Vermist Edwin Takens (50) Soest

03-11-2017 21:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 31 oktober werd Nederland opgeschrikt door de mysterieuze verdwijning van chef-kok Edwin. Hij was vanaf huis vertrokken in zijn witte auto, die gevonden werd in de buurt waar deze vrijdagmiddag werd gezocht.

Het is nog steeds een raadsel waar de man is en wat er met hem is gebeurd. Het rechercheonderzoek en de zoekacties in de bossen hebben tot nu toe geen informatie opgeleverd.
De politie heeft geen aanwijzingen of sporen gevonden die wijzen op een misdrijf. Er is nu geen andere locatie waarvan wordt vermoed dat hij daar is. Er is dan ook nog geen nieuwe zoekactie gepland. De politie zegt nog steeds rekening te houden met ''alle scenario's''.
(bron: Nu.nl)

Hopelijk is er niks gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
In navolging van een eerdere vermissing van een zekere jongvolwassen dame een maand geleden in exact dezelfde regio werd er op dit forum heel erg vlot een topic geopend en stond het dagelijks boordevol nieuwe reacties van bezorgde mensen. Het viel me op dat er dit keer niemand was die hier al een topic over geopend had, dus daarom maar zelf een aangemaakt.
Ik ben benieuwd hoe de belangstelling dit keer zal zijn.
anoniem_346717 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 22:28
27.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die vermissingszaak werd ook breder uitgemeten in de media.

Ik wist nog niks van deze vermissing.
Ik hoop dat het goed gaat met hem en dat hij zelf gekozen heeft om een tijdje ‘onder te duiken.’
Visluchtje schreef:
03-11-2017 21:44
In navolging van een eerdere vermissing van een zekere jongvolwassen dame een maand geleden in exact dezelfde regio werd er op dit forum heel erg vlot een topic geopend en stond het dagelijks vol met nieuwe reacties van bezorgde mensen.
Goh, hoe zal het dit keer zijn? (... #noonecares. )
en dus?

als dit topic volstroomt is het wel goed, of kom je dan zeiken over andere vermissingen waar minder aandacht voor is?

Ik bepaal zelf wel of ik me wel of geen zorgen over welke zaak dan ook maak.
Alle reacties Link kopieren
#noonecares ? Als je gelijk zo begint vrees ik het ergste voor je met dit topic.

Hopelijk is het goed met deze man en is hij tijdelijk ergens anders.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Visluchtje schreef:
03-11-2017 21:44
In navolging van een eerdere vermissing van een zekere jongvolwassen dame een maand geleden in exact dezelfde regio werd er op dit forum heel erg vlot een topic geopend en stond het dagelijks vol met nieuwe reacties van bezorgde mensen.
Goh, hoe zal het dit keer zijn? (... #noonecares. )
Ja want als je meteen begint te zeuren, hebben mensen lekker veel trek in je topic.

Ik zag dit nieuws vanochtend al voorbij komen. Wat wil je met dit topic? Zeiken dat niet alle aandacht eerlijk verveeld wordt? Want er zijn best vaak mensen vermist hoor en ik zie ze maar mondjesmaat hier voorbij komen.
Iedere dag zijn er weer nieuwe vermissingen. Ik vind dat je daar te weinig aandacht aan besteed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het juist heel bijzonder dat bij de vermissing van Anne zoveel media aandacht was zo snel en zo enorm groots is opgepakt.
Ik vermoed dat er daar sneller aanwijzingen waren voor een misdrijf.

Ik denk dus niet dat het opvallend is dat er weinig over deze vermissing is maar dat het juist bij Anne opvallend was hoeveel aandacht er voor was.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Zag het bericht vanmorgen op de telegraaf voorbij komen, en die,dagen ervoor heb ik er niks over gehoord of gelezen. Elke vermissing is verschrikkelijk en het is te hopen dat er gauw meer duidelijkheid is.
Alle reacties Link kopieren
Visluchtje schreef:
03-11-2017 21:44
In navolging van een eerdere vermissing van een zekere jongvolwassen dame een maand geleden in exact dezelfde regio werd er op dit forum heel erg vlot een topic geopend en stond het dagelijks boordevol nieuwe reacties van bezorgde mensen. Het viel me op dat er dit keer niemand was die hier al een topic over geopend had, dus daarom maar zelf een aangemaakt.
Ik ben benieuwd hoe de belangstelling dit keer zal zijn.
Wat misselijkmakend dat je dit topic opent omdat je BENIEUWD BENT HOE DE BELANGSTELLING DIT KEER ZAL ZIJN.

Niet omdat je ook maar ene donder om degene die vermist is of zijn familie geeft. Het klinkt mij in de oren als een weird experimentje van je en ik zou graag willen weten wat je eigenlijk verwijderd hebt in je OP.
Volgens mij iets met hashtag #noonecares lees ik in de eerste reacties.

Kan je uitleggen waarom je hier op deze manier mee aan de gang gaat terwijl er op dit moment mensen niet weten waar ze het zoeken moeten omdat hun geliefde vermist is? Graag dan want ik snap er niks van.

Suggestie: laat de naam uit de titel van het topic halen. Doe je BEN JE OOK ZO BENIEUWD als je nieuwe titel, ook niet zo vervelend voor de familie en vrienden.
Alle reacties Link kopieren
# andyoudo?


Ik hoop dat deze man snel en in goede gezondheid gevonden wordt. Wat een angst zullen zijn familie en vrienden voelen.

Maar deze man gebruiken om een algemeen punt in vermeend forumgedrag te willen maken? #vrijtriest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Visluchtje schreef:
03-11-2017 21:44
In navolging van een eerdere vermissing van een zekere jongvolwassen dame een maand geleden in exact dezelfde regio werd er op dit forum heel erg vlot een topic geopend en stond het dagelijks boordevol nieuwe reacties van bezorgde mensen. Het viel me op dat er dit keer niemand was die hier al een topic over geopend had, dus daarom maar zelf een aangemaakt.
Ik ben benieuwd hoe de belangstelling dit keer zal zijn.

Dus je opent een topic als experiment? Ik kan je zo al vertellen dat bepaalde verdwijningen meer aandacht krijgen dan andere, vooral zaken waarin jonge, knappe, blanke vrouwen vermist worden. Dat wordt ook wel "missing white woman syndrome" genoemd. Daar hebben we jouw onderzoekje niet voor nodig. Ik had nog niets van deze zaak gehoord tot ik het hier las, er is gewoon veel minder media aandacht voor en dus minder aandacht in het algemeen. Heel logisch allemaal en geen reden een topic te openen om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen over de rug van een vermist persoon waar je verder geen interesse in toont. Beroerd begin van een topic ook dus je "onderzoekje" is niets meer waard.

Ik hoop dat Edwin snel (en hopelijk in goede gezondheid) teruggevonden wordt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
03-11-2017 21:58
#noonecares ? Als je gelijk zo begint vrees ik het ergste voor je met dit topic.

Hopelijk is het goed met deze man en is hij tijdelijk ergens anders.
Edwin is eerder die dag al wezen wandelen in dat bos met zijn twee honden. Hij zou nooit in zijn eentje in dat bos gaan wandelen zonder zijn honden en al helemaal niet als hij een paar uur eerder al geweest is. Wij vermoeden dat hij zijn auto niet zelf aan de rand van het bos geparkeerd heeft maar wellicht onder dwang van een vuurwapen hier zijn auto moest zetten om mischien over te stappen in een andere auto.

Edwin had net een nieuw restaurant gekocht en had grootste plannen, hiernaast zit zijn vrouw thuis vanwege een revalidatie na een borstafzetting. Zelfmoord lijkt hierdoor uitgesloten.

Edwin had ook een grote afkeer voor drugs, roken en sterke drank en leek nooit enige affiliatie binnen het criminele circuit te hebben gehad.

Wij hopen iedere dag op meer informatie maar het begint er op te lijken dat er iets zeer sinisters heeft plaatsgevonden dinsdagmiddag.
Het spijt me je te moeten teleurstellen maar het gaat niks worden met dit topic. En dat wist je zelf natuurlijk ook al.

Wel een beetje sneu dat je je punt zo nodig duidelijk moet maken over de rug van die bezorgde familie, het is zo allemaal al lullig genoeg voor ze.
Wat vreselijk voor zijn partner dat er nog niets van hem vernomen is.

Wat kun je er verder van zeggen, de man is weg en er is geen spoor meer van hem gevonden, hij lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen net zoals de vreemde verdwijningszaak omtrent Hanno van Mil.
Zag er gister iets over op TV.

Wat naar, hopelijk is hij gauw weer thuis.

Wat weten ze tot nu?
Donna1971 schreef:
05-11-2017 20:12
Zag er gister iets over op TV.

Wat naar, hopelijk is hij gauw weer thuis.

Wat weten ze tot nu?
Geen idee. #weobviouslydontcare
Alle reacties Link kopieren
Wanneer in relatief korte tijd hetzelfde gebeurd dan verslapt de aandacht, dat zie je ook gebeuren bij aanslagen, de eerste paar aanslagen in Parijs zat half europa de hele nacht voor de buis, zoveel aanslagen verder vinden we het met z'n allen nog wel afschuwelijk maar we gaan sneller over tot de orde van de dag, zo werkt dat blijkbaar ook met vermissingen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Vindt deze zaak net zo akelig als de vermissing van Anne,. En hier is helemaal nog geen enkel spoor ?
Hopelijk komt er gauw meer duidelijkheid .
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
06-11-2017 13:25
En hier is helemaal nog geen enkel spoor ?
Jawel hoor, ze zijn in een vijver aan het zoeken momenteel.

https://www.politie.nl/nieuws/2017/nove ... ester.html
Alle reacties Link kopieren
V-020: Ben jij een bekende van de man of is dit wat je schreef een stukje uit de krant?
In het geval dat je een bekende bent: Heel veel sterkte!
Hopelijk is hij snel weer in goede gezondheid thuis.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
V-020 schreef:
04-11-2017 18:20
Edwin is eerder die dag al wezen wandelen in dat bos met zijn twee honden. Hij zou nooit in zijn eentje in dat bos gaan wandelen zonder zijn honden en al helemaal niet als hij een paar uur eerder al geweest is. Wij vermoeden dat hij zijn auto niet zelf aan de rand van het bos geparkeerd heeft maar wellicht onder dwang van een vuurwapen hier zijn auto moest zetten om mischien over te stappen in een andere auto.

Edwin had net een nieuw restaurant gekocht en had grootste plannen, hiernaast zit zijn vrouw thuis vanwege een revalidatie na een borstafzetting. Zelfmoord lijkt hierdoor uitgesloten.

Edwin had ook een grote afkeer voor drugs, roken en sterke drank en leek nooit enige affiliatie binnen het criminele circuit te hebben gehad.

Wij hopen iedere dag op meer informatie maar het begint er op te lijken dat er iets zeer sinisters heeft plaatsgevonden dinsdagmiddag.
Jij bent familie?
Wel jammer dat het TO ook geen moer interesseert.
Alle reacties Link kopieren
Aan de hand van het aantal reacties hier in 3 dagen ter vergelijking met dat van Anne zegt precies genoeg wat een hypocrisie er heerst. Dát is pas sneu...

Maar doe maar alsof het niet bestaat en dat men dan ook nog keihard durft te ontkennen :) Ik vermelde het in het topic van Anne ook al.
anoniem_346717 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 16:28
6.18% gewijzigd
Ik liep gisteren in de bossen van Lage Vuursche en er vloog regelmatig een helikopter boven mijn hoofd. Toen waren ze aan het zoeken bij de luchthaven Hilversum.

Ik hoop dat ze hem snel zullen vinden. Omdat het hier bij mij in de buurt is had ik de eerdere berichten al wel gelezen en het is zeker wel in het nieuws geweest, maar niet op de schaal van Anne nee. Las dat er ook vrijwilligers aan het zoeken waren gisteren bij Hilversum, maar dat er nog wel wat vrijwilligers bij konden. Die oproep was bij Anne niet nodig.

Maar beide zaken zijn natuurlijk net zo erg. Ik hoop voor de familie dat ze hem snel vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven