Black Friday kortingscodes 2017

23-11-2017 13:19 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!!

Morgen is het weer Black Friday!! Vorig jaar heb ik toen superveel gekocht en ga dat denk ik dit jaar weer doen.

Wie van jullie gaat er ook shoppen? :cheer: Ik heb nu al een aantal codes voorbij zien komen die nu korting geven (bijvoorbeeld 30% korting op alles bij zowel Nike als Adidas!). Hebben jullie nog tips waar ik nog meer Black Friday kortingscodes kan vinden? 8-)
Alle reacties Link kopieren
JAAA ik!!! Heb al veel emails gekregen met aanbiedingen voor morgen, maar ik gebruik deze site om de nieuwste codes te vinden: https://www.kortingscode.nl/black-friday . Shop ze! :nerd:
Hype

Kijk vooral even goed wat de prijs nu is, ga er maar vanuit dat de prijs morgen gewoon wat wordt opgeplust.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-11-2017 13:45
Hype

Kijk vooral even goed wat de prijs nu is, ga er maar vanuit dat de prijs morgen gewoon wat wordt opgeplust.


Dit

of beter nog, kijk naar de prijzen van vorige week, die prijzen hangen er volgende week ook weer aan. Stevige marketing waar blijkbaar veel consumenten intrappen.
Lees dit eens: https://www.ad.nl/economie/black-friday ... ~a8b51f1f/
Alle reacties Link kopieren
Naja voor 30% extra korting op de sale mag je mij wel wakker maken hoor (ookal is het een "hype")
Alle reacties Link kopieren
31dagen schreef:
23-11-2017 13:55
Naja voor 30% extra korting op de sale mag je mij wel wakker maken hoor (ookal is het een "hype")
Volgens mij geldt de korting vaak niet op producten die al in de sale zijn.

Naja ik hou erg van shoppen maar denk niet dat ik morgen wat ga kopen.
Alle reacties Link kopieren
Aardbei_86 schreef:
23-11-2017 19:46
Volgens mij geldt de korting vaak niet op producten die al in de sale zijn.

Naja ik hou erg van shoppen maar denk niet dat ik morgen wat ga kopen.
Nike & Adidas hebben in ieder geval 30% extra korting op de sale!
Alle reacties Link kopieren
Beter Bed heeft op hun site ook een Black Friday kortingscode staan: 15% korting op alles, geen uitzonderingen.

Ik heb begin deze week een bed uitgezocht, offerte laten maken, om thuis nog even rustig na te meten of alles past. Ik ga dus straks kijken of er daadwerkelijk 15% korting nog van die offerte afgaat. Help me duimen, want het gaat natuurlijk niet om een tientje :hyper: :jump:

Oja, de code is Black2017

Veel shopplezier vandaag!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Bij Bol.com is het echt goedkoper. IK heb al een halfjaar een camera op mijn lijstje staan. Maarja veel te duur, blabla. En elke keer keek ik naar de prijs, die bleef gelijk. Maar vandaag is die dus toch 25% goedkoper.
En gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat iedereen zegt dat het "fake" is... ik heb toch net met een leuke korting kunnen shoppen bij Zalando hoor (20% korting op alles), en nu ben ik aan het rondneuzen bij The Body Shop, die 40% korting op het hele assortiment geeft. Ik ben blij! :-D Thnx voor de tip! ;-)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2017 11:40
Reden: spam
97.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LotteDeV schreef:
29-12-2017 06:17
Ik heb deze website gevonden waar je allerlei kortingscodes op een rij kan vinden. Is keihandig!
www.mrkortingscode.nl
Spam.... Tip: voortaan iets eerder een account aanmaken voordat je dit soort dingen post. Dan valt het minder op....
Alle reacties Link kopieren
Dus je dacht, kom ik quote de spam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven