Meisje verkoopt maagdelijkheid voor 2,5 miljoen euro

17-11-2017 09:07 120 berichten
Het nadeel van (online) kranten lezen is dat je veel 'nieuws' tegenkomt dat ofwel irrelevant is, ofwel ergerlijk, ofwel allebei.

Dit bericht vind ik op de een of andere manier schuren.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1259833 ... ljoen-euro

Waarom schuurt dit?

Ten eerste, maagdelijkheid (vooral bij vrouwen) wordt m.i. veel belangrijker gemaakt dan het is.

Je hebt nog nooit een betaalde baan gehad --> je krijgt op je 16e een weeekendbaantje --> gefeliciteerd, je weet nu hoe het is om werknemer te zijn.

Je hebt nog nooit sex gehad --> je krijgt een vriendje of vriendinnetje en jullie gaan experimenten --> op een gegeven moment ben je geen maagd meer. Gefelicteerd, maar miljarden mensen zijn je voorgegaan en het is echt niet zo dat de wereld of zelfs maar je persoonlijkheid verandert als je een keer sex hebt gehad.

Los daarvan.. ik ben een man, maar kan er echt, echt, echt niet bij dat mannen er geld voor over hebben om zo'n meisje te ontmaagden. En al helemaal niet voor zo'n gestoord bedrag.

1. Ze doet het voor het geld... als je al een associatie hebt van maagdelijkheid en onschuld (een pre-occupatie waar je vraagtekens bij kunt zetten maar die hier denk ik wel meespeelt) dan is met zo'n bedrag de onschuld wel weg.

2. Wat is de meerwaarde van een maagdelijk meisje? Geen ervaring met wat ze zelf leuk vindt, geen ervaring met wat mannen ongeveer verwachten, grote kans dat ze onzeker is. Dat is prima als er iets als verliefdheid in het spel is, je elkaar echt wilt leren ontdekken etc. Maar voor een sexuele encounter tegen betaling komt het nuchter beschouwd meer over als een enorm minpunt dan als pluspunt.

3. ...2,5 miljoen?? WTF??

Het zou een grote grap zijn als iemand 2,5 miljoen betaalt en dat dan na een tijdje blijkt dat ze meerdere vriendjes heeft gehad, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
ik ga binnenlopen, heb twee dochters!!!
Slim meisje!

Ik had 't als ik nu 16 was ook geprobeerd. Je kunt maar geld hebben. Die maagdelijkheid is zoooooo overrated. Maar als je er 'n gek voor kan vinden die er flink voor in de buidel wil tasten, zou je wel gek zijn als je er niet voor gaat.
lilalinda schreef:
17-11-2017 09:08
ik ga binnenlopen, heb twee dochters!!!
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Shit, waarom heb ik dat niet gedaan! :O
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn mensen vooral jaloers dat ze er zelf niet op gekomen zijn. Voor 2,5 miljoen had ik het ook wel overwogen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Is het alleen neuken of gaat ze ook nog pijpen?
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
17-11-2017 09:13
Is het alleen neuken of gaat ze ook nog pijpen?
Zijn mondjes tegenwoordig ook nog maagdelijk dan?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-11-2017 09:08
ik ga binnenlopen, heb twee dochters!!!

:cheer2:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
17-11-2017 09:14
Zijn mondjes tegenwoordig ook nog maagdelijk dan?
Ik heb wel eens gehoord dat Katholieke meisjes het beste kunnen pijpen omdat die maagd moesten blijven. Dus nee.

Maar anyway, wanneer de deal zou zijn dat de man in kwestie voor dat geld alleen maar z’n pik in dat maagdelijke kutje mag steken, dan zou ik passen.

Zou het met condoom moeten? Dan al helemaal.

Nee, ik hou m’n 2,5 miljoen nog even voor iets leukers in m’n zak.
Alle reacties Link kopieren
Wie dat gaat betalen is knettergek, want hoe controleren ze zo iets?
lilalinda schreef:
17-11-2017 09:08
ik ga binnenlopen, heb twee dochters!!!

Ik ook :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hmm dan zijn de moeders van die dochters een soort pooier als ze denken dat ze gaan binnenlopen? :proud:
Alle reacties Link kopieren
De hoer spelen staat me totaal niet aan maar voor 2,5 miljoen voor een wip zou ik het op mijn 16e misschien wel overwogen hebben.. Toch een lekker bedrag om je leven mee te beginnen lijkt me. Ik zie het probleem verder niet zo als de seks met wederzijdse goedkeuring plaatsvindt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
17-11-2017 09:39
Hmm dan zijn de moeders van die dochters een soort pooier als ze denken dat ze gaan binnenlopen? :proud:

Ach viva, waar de ene dag je zoon een trauma oploopt door de oppas die hem wil laten opschieten en de volgende dag moeders hun dochters massaal prostitueren. Ik hou ervan. :applause:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-11-2017 09:50
De hoer spelen staat me totaal niet aan maar voor 2,5 miljoen voor een wip zou ik het op mijn 16e misschien wel overwogen hebben.. Toch een lekker bedrag om je leven mee te beginnen lijkt me. Ik zie het probleem verder niet zo als de seks met wederzijdse goedkeuring plaatsvindt.

Maar ja, aan wat voor iemand verkoop je het dan. Het zal waarschijnlijk geen lekker ding van je eigen leeftijd zijn...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Lees mijn motto :)
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-11-2017 09:55
Ach viva, waar de ene dag je zoon een trauma oploopt door de oppas die hem wil laten opschieten en de volgende dag moeders hun dochters massaal prostitueren. Ik hou ervan. :applause:
:proud:
Van de andere kant. Stel dat die vent met een kwartiertje klaar is.. Heeft ze toch maar even een uurloon van 10 miljoen.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
17-11-2017 09:58
Lees mijn motto :)

Maar het is gewoon lekker om over te kletsen discusseren. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
17-11-2017 10:06
Maar het is gewoon lekker om over te kletsen discusseren. ;-D
Daarom mijn 2e bericht :)
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
17-11-2017 10:06
Daarom mijn 2e bericht :)

Corsspost? Wel lastig als je daarna een echte baan hebt en aan moet geven wat je vorige uurtarief was...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
17-11-2017 09:57
Maar ja, aan wat voor iemand verkoop je het dan. Het zal waarschijnlijk geen lekker ding van je eigen leeftijd zijn...

Voor 2.5 miljoen doe ik mijn ogen wel dicht. ;-)) Dit is natuurlijk gewoon prostitutie en daarbij gaat het vooral om het geld en niet om de persoon.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
17-11-2017 09:39
Hmm dan zijn de moeders van die dochters een soort pooier als ze denken dat ze gaan binnenlopen? :proud:
oh ja!!
eindelijk gaan die lui niets opleveren
Nepnieuws van Poetin. :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven