2e...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm wel leuk :biggrin: maar ik heb een hele lieve (knappe) vrouwelijke tandarts waar ik maar bij blijf :P
intothewild schreef:
23-09-2017 22:19
Vast niet, maar ik heb een onaantrekkelijke tandarts met hele lange, grijze neusgaten. Daar word je ook miet gelukkig van als je met open mond daar recht in ligt te staren, hoor.
Ik heb altijd dan mijn ogen dicht want die felle lamp die mijn tandarts gebruikt om goed in de mond te kunnen zien doet bij mij pijn in de ogen.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
24-09-2017 10:01
Ik heb altijd dan mijn ogen dicht want die felle lamp die mijn tandarts gebruikt om goed in de mond te kunnen zien doet bij mij pijn in de ogen.
Ik ook! ;-)

En het is geen lelijke man, absoluut niet, maar zo lopen er wel meer rond.
jellybelly schreef:
23-09-2017 21:59
Ik zou helemaal geen tandarts willen die ik aantrekkelijk vind. Dan lig je daar met je bek mond open, echt sexy is een bezoek aan de tandarts niet. Je wil toch ook geen huisarts waar je nat van in het broekje wordt?
Dit.
Alle reacties Link kopieren
. De praktijk zelf en de tandarts in kwestie vinden het allemaal niet zo amusant en willen er niet echt op reageren. Het zijn tandartsen die zich vooral met hun vak willen bezinhouden. Het is een beetje hysterie op Facebook meer niet. Waait wel weer over.
mick87 wijzigde dit bericht op 26-09-2017 10:17
10.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De praktijk zelf en de tandarts in kwestie vinden het allemaal niet zo amusant en willen er niet echt op reageren. Het zijn tandartsen die zich vooral met hun vak willen bezinhouden. Het is een beetje hysterie op Facebook meer niet. Waait wel weer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven