Vermist in Leeuwarden

09-12-2017 20:35 24 berichten
https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... ek-vermist

Remon Bruinsma.
Sinds begin december volg ik de zoektocht via Facebook op de voet. Zoektocht door de grachten heeft niets opgeleverd.
Waar moet hij toch zijn? het duurt te lang.

Vandaag zijn hij en zijn tweelingbroer jarig. Hopelijk zijn ze allebei 19 geworden.
Mijn hart gaat uit naar de familie en vrienden.

Ik hoop dat ze hem snel vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij niet meer leeft en ben bang dat hij inderdaad verdronken is in de gracht. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand op deze manier na het stappen om het leven komt.

Overigens waren hij en zijn tweelingbroer donderdag al jarig.
Alle reacties Link kopieren
Donderdag of vandaag jarig het maakt niet uit, het is en blijft vreselijk voor de familie. Ik schat de kans ook klein in dat ze hem nog levend vinden. Hoop doet leven en ik hoop op een wonder.
Ik ben er ook bang voor.
Ja ik zie nu ook dat de verjaardag niet vandaag is maar eergister al.
Blijft ondanks dat erg verdrietig.
Ik ben ook bang dat hij binnenkort wel boven komt drijven. Ik hoop het niet, maar de kans is wel aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie :(

Als je na een nacht stappen niet thuis komt kom je er met een beetje positiviteit nog van maken dat hij vast bij iemand is blijven pitten.. maar dat duurt natuurlijk geen week.

Arme arme familie. Brrrr ik lig er nu al soms van wakker dat mijn kind later ooit op stap gaat/reizen. Hij is 2 maar het lijkt me gewoon helemaal niks :$ .
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Och wat naar, het zal je kind zijn.
Hemeltje lief.
Alle reacties Link kopieren
carrie-bradshaw schreef:
10-12-2017 08:06
Wat een nachtmerrie :(

Als je na een nacht stappen niet thuis komt kom je er met een beetje positiviteit nog van maken dat hij vast bij iemand is blijven pitten.. maar dat duurt natuurlijk geen week.

Arme arme familie. Brrrr ik lig er nu al soms van wakker dat mijn kind later ooit op stap gaat/reizen. Hij is 2 maar het lijkt me gewoon helemaal niks :$ .
Ik lig er niet wakker van maar ik begrijp wat je zegt, liefde is ook een ander vrijheid gunnen,loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Zo akelig dit. Ben ook bang dat hij niet meer in leven is. Wat moeten zijn familie en vrienden vreselijke tijden doormaken. Het zal inderdaad je zoon of broer maar zijn, die na een avondje gezellig stappen niet meer thuiskomt. Bah. :|
Het meisje wat gezocht werd, heeft zich gemeld bij de familie

Bericht is weer ingetrokken, bleek iemand anders te zijn
Vreselijk dit.

Arme jongen en familie.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werd er flink gezocht in de Groene Ster, een recreatiegebied tussen Leeuwarden en Tytsjerk. Ieg richting zijn woonplaats.
In de stad werd ook gezocht, bij de schouwburg.
Hoop dat hij gauw gevonden wordt.
Heb mijn blonde dochter gevraagd of zij aan het stappen was die nacht.
Maar nee.
Er is nl een blond meisje op een van de laatste bewakingsbeelden te zien.
Iemand moet haar kennen toch?
De beelden zijn van niet al te beste kwaliteit helaas. Ze hebben nu de woonboot eigenaren gevraagd onder hun boten te kijken. Hopelijk is er snel duidelijkheid...
Het is bijna Kerst.
Hij is al 3 weken vermist en niemand die iets weet. Onverminderd wordt er verder gezocht. Bij het treinstation en bij de grote wielen.
Ik hoop zo dat hij wordt gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vorige week nog in de schouwburg in de binnenstad van Leeuwarden. Had mijn auto langs een gracht geparkeerd. Lagen allemaal boten en keek er toch met een vreemd gevoel naar.

De politie schijnt nu op zoek te zijn naar een man die mogelijk iets in zijn drankje heeft gedaan.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand inderdaad ergens onder vastzit, kan het lang duren voor hij gevonden wordt. Een man uit mijn woonplaats is zo ook een hele poos vermist geweest en uiteindelijk gevonden, had onder een boot vastgezeten. Uitgegleden vanaf de kade, waarschijnlijk direct onderkoeld geraakt en verdronken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar verschrikkelijk inderdaad voor de naasten, die onzekerheid. Hij moet echt zo snel mogelijk gevonden worden...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er is vandaag een lichaam gevonden in een gracht in Leeuwarden. Het gaat mogelijk om Remon.
Ik las het. Wat een vreselijke tijd voor de familie. Ik hoop dat het Remon is, dan is er een einde aan de onzekerheid.
Het is Remon: https://www.rtlnieuws.nl/nederland/gevo ... iste-remon
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend triest en wat zielig voor zijn ouders en voor zijn tweelingbroer! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
:( vreselijk
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
vreselijk idd, maar wel goed voor de familie om eindelijk uit het ongewisse te zijn.
https://www.frieslandactueel.nl/2018/01 ... sma-video/

Met recht indrukwekkend te noemen. De herdenking van Remon. Door de binnenstad en grofweg de laatste route die hij liep. Tot aan de plek waar zijn lichaam is gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven