Week van het leven

06-12-2017 20:51 334 berichten
Ik wordt zo ziek van die reclames van de week van het leven op de radio. Alsof elke vrouw lichtzinnig voor abortus kiest. Ik geloof ook niks van dat 'wij van wc eend' type onderzoek waaruit allerlei negatieve effecten blijken. Ik neem aan dat er niet veel aan te doen is ivm vrijheid van meningsuiting maar die pro-lifers zijn alleen maar pro baby, niet provrouw. Bah bah bah.

Bij deze hoop ik dat niemand ooit meer een abortus hoeft te ondergaan en dat het altijd volkomen legaal en geaccepteerd mag blijven.

Wat denken jullie ervan?
Alle reacties Link kopieren
ik ben het met je eens en ik vind het vies dat viva er een centje aan verdient met die banners.
Dat je je niet zo druk zou moeten maken over mensen die er met een sprookjesboek in de hand blijk van geven niet zelf na te kunnen denken. Volwassen mensen hè.
Ben er gelukkig niets van tegengekomen want addblocker en op tv spoel ik alle reclameblokken door.
Snap niet dat daar geld aan wordt verspild. Hopelijk niet gesubsidieerd?
Huh, ik heb hier nog helemaal niets van meegekregen. Is het een anti-abortus promotie?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
06-12-2017 20:59
Ben er gelukkig niets van tegengekomen want addblocker en op tv spoel ik alle reclameblokken door.
Snap niet dat daar geld aan wordt verspild. Hopelijk niet gesubsidieerd?
subsidie, weet ik niet. gesteund door politieke partijen, dat sowieso.

edit.
er staat een logo bij, ANBI een Algemeen Nut Beogende Instelling
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... stellingen

yuk.
Alle reacties Link kopieren
voor de mensen met adblock

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nog niet gezien, wel over gehoord. Niets mis met pro baby, maar wel met opdringen van je mening. Het is al een moeilijke keuze die naar mijn mening niet beïnvloed moet worden door buitenstaanders.
Ik vind het juist een mooi statement. Er mag wel wat meer respect zijn voor het ongeboren leven. Vind het zo'n gruwelijk idee dat er zoveel kleine kindjes dagelijks vinden de dood.
Alle reacties Link kopieren
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
06-12-2017 21:24
Ik vind het juist een mooi statement. Er mag wel wat meer respect zijn voor het ongeboren leven. Vind het zo'n gruwelijk idee dat er zoveel kleine kindjes dagelijks vinden de dood.
:facepalm:
Toepasselijke nick ook.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
06-12-2017 21:24
Ik vind het juist een mooi statement. Er mag wel wat meer respect zijn voor het ongeboren leven. Vind het zo'n gruwelijk idee dat er zoveel kleine kindjes dagelijks vinden de dood.
Beter dan dat ze dood gaan als ze al geboren zijn.

Waarom zou je een ongewenst kind op de wereld zetten?
Ik voel een respectvolle discussie opkomen.
Wat goed dat je dit topic opent. Ik zat me daar ook groen en geel aan te ergeren.

Ik zal hem er nog eens lekker ingooien ;-D mijn wortelkanaalbehandeling was erger.
Ja inspiratievolle nick hè :hyper:

Neejoh maar iedereen denkt er anders over. We kunnen idd een discussie starten, alleen geen zin in ;).

Maar ik vind nieuw leven iets heel speciaals, je kan het niet bestellen maar krijgt het. Dus ik kan er niet achter staan als het word afgebroken. Vast niet alle situaties zijn ideaal, maar geen probleem is te groot voor een oplossing. En er zijn zat instanties die zulke mensen graag helpen.
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
06-12-2017 21:39
Ja inspiratievolle nick hè :hyper:

Neejoh maar iedereen denkt er anders over. We kunnen idd een discussie starten, alleen geen zin in ;).

Maar ik vind nieuw leven iets heel speciaals, je kan het niet bestellen maar krijgt het. Dus ik kan er niet achter staan als het word afgebroken. Vast niet alle situaties zijn ideaal, maar geen probleem is te groot voor een oplossing. En er zijn zat instanties die zulke mensen graag helpen.
Volgens mij leven we in twee verschillende werelden :mrgreen:
Voor iemand die geen moeder wil worden is t gewoon ongewenste celdeling.
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
06-12-2017 21:39
Ja inspiratievolle nick hè :hyper:

Neejoh maar iedereen denkt er anders over. We kunnen idd een discussie starten, alleen geen zin in ;).

Maar ik vind nieuw leven iets heel speciaals, je kan het niet bestellen maar krijgt het. Dus ik kan er niet achter staan als het word afgebroken. Vast niet alle situaties zijn ideaal, maar geen probleem is te groot voor een oplossing. En er zijn zat instanties die zulke mensen graag helpen.
In welke sprookjeswereld leef jij?
Sommige mensen gun je gewoon een abortus met terugwerkende kracht.
Alle reacties Link kopieren
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
06-12-2017 21:39
Ja inspiratievolle nick hè :hyper:

Neejoh maar iedereen denkt er anders over. We kunnen idd een discussie starten, alleen geen zin in ;).

Maar ik vind nieuw leven iets heel speciaals, je kan het niet bestellen maar krijgt het. Dus ik kan er niet achter staan als het word afgebroken. Vast niet alle situaties zijn ideaal, maar geen probleem is te groot voor een oplossing. En er zijn zat instanties die zulke mensen graag helpen.
O ja, ik vind nieuw leven ook heel speciaal. En ik heb het gewoon besteld. De levertijd was wat lang......

Alleen begint dat leven voor mij niet bij de conceptie, dus vind ik abortus een prima middel tegen ongewenste zwangerschap.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
06-12-2017 20:56
Dat je je niet zo druk zou moeten maken over mensen die er met een sprookjesboek in de hand blijk van geven niet zelf na te kunnen denken. Volwassen mensen hè.
+ 1
Ik vind het wel vreemd dat Viva advertentieruimte verkocht heeft aan deze club. Sowieso niet echt passen bij het imago van Viva, maar goed, ik kan me vergissen.
Ik kan er de vinger niet op leggen maar ik vind die vergelijking met die autostoeltjes onprettig.
Moiren’ schreef:
06-12-2017 21:43
In welke sprookjeswereld leef jij?

Idd vast verschillende werelden. Jij wilt vast niet ruilen met die van mij en ik niet met die van jou ;-) .
Heerlijk sprookjesachtig :-D
Lavendel_Madelief schreef:
06-12-2017 21:50
Ik kan er de vinger niet op leggen maar ik vind die vergelijking met die autostoeltjes onprettig.
O, die zag ik van de week. Ik ben blij dat ik uit principe nooit op de de reclames scherpstel :proud:
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
06-12-2017 21:51
Idd vast verschillende werelden. Jij wilt vast niet ruilen met die van mij en ik niet met die van jou ;-) .
Heerlijk sprookjesachtig :-D
Lijkt me heerlijk, een wereld waarin voor alles een goede oplossing is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven