Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
Mary-C schreef:
02-10-2017 13:32
Mij was altijd verteld dat de politie bij volwassenen sowieso eerst een paar dagen wacht. Ook als vrienden/familie aangeven dat de vermiste al eerder thuis had moeten zijn. Verder wordt het vaak wel in de media genoemd als de vermiste in een bepaalde psychische toestand verkeert omdat de vermissing dan meer urgentie heeft.. Dus vreemd is het wel! Maar misschien weet de politie iets over haar gemoedstoestand die wij niet weten.


Ik dacht vrijdag? Maar ik was er ook niet bij dus misschien heeft iemand op Twitter iets verkeerd overgebracht. Ook als ze op zondag zijn begonnen met zoeken, waren ze er vroeg bij. Volwassenen gaan zo vaak weg en komen veel te laat terug, soms dagen, dus ik blijf het bijzonder vinden dat de politie zo snel al ging zoeken en traceren.
Oké, wist niet dat er normaal gesproken pas later gezocht wordt.
Misschien werd er nu eerder gezocht omdat zij fietsen in slecht weer met een lange route naar onbekende bestemming normaliter nooit doet.

Dus verdachte omstandigheden zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet zo gek dat iemand een lange fietstocht maakt zonder bestemming in het vooruitzicht. Ik heb vorige week ook 2 dagen zo'n 40 kilometer per dag gefietst deels door de mooie herfstnatuur en bij vertrek was het nog lekker weer.

Ik hoop dat Anne nog in goede gezondheid wordt gevonden.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
a_nick_is_crini schreef:
02-10-2017 13:27
Het gevonden wiel komt overeen met Annes fiets. Ook is er een gele tas gevonden. Haar vriend had eerder bericht dat ze mogelijk zijn gele tas bij zich had.
Ach jee..pfff.

Als het wiel van haar fiets is dan zou er een ongeluk gebeurt kunnen zijn zou je kunnen stellen.

Heel naar
G
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 11:53
99.74% gewijzigd
Koffiekop schreef:
02-10-2017 14:31
Nogmaals, het was goed weer toen ze vertrok en zo'n lange route is het helemaal niet. Het is een hele logische route vanuit Utrecht voor een mooie fietstocht. In het laatste artikel vd Gooi en Eemlander lees ik dat ze altijd alles op de fiets doet dus misschien vindt ze fietsen leuk.

Aan het feit dat zij daar, op dat tijdstip, fietste zou ik persoonlijk nog niets verdachts aan vinden. Dat ze verdwenen is, dat is het enige rare tot nu toe. .
Eens.
Koffiekop schreef:
02-10-2017 14:31
Nogmaals, het was goed weer toen ze vertrok en zo'n lange route is het helemaal niet. Het is een hele logische route vanuit Utrecht voor een mooie fietstocht. In het laatste artikel vd Gooi en Eemlander lees ik dat ze altijd alles op de fiets doet dus misschien vindt ze fietsen leuk.

Aan het feit dat zij daar, op dat tijdstip, fietste zou ik persoonlijk nog niets verdachts aan vinden. Dat ze verdwenen is, dat is het enige rare tot nu toe. .
Als zij iemand is die erg veel fietst dan maakt die fietstocht het idd wel minder opvallend.

Qua route kun je het zo uitgebreid maken als ze zelf wilt.
Voor het laatst is haar mobiel getraceerd in Baarn bij paleis Soestdijk, althans de selfie is daar genomen.

Je kunt fietsen via allerlei plekken, paden etc
Via, of door Lage vuurse, Bilthoven, Soest, Zeist noem maar op.
Alle reacties Link kopieren
De gevonden spullen, dus ook het fietswiel, lijken toch niet van Anne te zijn.

Woon er ook in de buurt, en zijn inderdaad vrij veel paden waar weinig mensen lopen, maar in het weekend was het wel mooi genoeg weer dat er daar in het hele bos flink wat mensen gelopen hebben.. ik hoop dus dat er iets anders aan de hand is.. maar wat dan?
Chocoladeaardbei schreef:
02-10-2017 14:46
De gevonden spullen, dus ook het fietswiel, lijken toch niet van Anne te zijn.

Woon er ook in de buurt, en zijn inderdaad vrij veel paden waar weinig mensen lopen, maar in het weekend was het wel mooi genoeg weer dat er daar in het hele bos flink wat mensen gelopen hebben.. ik hoop dus dat er iets anders aan de hand is.. maar wat dan?
Het fietswiel ook niet?

Las wel net dat de plastic tas geen relatie heeft met de vetmissing.
Donna1971 schreef:
02-10-2017 15:04
Het fietswiel ook niet?

Las wel net dat de plastic tas geen relatie heeft met de vermissing.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:39
Reden: ongepast
98.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Visluchtje schreef:
02-10-2017 15:16
Uiteraard hoop ik dat ze veilig is, maar wat een ironie zeg..een volwassen vrouw.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Missing_w ... n_syndrome
Na anderhalve dag al in landelijk nieuws.

Daar tegenover: Vrouw met 2 kinderen die na 2 weken! als vermist wordt vermeld door de politie ... en nog door lokale media ook. Dat was ook afgelopen week. Waag eens een gokje welke huidskleur ze heeft
Groen?

Ik weet niet precies wat je insinueert, maar het klinkt mij niet zo prettig in de oren, vooral omdat we geen politiemensen zijn en dus de achtergronden en motieven niet kennen voor de keuze voor wel of geen media-aandacht.
Je hebt absoluut een punt dat jonge blanke vrouwen die vermist zijn meer de aandacht trekken van de media. Ik denk dat hier natuurlijk de omstandigheden ook meespelen. Alleen fietsend in een bosachtig gebied en dan verdwijnen terwijl je net nog een foto stuurt alsof er niks aan de hand is en het lijkt alsof ze opeens in het niets is verdwenen. Dan ga je toch eerder uit van een onvrijwillige verdwijning dan in de zaak die jij aanhaalt.
Alle reacties Link kopieren
Cuques schreef:
02-10-2017 15:20
Groen?

Ik weet niet precies wat je insinueert, maar het klinkt mij niet zo prettig in de oren, vooral omdat we geen politiemensen zijn en dus de achtergronden en motieven niet kennen voor de keuze voor wel of geen media-aandacht.
Ik insinueer dat jij een wegkijker bent.
Hier heb ik er nog 1 voor je en is nog vergelijkbaar ook:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... basco.html
Na 2,5 week! wordt ze als vermist vermeld door de politie terwijl ze al binnen een dag als vermist werd aangegeven bij diezelfde politie door haar vriendinnen. En ook hier weer: lokaal nieuws. Het is dat ze al zo lang missende is dat het verhaal pas enkele dagen geleden door 2 landelijke media is opgepikt met een klein artikeltje.
anoniem_346717 wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:04
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:47
Reden: ivm trollen
99.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:47
Reden: ivm trollen
97.47% gewijzigd
En politie.nl lult ook zeker. Wat een bizarre post.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
02-10-2017 15:48
En politie.nl lult ook zeker. Wat een bizarre post.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:47
Reden: ivm trollen
27.59% gewijzigd
Dus omdat iemand niet elke dag een statusupdate doet op zijn Facebook of een gedeelte van zijn Feestboek afschermt, houdt hij niet echt van zijn vriendin of is hij niet echt bestaand?

Leuke redenering ... Not!

Ik hoop dat ze gevonden wordt.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ja hoor. Heb je je aluhoedje al op?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:48
Reden: ivm trollen
90.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Niet iedereen maakt gebruik vam social media. Als je je facebook op privé zet, kunnen geen-vrienden alleen de dingen zien die openbaar gezet zijn en dat wiel kan net zo goed van een oude fiets zijn die is achtergelaten die door jongens uit elkaar gehaald is en hoeft dus niet van Anne te zijn, maar het is wel goed dat er naar gekeken is.

Doe even niet zo raar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:48
Reden: ivm trollen
50.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]


En de NOS die liegt ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:49
Reden: ivm trollen
74.45% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
02-10-2017 15:54
En de NOS die liegt ook?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:49
Reden: ivm trollen
25.19% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
02-10-2017 15:54
En de NOS die liegt ook?
Tuurlijk. Het is allemaal één groot complot.


Was het dat maar.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Verder gaat alles goed met je? Heb je hulp nodig? Kunnen we regelen hoor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:49
Reden: ivm trollen
47.80% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
02-10-2017 15:53
Ja hoor. Heb je je aluhoedje al op?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:49
Reden: ivm trollen
32.56% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven