Anne Faber, rust in vrede... (deel 2)

15-10-2017 01:15 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 september werd Nederland opgeschrikt door de mysterieuze verdwijning van Anne Faber die tijdens een fietstocht in Den Dolder plotseling van de radar was verdwenen.
Anderhalf dag later, op 1 oktober, begon de zoektocht en twee dagen later vond een vrijwilliger die aan de zoektocht meedeed een jas bij Huis ter Heide, die weer enkele dagen later, op 6 oktober, van Anne Faber bleek te zijn. Op 9 oktober werd bekend gemaakt dat er een verdachte was, namelijk Michael P. die zeven jaar eerder veroordeeld werd tot 16 jaar gevangenisstraf voor de verkrachting van twee minderjarige meisjes, en in een kliniek woonde in de buurt waar het signaal van Anne Fabers telefoon voor het laatst door zendmasten werd opgepikt.

Op 12 oktober werd in Zeewolde het lichaam van Anne Faber, nadat de verdachte de plek de avond ervoor had aangegeven, eindelijk gevonden.

Linkje naar het vorige deel: viewtopic.php?f=9&t=391791&start=#p27612086

PS Ongefundeerd kritiek sla ik in ieder geval over.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 15-10-2017 11:26
10.27% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Dat weet iedereen. Wat is de bedoeling van dit topic?
Ik snap ook de bedoeling van dit topic niet.
Alle reacties Link kopieren
Het vorige was vol en het leek erop dat er behoefte was aan een tweede deel.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Oke, ik heb het vorige topic niet gezien.
Laat haar en haar familie met rust, het is allemaal al moeilijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
15-10-2017 01:33
Oke, ik heb het vorige topic niet gezien.
Zie je ook niet dat dit deel 2 is?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
15-10-2017 01:38
Laat haar en haar familie met rust, het is allemaal al moeilijk genoeg.
Zeg je dit tegen mij?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Siofra schreef:
15-10-2017 01:43
Zeg je dit tegen mij?
Ja. Er is inmiddels een landelijke petitie, fietstocht, column van Youp, bloemen en gebiedsverbod op de PD, talloze kaarsjes, tenenkrommende gedichten en oproepen tot martelen, gebed en invoering van de doodstraf. De motivatie van de deelnemers varieert van oprecht medeleven tot pure sensatiezucht. Ik vind het het wel mooi geweest en gun de familie rust. Je OP voegt niks toe.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
15-10-2017 01:53
Ja. Er is inmiddels een landelijke petitie, fietstocht, column van Youp, bloemen en gebiedsverbod op de PD, talloze kaarsjes, tenenkrommende gedichten en oproepen tot martelen, gebed en invoering van de doodstraf. De motivatie van de deelnemers varieert van oprecht medeleven tot pure sensatiezucht. Ik vind het het wel mooi geweest en gun de familie rust. Je OP voegt niks toe.
Hear, hear.

Wat een smakeloze massahysterie is dit inmiddels geworden, zeg.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
15-10-2017 01:53
Ja. Er is inmiddels een landelijke petitie, fietstocht, column van Youp, bloemen en gebiedsverbod op de PD, talloze kaarsjes, tenenkrommende gedichten en oproepen tot martelen, gebed en invoering van de doodstraf. De motivatie van de deelnemers varieert van oprecht medeleven tot pure sensatiezucht. Ik vind het het wel mooi geweest en gun de familie rust. Je OP voegt niks toe.
Gelukkig bepaal jij dat niet.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 15-10-2017 02:06
Reden: niet de moeite waard
0.00% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Vind je dat dit topic ongepast is dan weet je waar je kunt klagen. Niet bij mij.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Siofra schreef:
15-10-2017 02:01
Gelukkig bepaal jij dat niet.
Voel je vooral zelf niet aangevallen.
Dit hoort er blijkbaar bij tegenwoordig. Ik heb ook niet staan applaudisseren voor de rouwwagens van MH17 langs de snelweg.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
15-10-2017 02:10
Voel je vooral zelf niet aangevallen.
Dit hoort er blijkbaar bij tegenwoordig. Ik heb ook niet staan applaudisseren voor de rouwwagens van MH17 langs de snelweg.
Je gaat je goddelijke gang maar.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen zin meer in deze discussie op dit forum.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Siofra schreef:
15-10-2017 02:05
Vind je dat dit topic ongepast is dan weet je waar je kunt klagen. Niet bij mij.
Jawel hoor, wel bij jou. Jij opent dit topic.
Als men wat minder de sensatiesites bezoekt, maar weer eens het echte nieuws volgt, dan zou men ook duidelijk hebben gehoord dat het de wens van familie en vrienden is om met rust gelaten te worden.
Misschien kun jij TO (en ieder ander), dat verzoek respecteren.
Siofra schreef:
15-10-2017 02:20
Ik heb ook geen zin meer in deze discussie op dit forum.
Mooi zo, wij ook niet :)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Er zijn echt fossielen die het niet snappen.
Dit soort berichten anno 2017 :cry:

Het bericht deed - voorzien van commentaar - de ronde op FB
Ik heb de naam en foto ivm privacy rood gemaakt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
sinnombre schreef:
15-10-2017 05:58
Jawel hoor, wel bij jou. Jij opent dit topic.
Als men wat minder de sensatiesites bezoekt, maar weer eens het echte nieuws volgt, dan zou men ook duidelijk hebben gehoord dat het de wens van familie en vrienden is om met rust gelaten te worden.
Misschien kun jij TO (en ieder ander), dat verzoek respecteren.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
15-10-2017 05:58
Jawel hoor, wel bij jou. Jij opent dit topic.
Als men wat minder de sensatiesites bezoekt, maar weer eens het echte nieuws volgt, dan zou men ook duidelijk hebben gehoord dat het de wens van familie en vrienden is om met rust gelaten te worden.
Misschien kun jij TO (en ieder ander), dat verzoek respecteren.

Wat is dit nu voor kletskoek.

De familie wil met rust gelaten worden maar dat betekent niet dat de rest van Nederland het er niet meer over mag hebben.
Dat bepalen we toch echt zelf wel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Haal haar naam weg uit de topictitel en maak er iets algemeens van. De hele discussie heeft namelijk niets meer met Anne Faber te maken,
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
15-10-2017 07:56
Haal haar naam weg uit de topictitel en maak er iets algemeens van. De hele discussie heeft namelijk niets meer met Anne Faber te maken,
Dat had gekund maar de familie heeft nergens aangegeven dat er niet meer over Anne gesproken mag worden - daar gaan ze ook niet over - maar dat ze met rust gelaten willen worden.
Dan bedoelen ze vermoedelijk journalisten met interview verzoeken, misschien wel mensen aan de deur met bloemen (ik noem maar wat)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
15-10-2017 05:58
Jawel hoor, wel bij jou. Jij opent dit topic.
Als men wat minder de sensatiesites bezoekt, maar weer eens het echte nieuws volgt, dan zou men ook duidelijk hebben gehoord dat het de wens van familie en vrienden is om met rust gelaten te worden.
Misschien kun jij TO (en ieder ander), dat verzoek respecteren.

Niemand valt de familie lastig. Het forum is in zekere zin niets anders dan het schoolplein of de koffieautomaat waar mensen de actualiteit bespreken. Met het verschil dat iedereen mee kan lezen als hij dat wil. Als ergens veel (sociale)media aandacht voor wordt gevraagd en het een zaak is waar veel mensen bij meeleven is het een beetje raar om vervolgens te verwachten dat al die mensen het onderwerp daarna ineens links laten liggen. Het maakt veel indruk op mensen en daar willen ze het over hebben. Het zou pas raar zijn als het niemand meer iets kon schelen nu ze gevonden is en de hele situatie rond de dader roept natuurlijk de nodige vragen en verontwaardiging op. Er gaat ook nog een hoop onderzoek volgen en daar willen mensen het ook over hebben. Zolang er geen akelige dingen over Anne worden geschreven lijkt het mij geen probleem dat erover gesproken wordt, wie het niet wil lezen kan het topic natuurlijk overslaan.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Het hele punt is dat niemand in het vorige topic nog zijn medeleven betuigt maar dat het ging over psychopaten, falend rechtssysteem erc etc. En dan kom je als kennis/familie van Anne op een forum als dit en zie je een topictitel als “anne rust in vrede”. Vervolgens zie je geen enkel blijk van medeleven maar een topic met alleen maar mensen die alles beter weten. En verschrikkelijke Facebookberichten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven