Al die keren dat je wel goed geholpen wordt als klant

05-08-2007 00:17 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
BB, leef je uit.
Alle reacties Link kopieren
(topic is wel niet voor mij bedoelt, maar wil toch wat kwijt. heb op het forum al meerdere negatieve verhalen geplaatst over telecom aanbieders, maar heb ook nog een positieve)





Mijn abonnement verliep in augustus en wilde graag overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. maar dan moet je je nieuwe abonnement ruim van te voren aanvragen, omdat je nieuwe provider nummerbehoud moet aanvragen. dit betekend automatisch min. drie maanden dubbel abonnement betalen. Niet dus, Hi was zo vriendelijk om die drie maanden abonnement gratis te leveren (plus alle extra's die van te voren al beloofd waren, leuke telefoon, gehele periode 5 euro abonnements korting per maand)



Lang leve de Hi, en de vriendelijke medewerkster in de winkel die mij hiermee geholpen heeft :D
Alle reacties Link kopieren
Elke keer als ik een winkel inloop, pak wat ik nodig heb, daar voor betaal en vervolgens weer weg ben voel ik me prima geholpen. Ik hang niet lang genoeg in winkels rond om me druk te gaan maken over service eerlijk gezegd....
Wij zijn een tijd geleden overgestapt van tele2 telefoneren naar KPN internet+bellen. Ik had niet in de gaten dat de 7,50 die ik bij tele2 betaalde voor onbeperkt gratis bellen naar vaste nummers nog iedere maand werd afgeschreven. Pas na een maand of 7 had ik het in de gaten. Even gebeld en de goede man zei dat het wel een paar maanden kon duren. Ik werd al geirriteerd maar toen bleek dat hij bedoelde dat het wel een paar maanden kon duren voor ik het geld terug kreeg. Hij kon in de computer zien dat we al die tijd geen gebruik hadden gemaakt van de service en we kregen na een paar maanden het hele bedrag in 1 keer terug. Terwijl het mijn eigen fout was, ik had zelf immers vergeten om het abbonnement op te zeggen. Ik vind het echt netjes, heel klantvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Elke keer als ik een winkel inloop, pak wat ik nodig heb, daar voor betaal en vervolgens weer weg ben voel ik me prima geholpen. Ik hang niet lang genoeg in winkels rond om me druk te gaan maken over service eerlijk gezegd....






nee en dat is toch logisch? In iedere zin de dubbele betekenis zoeken is heel vermoeiend hoor. Sommige mensen hebben zulke lange tenen dat je er al over struikelt als ze tien meter verderop staan :D

En onder het mom van 'ik ben zo lekker assertief want dat is stoer' moet alles maar gezegd kunnen worden. Ben blij dat ik over twee weken ergens anders ga werken (niet mijn eigen keuze maar achteraf vind ik het helemaal niet zo erg). Soms is het best leuk hoor, maar de mensen worden m.i. steeds vervelender en onbeschofter. Je hebt zo je vaste klanten en dat is altijd gezellig, maar de mensen die eens een keertje aan komen lopen en dan kontenlikkerij verwachten, terwijl ze jou als een stuk hondenstront behandelen, nee dank je.



Ik heb ook nog een positief verhaal: ik ging een t-shirt ruilen bij een ander filiaal dan waar ik het gekocht had (had van tevoren even gebeld). Het betreffende t-shirt hadden ze echter daar niet meer in de maat die ik zocht. Ik heb toen dus een andere gepakt, die wat duurder was. De caissiere wilde hem zo meegeven, waarop ik haar vertelde dat dit t-shirt waarschijnlijk iets duurder was. Toen ze de prijs niet zo 1,2,3 kon vinden schoof ze het shirt met een knipoog naar me toe, was wel goed zo. Top :D
Alle reacties Link kopieren
Mijn drie sprietjes haar op mn hoofd (zie topic haaruitval :P) zijn zo dun, slap en futloos dat ik ze zelf niet gestyld krijg en het de kapster grote moeite kost (en veeel spray en mouse en lak).

Omdat de kapster dat zo sneu voor me vind, stylt ze mn haar altijd stormvast (en dat zegt wat) en daar rekent ze zelfs niet het extra stylingstarief voor. Iedere keer hoef ik maar 15 euro te betalen ipv 32,50!! :D
Ik heb gister gegeten bij Frans op den Bult. Een truckersrestaurant in Hengelo. Wat een leuke gezellige dames werken daar. Zo gastvrij en vriendelijk. Twentse gastvrijheid. Ik mis dat zo sinds ik verhuist ben. Voelde als thuiskomen daar. Dikke veer voor de dames daar!
Alle reacties Link kopieren
Silky, wat lief van die kapster! Dan heb je hart voor je vak.



Gister trof ik een kanjer van een verkoopster in een lingeriezaak. Was op zoek naar een simpele zwarte BH maar ow, wat is een BH kopen bij mij altijd een lijdensweg. Verkoopsters die je in een te kleine maat proberen te kletsen omdat ze het model niet ineen grotere cup hebben, of die luchtigjes melden 'tsja, zo groot, dat wordt lastig hoor!', niet eens doorhebbend hoe ze je daarmee kwetsen, alsof je een dinosaurus bent ofzo (en een echt abnormale maat heb ik nu ook weer niet...). Meestal bestel ik een bepaald model bij Victoria's Secret en das altijd goed.



Maar deze keer had ik snel een zwarte BH nodig, omdat van mijn oude de bandjes knapten want zo versleten :$. Dus ik naar een dure zaak. De verkoopster was heel lief en geduldig, en vroeg op zo'n geweldige manier of ze voor mij een maat groter mocht pakken, dat ik me er niet in het minst door geraakt kon voelen. En ze had gelijk! Niet alleen met de maat, ook met het model. Ik zocht een bh die ik onder een zomerjurk kon dragen; een beetje bandje zien mag, maar meer niet. Zij kwam aan met een BH waar je juist heel veel bandjes ziet, maar dat was dan ook de bedoeling (Idd, een Marlies Dekkers). If you can't hide it, show it! Ik ging met een geweldig gevoel (en een setje MD) huppelend en zelfverzekerd de winkel uit. Ik heb haar net niet gezoend maar het


scheelde niet veel. Wat een kanjer van een vrouw, met verstand van haar koopwaar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk te zot voor woorden natuurlijk, dat je bijna gaat juichen als je eens echt goed wordt geholpen.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden kwam ik er 's ochtends achter dat de koffie op was (grote ramp!) Dus zonder te douchen en met de slaap nog in m'n ogen naar de winkel. Omdat ik er toch langs liep, meteen naar de groenteboer. Die zag dat ik nog niet wakker was en schonk zonder wat te vragen een kop koffie voor me in. Zo lief vond ik dat!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ook zo'n fijne groentenboer Zuss? Ik ook. Als ik iets vraag wat ze niet hebben (ben een groot fan van artisjokken bv) dan ligt het er de volgende dag voor me. Hij zoekt dan 's morgens op de veiling altijd de mooiste exemplaren voor me uit, zonder daar iets extra's voor te rekenen. Sterker nog, meestal krijg ik korting omdat het pas een dag later komt. Ook is het een van de weinig winkels waar je nog op de pof kan, als je per ongeluk niet genoeg contant in de beurs hebt. En als ze wat nieuws hebben qua kant en klare maaltijden, krijg ik altijd een bakje mee om te proeven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Lijkt precies op mijn groenteboer PW.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik weet dat je niet om de hoek woont Zuss!





(trouwens, mijn vakantie is begonnen, ga ws in de komende 2 weken wel een paar daagjes naar huis van mijn zus met Kitty......)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk te zot voor woorden natuurlijk, dat je bijna gaat juichen als je eens echt goed wordt geholpen.....
ja gek is dat he, wij hadden dat paar maanden geleden. Het viel ons gewoon op terwijl ze niets bijzonders zeiden eigenlijk , was in Rotterdam bij Miss etam en nog ergens, vriendelijke meisjes: niets laten staan in de paskamer?

geen idee of dat standaard is daar, of dat ze gewoon n goede bui hadden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Laatst bij de Hema; hun pin deed het niet en ik had geen contant geld in mijn portemonnee om het ijsje voor mijn dochtertje te betalen. De vriendelijke verkoopster gaf het ijsje mee, omdat het anders zou smelten. Natuurlijk heb ik haar hartelijk bedankt voor haar vertrouwen nadat ik haar later betaald had.
Alle reacties Link kopieren
Bij de rotishop op de hoek krijg ik altijd een biertje als ik moet w8en. En als ik geen geld op zak heb (bijvoorbeeld als we ergens vandaan komen en niet gepind hebben ofzo) is dat ook geen punt, dan betalen we gewoon de volgende keer. Hij is nu ff op vakantie en we missen 'm echt!
Alle reacties Link kopieren
BB, leef je uit.

Had je de moeite bespaar Muppet! want hier zal ik niet op reageren,afgezien van deze post dan...

Dat een mens zich zo kan irriteren....ongelofelijk zeg:D op het hylarische af gewoon.....
Alle reacties Link kopieren




quote: muppetgirl schreef



BB, leef je uit.

Had je de moeite bespaar Muppet! want hier zal ik niet op reageren,afgezien van deze post dan...

Dat een mens zich zo kan irriteren....ongelofelijk zeg:D op het hylarische af gewoon.....
Behalve natuurlijk het topic over vervelende klanten. Dat is niet hilarisch maar serieuze business...

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren




quote: bettyboob reageerde





quote: muppetgirl schreef



BB, leef je uit.

Had je de moeite bespaar Muppet! want hier zal ik niet op reageren,afgezien van deze post dan...

Dat een mens zich zo kan irriteren....ongelofelijk zeg:D op het hylarische af gewoon.....





Behalve natuurlijk het topic over vervelende klanten. Dat is niet hilarisch maar serieuze business...







En daar gaan we weer! doe jij nou niet hetzelfde wat jij mij verwijt?

jij reageert nou ook op mij,terwijl het niet nodig is...



Ik dacht het wel...lees nou eerst maar eens dat andere topic...ik verlaag mij niet tot dit niveau!:P(speciaal voor jou omdat je dit zo leuk vind...)
Alle reacties Link kopieren




quote: Poezewoes reageerde





quote: bettyboob reageerde





quote: muppetgirl schreef



BB, leef je uit.

Had je de moeite bespaar Muppet! want hier zal ik niet op reageren,afgezien van deze post dan...

Dat een mens zich zo kan irriteren....ongelofelijk zeg:D op het hylarische af gewoon.....





Behalve natuurlijk het topic over vervelende klanten. Dat is niet hilarisch maar serieuze business...





En daar gaan we weer! doe jij nou niet hetzelfde wat jij mij verwijt?

jij reageert nou ook op mij,terwijl het niet nodig is...



Ik dacht het wel...lees nou eerst maar eens dat andere topic...ik verlaag mij niet tot dit niveau!:P(speciaal voor jou omdat je dit zo leuk vind...)



'Verhoog me niet' zou een betere zinssnede zijn.



Maar jij je zin; Basta! Over, sluiten.



Nu weer ontopic dan.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren




quote: bettyboob reageerde





quote: Poezewoes reageerde





quote: bettyboob reageerde





quote: muppetgirl schreef



BB, leef je uit.

Had je de moeite bespaar Muppet! want hier zal ik niet op reageren,afgezien van deze post dan...

Dat een mens zich zo kan irriteren....ongelofelijk zeg:D op het hylarische af gewoon.....





Behalve natuurlijk het topic over vervelende klanten. Dat is niet hilarisch maar serieuze business...





En daar gaan we weer! doe jij nou niet hetzelfde wat jij mij verwijt?

jij reageert nou ook op mij,terwijl het niet nodig is...



Ik dacht het wel...lees nou eerst maar eens dat andere topic...ik verlaag mij niet tot dit niveau!:P(speciaal voor jou omdat je dit zo leuk vind...)





'Verhoog me niet' zou een betere zinssnede zijn.

nee hoor..verlagen




Maar jij je zin; Basta! Over, sluiten.





Nu weer ontopic dan.

Veel plezier met dit topic muppet!!.....
Alle reacties Link kopieren
'Verhoog me niet' zou een betere zinssnede zijn.

nee hoor..verlagen




Maar jij je zin; Basta! Over, sluiten.





Nee, echt, ik bedoelde verhogen.



Maar fijn dat jij er ook BASTA! mee bent.

Einde discussie.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
We besloten nogal abrupt om digitale TV van UPC op te zeggen. We keken er toch nooit naar. Helaas waren daar te laat mee en zouden we er nog een jaar aan vast zitten. Maar we hadden een hele vriendelijke medewerker die aangaf dat ze het nog kon stoppen, per uitzondering, zodat we met een opzegtermijn van een kleine 2 weken toch afwaren van het abonnement. Heel aardig gezien het feit dat het toch echt onze fout wat om niet eerder op te zeggen. Vervolgens ging het terugsturen van het kastje ook zonder problemen!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren pannekoeken gegeten bij Bergzicht in Woudenberg. Mijn zoon wilde een ijsthee en toen hij deze kreeg en de medewerker al weg was vroeg hij waarom er geen rietje bij zat. Een andere medewerker die eigenlijk bij een andere groep tafels 'hoorde' ving dat op en kwam met een grote glimlach Luc een rietje brengen. Erg leuk vond ik dat!
Alle reacties Link kopieren
Bij de C1000 in Delft maken veel kassieres een praatje met dezelfde zoon. Vraagt of hij goed heeft meegeholpen en wanneer hij hier bevestigd op antwoordt zeggen ze dat ze dat zo goed van hem vinden. Hij straalt dan helemaal en voelt zich heel 'belangrijk' Dat zijn leuke ervaringen met kinderen in de supermarkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven