Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
[...]

Ja want alle 17 miljoen Nederlanders lezen het Viva forum. Ga eens wieberen troll.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:54
Reden: ivm trollen
49.41% gewijzigd
[...]

Omdat ze wel betere dingen te doen hebben op dit moment dan fora afdweilen.

Anne Faber zoeken bijvoorbeeld.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:54
Reden: ivm trollen
42.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tampontouwtje schreef:
02-10-2017 16:14
Hoe oud ben je?
Dat is niet van belang.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
02-10-2017 16:15
Omdat ze wel betere dingen te doen hebben op dit moment dan fora afdweilen.

Anne Faber zoeken bijvoorbeeld.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:55
Reden: ivm trollen
14.61% gewijzigd
pajapatak88 schreef:
02-10-2017 16:16
Dat is niet van belang.
Ok zeg dan maar waar je intern zit.
Tijd om je verkeerd stekende tampon te gaan veranderen, Paja.

En naar Mongolië te verhuizen. Zonder media.
Alle reacties Link kopieren
Visluchtje schreef:
02-10-2017 15:39
Ik insinueer dat jij een wegkijker bent.
Hier heb ik er nog 1 voor je en is nog vergelijkbaar ook:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... basco.html
Na 2,5 week! wordt ze als vermist vermeld door de politie terwijl ze al binnen een dag als vermist werd aangegeven bij diezelfde politie door haar vriendinnen. En ook hier weer: lokaal nieuws. Het is dat ze al zo lang missende is dat het verhaal pas enkele dagen geleden door 2 landelijke media is opgepikt met een klein artikeltje.
Dankjewel hiervoor, dit is precies het punt dat ik wilde maken. Deze 'vermiste' heeft inmiddels namelijk zélf alweer contact opgenomen met de politie. https://www.parool.nl/amsterdam/vermist ... ~a4519619/

Ook bij het bericht van vermissing stond al dat men er rekening mee hield dat ze zelf uit beeld wilde verdwijnen omdat ze mogelijk niet tevreden was als au-pair. Dus in dit geval doet de politie gewoon haar werk en hebben ze het goed ingeschat. En doordat deze vrouw ervandoor is gegaan zonder bericht, is er nodeloos geld en tijd verspild bij de politie die ze ook voor andere zaken hadden kunnen gebruiken.
Ik word zo moe van ongefundeerde racismebeschuldigingen.
tampontouwtje schreef:
02-10-2017 16:16
Ok zeg dan maar waar je intern zit.

:rofl:
pajapatak88 schreef:
02-10-2017 16:16
Dat is niet van belang.
Nou die 88 in je nick zegt genoeg neem ik aan...

Verder ben je echt super ongepast bezig. Fijn dat je het niet gelooft, dat weten we nu wel. Je hoeft niet nog 10x je punt te herhalen.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Neuj, dat is niet zo, dat vind jij. Ik reageer nu vooral op jouw complot theorieën en dat vind ik dan weer sneu. Want blijkbaar ben je hiervan overtuigt terwijl het tegendeel logischer is. Dus nogmaals, gaat het goed met je? Zo niet, kunnen we best hulp voor je regelen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:55
Reden: ivm trollen
21.26% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
02-10-2017 16:17
Tijd om je verkeerd stekende tampon te gaan veranderen, Paja.

En naar Mongolië te verhuizen. Zonder media.
Ik teken bezwaar aan namens de bewoners van Mongolië!
Dat bericht heb ik gisteren of eergisteren nog gedeeld via Facebook.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:55
Reden: ivm trollen
97.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus ze hebben een foto geplaatst van een niet bestaand meisje? Deze foto is door heel Nederland verspreid, als dit geen foto van Anne is dan had het echte meisje op de foto, of mensen die haar kennen, toch al lang gereageerd?

Het gevonden wiel lijkt niets met de zaak te maken te hebben, dit heeft de politie ook bevestigd, net als de andere gevonden spullen.

Maar kennelijk moeten wij jou geloven en zijn andere bronnen zeer onbetrouwbaar. Wat maakt jou wel betrouwbaar?

Waarom zou iemand die Anne kent reageren op dit forum?
[...]


Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:56
Reden: ivm trollen
55.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
02-10-2017 16:20
Neuj, dat is niet zo, dat vind jij. Ik reageer nu vooral op jouw complot theorieën en dat vind ik dan weer sneu. Want blijkbaar ben je hiervan overtuigt terwijl het tegendeel logischer is. Dus nogmaals, gaat het goed met je? Zo niet, kunnen we best hulp voor je regelen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:56
Reden: ivm trollen
17.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Star² post_id=27616646 time=1506954523 user_id=353209]
[...]

Ah! Kut! Je hebt ons door :cry:
Dit moeten we in het vervolg toch anders aanpakken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:56
Reden: ivm trollen
47.34% gewijzigd
[...]

Waarom raakt het je zo diep?
Waarom vindt je het belangrijk om hier andere, voor jou niet bekende mensen te overtuigen?
Wat wil je bewijzen?

En...weet je het echt heeeel erg zeker?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2017 16:56
Reden: ivm trollen
37.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anne heeft gewoon zelf ook een fb-pagina met foto's van 2013.
Of is facebook gehackt dat er foto's in het verleden worden geplaatst? En wie is dan het meisje van de foto's?
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken schreef:
02-10-2017 16:32
Ah! Kut! Je hebt ons door :cry:
Dit moeten we in het vervolg toch anders aanpakken.
Sttt doe nou niehiet! Maar hier heb je iig een :hug:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het handig is om de discussie wel of niet vermist elders voort te zetten. Op napraat ofzo.
.
overig/napraattopic-deel-92/list_messages/391468/41#

Dit voegt namelijk helemaal niks toe.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Cuques schreef:
02-10-2017 16:18
Dankjewel hiervoor, dit is precies het punt dat ik wilde maken. Deze 'vermiste' heeft inmiddels namelijk zélf alweer contact opgenomen met de politie. https://www.parool.nl/amsterdam/vermist ... ~a4519619/

Ook bij het bericht van vermissing stond al dat men er rekening mee hield dat ze zelf uit beeld wilde verdwijnen omdat ze mogelijk niet tevreden was als au-pair. Dus in dit geval doet de politie gewoon haar werk en hebben ze het goed ingeschat. En doordat deze vrouw ervandoor is gegaan zonder bericht, is er nodeloos geld en tijd verspild bij de politie die ze ook voor andere zaken hadden kunnen gebruiken.
Ik word zo moe van ongefundeerde racismebeschuldigingen.
Ja ik heb dat artikel al gelezen aan het begin van de middag. Maar waarom is ze dan pas na 2 weken op de vermissingspagina aangemeld en is ze er niet inmiddels alsnog vanaf gehaald (ja er staat dat ze alsnog contact willen)? Het gaat ook om de media-aandacht ..
Hier nog een ten tijde van Romy en Savannah waar heel Nederland ondersteboven van was ... http://www.omroepbrabant.nl/?news/26573 ... recht.aspx
Yet not a single fuck was given.
Alle reacties Link kopieren
Visluchtje schreef:
02-10-2017 16:39
Ja ik heb dat artikel al gelezen aan het begin van de middag. Maar waarom is ze dan pas na 2 weken op de vermissingspagina aangemeld en is ze er niet inmiddels alsnog vanaf gehaald (ja er staat dat ze alsnog contact willen)? Het gaat ook om de media-aandacht ..
Hier nog een ten tijde van Romy en Savannah waar heel Nederland ondersteboven van was ... http://www.omroepbrabant.nl/?news/26573 ... recht.aspx
Yet not a single fuck was given.
Omdat de politie genoeg mensen in dienst heeft die kunnen inschatten of iemand a) zelf is weggelopen b) meegenomen is door een bekende/familielid of c) van straat is geplukt/verongelukt.
Dit op basis van heel veel factoren rondom de vermissing en vooral op basis van heel veel ervaring.

Graag voorbeelden van cases waarin iemand daadwerkelijk was ontvoerd door onbekende/vermoord door onbekende/verongelukt en waar de media geen grote aandacht aan besteed heeft.
Alle reacties Link kopieren
Een heel raar verhaal.

Welke meid van 25 vertrekt op vrijdagmiddag van huis om 'urenlang' te fietsen. En in noodweer en op een opoefiets (op een racefiets kun je je daar nog iets bij voorstellen). Haar vriend doet vrij snel aangifte van vermissing omdat 'alles er op wijst dat ze thuis komt'. Raar.

En wat mij ook verbaast; waarom is familie niet actief aan het zoeken op social media. En waarom is haar vriend met GEEN van haar familieleden bevriend??
Iets om even over na te denken als recherche

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven