Vreemd bericht NOS

15-10-2017 00:45 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik echt een heel vreemd bericht.
https://nos.nl/artikel/2198037-overlede ... gezet.html

Ik open dit topic om zo van mogelijke feiten die in de media gedeeld worden op de hoogte te blijven want ik zou graag begrijpen hoe het kan dat een kind op deze wijze door de politie is aangetroffen.


Ter verduidelijking (voordat het pagina's lang gaat over mijn motieven voor dit topic)

Quote 1
Enn schreef:
15-10-2017 00:56
Ik wil volgen wat er is gebeurd en via een topic kan dat. Sommigen hebben andere werktijden dan ik , zijn ook geïnteresseerd en wellicht willen zij de feitelijke info die naar buiten komt hier ook delen.

Quote 2:
Enn schreef:
15-10-2017 01:13
Wat ik vreemd vind is dat de bestuurder naar een politiebureau is gereden met een overleden kind. Ik heb net zoals iedereen hier verder geen enkele info en heb dus geen mening oid. Vandaar dus wel mijn interesse in de info (mocht het al gedeeld gaan worden).

Quote 3:
Enn schreef:
15-10-2017 01:18
Kan maar zo, recent heb ik zaken wel direct gevolgd via een topic hier. Voor wat betreft het speculeren; dat gebeurt tóch wel en persoonlijk sla ik die posts gewoon over want wat mij betreft voegen die niets toe.
Enn schreef:
15-10-2017 16:24
Vanmorgen bleek het echt zeer vage en vreemde bericht dat vannacht op de site van de NOS stond, waarschijnlijk te gaan om wederom een verdrietige zedenzaak.

Dit topic heb ik gisteren geopend doordat er imho dus een echt een vaag bericht geplaatst was op de site van NOS. Die op dat moment nog meerdere aanleidingen kon hebben. Nu las ik vanmorgen dat het dus waarschijnlijk gaat om een akelig verdrietige zedenzaak. Ik voel me niet verplicht om hier de topicopener te zijn van een mogelijk (sensatie) topic over een akelige zedenzaak. Dat ga ik wel zijn want er wordt niet gereageerd door een mod. en de mogelijkheid tot reageren in dit topic blijft dus open staan. Door mijn verzoek op het mod.topic én door dit bericht distantieer ik me als TO dus wel van sensatiebeluste info (mocht het geplaatst worden).

Maar zodra er feiten geplaatst worden zal ik ze wel volgen en lezen.



Groet,
Enn
enn wijzigde dit bericht op 15-10-2017 16:35
Reden: Woordje verwijderd
75.80% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gelezen.... Vreselijk...
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo vreemd aan?
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
15-10-2017 00:47
Wat is er zo vreemd aan?
Wat vind jij er normaal aan? Ik echt niets vandaar mijn interesse in feiten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
15-10-2017 00:48
Wat vind jij er normaal aan? Ik echt niets vandaar mijn interesse in feiten.
Het bericht lijkt me vrij helder en begrijpelijk, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt. Of is het nieuws voor je dat in dit land mensen dood gaan door misdrijven, ongelukken en ander leed?
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
15-10-2017 00:51
Het bericht lijkt me vrij helder en begrijpelijk, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt. Of is het nieuws voor je dat in dit land mensen dood gaan door misdrijven, ongelukken en ander leed?
Nee.
Ik wil volgen wat er is gebeurd en via een topic kan dat. Sommigen hebben andere werktijden dan ik , zijn ook geïnteresseerd en wellicht willen zij de feitelijke info die naar buiten komt hier ook delen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vreselijk :(
En ja, ik vind het ook vreemd nieuws, het bericht zeg ook niet heel veel erover
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een naar bericht. En beangstigend. Maar vreemd vind ik het (helaas) niet.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
15-10-2017 00:56
Nee.
Ik wil volgen wat er is gebeurd en via een topic kan dat. Sommigen hebben andere werktijden dan ik , zijn ook geïnteresseerd en wellicht willen zij de feitelijke info die naar buiten komt hier ook delen.
Oh, uit de titel begreep ik dat je het bericht vreemd vond. Maar je vindt het vreemd dat een man zich met een dood kind bij de politie meldt?
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig :( .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
15-10-2017 01:09
Oh, uit de titel begreep ik dat je het bericht vreemd vond. Maar je vindt het vreemd dat een man zich met een dood kind bij de politie meldt?
Vind jij dat normaal dan?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
15-10-2017 01:10
Vind jij dat normaal dan?
Statistisch normaal? Nee

Vaker gebeurd en redelijk voorstelbaar hoe zoiets kan gaan? Ja
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vreemd vind is dat de bestuurder naar een politiebureau is gereden met een overleden kind. Ik heb net zoals iedereen hier verder geen enkele info en heb dus geen mening oid. Vandaar dus wel mijn interesse in de info (mocht het al gedeeld gaan worden).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
LeesMee schreef:
15-10-2017 00:51
Het bericht lijkt me vrij helder en begrijpelijk, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt. Of is het nieuws voor je dat in dit land mensen dood gaan door misdrijven, ongelukken en ander leed?
Dit. En TO, als je op de hoogte wilt blijven van deze gebeurtenis lijkt een topic op het vivaforum niet het aangewezen medium. Voor je het weet wordt er in het wilde weg gespeculeerd en komen de complottheorieen bovendrijven. Ik adviseer NOS-teletekst.
Alle reacties Link kopieren
Kan maar zo, recent heb ik zaken wel direct gevolgd via een topic hier. Voor wat betreft het speculeren; dat gebeurt tóch wel en persoonlijk sla ik die posts gewoon over want wat mij betreft voegen die niets toe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
15-10-2017 01:16
TO, als je op de hoogte wilt blijven van deze gebeurtenis lijkt een topic op het vivaforum niet het aangewezen medium. Voor je het weet wordt er in het wilde weg gespeculeerd en komen de complottheorieen bovendrijven. Ik adviseer NOS-teletekst.
Dit is een discussieforum, geen nieuwsmedium.
Alle reacties Link kopieren
Dit is inderdaad een bizar bericht.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
15-10-2017 01:28
Dit is een discussieforum, geen nieuwsmedium.
Actueel is nieuws, discussiër erop los. Ik lees dan wel zelf wat ik van belang vind.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
15-10-2017 01:29
Dit is inderdaad een bizar bericht.
Ja, dat vind ik nou ook.


*PS: OP heb ik aangepast.*
enn wijzigde dit bericht op 15-10-2017 01:33
9.90% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
15-10-2017 00:51
Het bericht lijkt me vrij helder en begrijpelijk, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt. Of is het nieuws voor je dat in dit land mensen dood gaan door misdrijven, ongelukken en ander leed?
Het is bijzonder dat de verdachte van een dodelijk misdrijf zichzelf en het slachtoffer aangeeft.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Maar het is inderdaad geen nieuws dat de werkelijkheid onze dromen overhoop gooit.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 15-10-2017 01:47
98.68% gewijzigd
Siofra schreef:
15-10-2017 01:32
Het is bijzonder dat de verdachte van een dodelijk misdrijf zichzelf en het slachtoffer aangeeft.
Oh ja?
Ik ben er naar van en haal mijn vorige bericht weg.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven