Vernielingen na plaatsing WK Marokko .

13-11-2017 13:12 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
In veel steden brak de pleuris uit nadat Marokko zich geplaatst had voor het WK voetbal. Ik vraag me dan ook met grote zorgen af wat er dan wel niet gaat gebeuren wanneer ze onverhoopt uit het toernooi geknikkerd worden. Beleven we dan een soort Joegoslavische burgeroorlog of iets zoals in Libie en dat ze daarvandaan bij gebrek aan eigen oorlog hun moslimbroeders im Mokum-West-Side komen helpen ? Moeten we Amsterdam gaan verlaten als een soort vluchteling ? ik zag de collectieve agressie in Brussel en dacht écht dat ze een belangrijke wedstrijd verloren hadden in plaats van gewonnen. Gelukkig hebben ze in Amsterdam de oplossing gevonden. Ze mogen allemaal gaan kijken in een sporthal op een groot scherm op betonnen stoelen en banken en bier uit plastiek bekertjes. Wat ze nog niet weten is dat ze worden opgesloten en dat ze de sleutel in de gracht flikkeren.........
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
en je vraag/stelling is???
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2017 13:15
en je vraag/stelling is???


Ben je scheel bijziend ?? Hier komt ie nog een keer dan pfffffff Beleven we dan een soort Joegoslavische burgeroorlog of iets zoals in Libie en dat ze daarvandaan bij gebrek aan eigen oorlog hun moslimbroeders im Mokum-West-Side komen helpen ? Moeten we Amsterdam gaan verlaten als een soort vluchteling ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het eerder met voetbal te maken heeft. Ik zie echt een correlatie voetbal-de pleuris uitbreken.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:26
Ben je scheel bijziend ?? Hier komt ie nog een keer dan pfffffff Beleven we dan een soort Joegoslavische burgeroorlog of iets zoals in Libie en dat ze daarvandaan bij gebrek aan eigen oorlog hun moslimbroeders im Mokum-West-Side komen helpen ? Moeten we Amsterdam gaan verlaten als een soort vluchteling ?
en dit is je vraag?
dan is mijn antwoord:
- je moet niets
(hoewel beleefd blijven best moet)
Alle reacties Link kopieren
Schreeuwen in cursief en mensen beledigen maakt je bijdragen hier echt niet interessanter hoor, integendeel.
Wat open je toch een vreemde topics. Gaat het je alleen om de sensatie ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog herinneren dat de binnenstad van Rotterdam in 1999 voor een groot deel aan puin lag, omdat Feijenoord gewonnen had. (vooral het beeld van een man met een klein jongetje op de arm, die moest vluchten voor de relschoppers staat me nog helder voor de geest, ik had toen zelf net een baby)

Kennelijk maakt het bij sommige voetbalsupporters niet uit of er gewonnen of verloren wordt, beide is een reden tot vandalisme.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
13-11-2017 13:47
Ik kan me nog herinneren dat de binnenstad van Rotterdam in 1999 voor een groot deel aan puin lag, omdat Feijenoord gewonnen had. (vooral het beeld van een man met een klein jongetje op de arm, die moest vluchten voor de relschoppers staat me nog helder voor de geest, ik had toen zelf net een baby)
of in 2015 toen Feyenoord-supporters Rome afbraken
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Alle reacties Link kopieren
In cursief ziet het er in mijn optiek juist een beetje minder schreeuwerig uit. Ik vind juist vet gedrukt met je CAPS-lock nog aan opvallend, schreeuwerig en niet prettig om te lezen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
IK VIND DIT TOPIC NIET PRETTIG
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2017 13:48
of in 2015 toen Feyenoord-supporters Rome afbraken
.
Ook, maar ik heb er geen idee van of dat na winst of verlies was, of dat het gewoon voor de wedstrijd aan al hommeles was.

Die dingen gebeuren, helaas helaas

En ik vind zo'n groot stuk tekst cursief echt enorm irritant lezen. Waarom niet gewoon lettertype?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
13-11-2017 13:52
.Ook, maar ik heb er geen idee van of dat na winst of verlies was, of dat het gewoon voor de wedstrijd aan al hommeles was.
ik ook niet hoor, maakt ook niet uit eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
OHja.. mijn punt was:

het heeft niets met Marokkanen te maken, maar alles met voetbalsupporters. Volgens jouw visie zouden die allemaal dus in een sporthal moeten en de sleutel weggooien?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:49
In cursief ziet het er in mijn optiek juist een beetje minder schreeuwerig uit. Ik vind juist vet gedrukt met je CAPS-lock nog aan opvallend, schreeuwerig en niet prettig om te lezen.
het komt niet schreeuwerig, maar wel heel aanstellerig over
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
13-11-2017 13:47
Ik kan me nog herinneren dat de binnenstad van Rotterdam in 1999 voor een groot deel aan puin lag, omdat Feijenoord gewonnen had. (vooral het beeld van een man met een klein jongetje op de arm, die moest vluchten voor de relschoppers staat me nog helder voor de geest, ik had toen zelf net een baby)

Inderdaad, en ook de huldiging in Amsterdam op het Leidseplein was een keer oorlog. Ik begrijp niet dat die 'supporters' niet in zien dat ze hiermee het hele voetbal verzieken. ik was een keer in Amerika en zag daar bij het American Football dat supporters buiten het stadion gewoon met elkaar zaten te bbq-en. En na aflloop gewoon een biertje met elkaar stonden te drinken en stonden ze gewoon de verliezende supporters uit te lachen en daarna te high-fiven. Was daar ook veel meer een familiegebeuren. En veel gezelliger, zonder m.e. .
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
TO stel je aub niet zo aan zeg, hoeveel mensen hebben er in de afgelopen jaren moeten vluchten voor voetbal vandalisme?
En waarom denk je dat dat nu wel zou gebeuren ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2017 13:54
het komt niet schreeuwerig, maar wel heel aanstellerig over

Een rare pruik met paars haar gelukkig niet
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:26
Ben je scheel bijziend ?? Hier komt ie nog een keer dan pfffffff Beleven we dan een soort Joegoslavische burgeroorlog of iets zoals in Libie en dat ze daarvandaan bij gebrek aan eigen oorlog hun moslimbroeders im Mokum-West-Side komen helpen ? Moeten we Amsterdam gaan verlaten als een soort vluchteling ?

Waarom zouden Amsterdammers hun geliefde Amsterdam moeten verlaten? Voor oorlogvoerende moslimbroeders? Die lachen zich kapot.Dan geef je hen wel veel macht. Oorlogvoerende 'broeders' kunnen maar beter naar hun geliefde Marokko gaan. Want hier zijn ze alleen Nederlander van Marokkaanse afkomst. Als mijn opa in Schotland is geboren, maar mijn vader en ik in Nederland, dan ben ik geen Schotse maar Nederlandse.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:56
Een rare pruik met paars haar gelukkig niet
dat is de 2e keer dat je bij probeert te raken, vanwaar?? Heb ik je een keer iets misdaan?
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:26
Beleven we dan een soort Joegoslavische burgeroorlog of iets zoals in Libie en dat ze daarvandaan bij gebrek aan eigen oorlog hun moslimbroeders im Mokum-West-Side komen helpen ? Moeten we Amsterdam gaan verlaten als een soort vluchteling ? [/i]
Antwoord: nee.

Slotje?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/jPkNBo4_rpM Northern Ireland fans singing "Sweet Caroline" (GAWA - Euro 2016 - Lyon)

Zingende Ierse supporters. Geweldig. Zo kan het ook.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:56
Een rare pruik met paars haar gelukkig niet
.
op de vrouw spelen, omdat... ?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/5_Bp7vWvN1c Irish fans sing lullabies to French baby on Bordeaux train

Hier kunnen veel supporters een voorbeeld aan nemen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2017 13:15
en je vraag/stelling is???
Is er niet, afkicken van allerlei stofjes maakt mensen geagiteerd, kinderlijk, ze willen opvallen. Aandacht, veel aandacht. Dan is het heerlijk als je bijdehand kan doen op een forum en hopen dat je iemand raakt. Best zielig maar onschuldig verder. Niet voeren, dan gaat het elders foerageren in mooie lettertjes en veel kijk mij eens een dekselse kerel zijn. Terwijl het ws een dame op leeftijd is.. :A:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven