Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Dit soort types hangt duidelijk de zelfde gedachtegoed aan als de Takfir van IS en als staat zou je er dan ook op dezelfde manier mee moeten omgaan als dat er met de overige IS aanhangers wordt omgegaan en afgerekend.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
02-01-2018 13:45
Ik sta ook wel eens in een kort rokje op een feestje met alcohol. Dus dan ben ik ook een hoer ?
Ja!
Join the club zou ik zeggen. :hello:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer dat hij weer panne heeft gewoon die droeftoeter laten staan.
Sterker nog; hopelijk ligt er een flinke plas water waar je dan even lekker hard doorheen kan rijden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haha Male, dat zou ik ook doen! Niet dat ik denk dat dat enig effect op dit pareltje zal hebben, maar leuk is het zeker.

Als ik een van deze vrouwen was zou ik serieus overwegen aangifte te doen. Boef heeft (helaas) nogal wat volgers en is symbool voor een bepaalde doelgroep. Dat hij op deze manier de helpende hand "bedankt" zegt genoeg en ik zou het hoog spelen.

Niet dat ik denk dat hij wakker ligt van een veroordelinkje meer of minder, maar het zou me goed doen dat ik mezelf verdedigd heb als ik een hoer wordt genoemd.
Er was toch ook laatst ophef (al was de ophef kleiner dan je zou verwachten van onze feministische brigade maar goed, verwonderen doet mij het niet) van die kech websites waar onze pareltjes meiden uit islamitisch cultuur die niet zedig zouden zijn dan op zetten zo dat hun levens verwoest worden?
Alle reacties Link kopieren
Vond het al heel menslievend dat die dames hem hebben geholpen. Wat ik van die gast wist voor zijn 'kechs' rel was al voldoende om hem gewoon lekker te laten staan met zijn platte band. Bel maar lekker de ANWB en wacht maar op jouw beurt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
02-01-2018 17:34
Er was toch ook laatst ophef (al was de ophef kleiner dan je zou verwachten van onze feministische brigade maar goed, verwonderen doet mij het niet) van die kech websites waar onze pareltjes meiden uit islamitisch cultuur die niet zedig zouden zijn dan op zetten zo dat hun levens verwoest worden?
Ja, dat onderzoek van de NOS.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Feit dat je jezelf "boef" noemt al....kansloos in het kwadraat en aan elkaar hangend van dubbele moralen, triest manspersoon die duidelijk nog een issuetje of wat aanmoet met zijn eigen "zijn"....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
02-01-2018 17:37
Ja, dat onderzoek van de NOS.
Wat bedoel je precies?
montblanc schreef:
02-01-2018 17:43
Wat bedoel je precies?
https://nos.nl/op3/artikel/2207855-vrou ... rspel.html
Snap ook niet dat iemand hier nog van opkijkt hoor. Dat is inderdaad gewoon hoe de meeste moslims op westerse vrouwen neerkijken. Lekker dan.
Jemig... Wat ontzettend rot voor die meiden!

Nog rotter vind ik dat dit dus blijkbaar speelt onder "die gemeenschap". Zou dat ook de reden zijn dat er steeds meer leuke, hippe meiden met hoofddoeken op lopen? Je kan me niet vertellen dat het dragen van een hoofddoek uit vrije wil gebeurt. Ook zie je ze steeds jonger met hoofddoekjes op lopen. Zou dat te maken hebben met dit soort idiote lijsten?

Als ik ergens een voorstander van ben, dan is het van de gelijkheid tussen man en vrouw. Een aantal jaar geleden dacht/geloofde ik dat we echt op de goede weg waren, maar met dit soort praktijken ben ik bang dat we de verkeerde kant op gaan.

Wat mij betreft worden apps als Telegram verboden en worden de gasten die meisjes zo aan de schandpaal nagelen genadeloos hard aangepakt. Stelletje patriarchale idioten die ze zijn
Mompelpoes schreef:
02-01-2018 17:51
Snap ook niet dat iemand hier nog van opkijkt hoor. Dat is inderdaad gewoon hoe de meeste moslims op westerse vrouwen neerkijken. Lekker dan.
Ik kijk er ook niet van op, maar zou wel willen weten hoe er een kentering plaats kan vinden. Ik denk dat het vanuit de islamitische vrouwen moet komen, maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
Mompelpoes schreef:
02-01-2018 17:51
Snap ook niet dat iemand hier nog van opkijkt hoor. Dat is inderdaad gewoon hoe de meeste moslims op westerse vrouwen neerkijken. Lekker dan.
Ja, ik blijf hier van opkijken. Ik sluit mijn ogen niet voor zijn uitspraken maar scheer liever niemand over 1 kam.
Het feit dat ik blijf opkijken zegt ook dat ik gelukkig in mijn omgeving zat uitzonderingen ken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 17:55
Jemig... Wat ontzettend rot voor die meiden!

Nog rotter vind ik dat dit dus blijkbaar speelt onder "die gemeenschap". Zou dat ook de reden zijn dat er steeds meer leuke, hippe meiden met hoofddoeken op lopen? Je kan me niet vertellen dat het dragen van een hoofddoek uit vrije wil gebeurt. Ook zie je ze steeds jonger met hoofddoekjes op lopen. Zou dat te maken hebben met dit soort idiote lijsten?

Als ik ergens een voorstander van ben, dan is het van de gelijkheid tussen man en vrouw. Een aantal jaar geleden dacht/geloofde ik dat we echt op de goede weg waren, maar met dit soort praktijken ben ik bang dat we de verkeerde kant op gaan.

Wat mij betreft worden apps als Telegram verboden en worden de gasten die meisjes zo aan de schandpaal nagelen genadeloos hard aangepakt. Stelletje patriarchale idioten die ze zijn
Telegram is gewoon soort van Whatsapp. Verbod gaat sowieso heel erg lastig en waar om zouden we een normale chatapp moeten verbieden? We kunnen beter verbieden dat dit soort culturen worden serieus genomen en evenwaardig zijn aan de onze.
strikjemetstippels schreef:
02-01-2018 17:57
Telegram is gewoon soort van Whatsapp. Verbod gaat sowieso heel erg lastig en waar om zouden we een normale chatapp moeten verbieden? We kunnen beter verbieden dat dit soort culturen worden serieus genomen en evenwaardig zijn aan de onze.
Ik val van mijn stoel af. Strikje die iemand iets of iemand wil verbieden?
Is er al een #proudtobeakech ?
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 17:55
Nog rotter vind ik dat dit dus blijkbaar speelt onder "die gemeenschap".
Het erge is dat het al lang niet meer beperkt is tot die gemeenschap. Er lopen tegenwoordig ook veel autochtone ventjes rond met zo'n mentaliteit (en die zelfs met een Naffertjes accent gaan praten).
Amant schreef:
02-01-2018 18:05
Ik val van mijn stoel af. Strikje die iemand iets of iemand wil verbieden?
Mwah verbieden is een groot woord, we hadden nooit islam moeten toe staan als een valide religie.
Kech kech doe nog wat bacon tussen het beleg.

Kansloze treurnis dit.

En maar afvragen waarom Nl-ers kakken op dit type 'jongere'.

Gaat Sunny nu ook al zijn adverteerders en boekingen nabellen?
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 18:23
19.39% gewijzigd
Nouja zeg, het wordt alleen maar erger :O

Een valide religie?

Kan ik iets voor je doen? Kopje kippensoep? Paracetamolletje? Dekentje? :there:

EDIT: fluoxetine?
MarkSD schreef:
02-01-2018 18:21
Kech kech doe nog wat bacon tussen het beleg.

Kansloze treurnis dit.

En maar afvragen waarom Nl-ers kakken op dit type 'jongere'.

Dat snap ik ook niet. De meiden vinden 'm "knap" en de jongens vinden 'm "kicken".
Amant schreef:
02-01-2018 18:21
Nouja zeg, het wordt alleen maar erger :O

Een valide religie?

Kan ik iets voor je doen? Kopje kippensoep? Paracetamolletje? Dekentje? :there:
Een pruimen brandy gaat er wel in ;-)

Nee het is vrij helder hoor. Men, de politiek of de EU of alles samen, heeft van de islam een valide religie gemaakt. Je eerste ingeving is dat dat soort lui keihard uit te lachen en bij ernstig volharding je huis uit te trappen met die woestijnpraatjes? Gewoon eens eerlijk zijn.

Maar dat mag niet, sterker nog een stukje bacon aan een moskeedeur hangen is bestraft met gevangenisstraf in de UK (waar op de persoon magischerwijs dood in de cel werd aan getroffen maar dat is toeval).

Dat bedoel ik. Hoe meer moslims hoe meer islam, en als je je vrijheden lief hebt moet je daar in feite een grens trekken om die vrijheden te behouden. Dat is niet gebeurd dus wordt het alleen maar erger. Moslims zijn een kettingreactie wat dat betreft, hoe meer er zijn hoe meer ze elkaar in de gaten houden om maar streng in de leer te blijven. Dat is waar om mejuffrouwmuis ook op merkt dat er steeds meer meiden met hijab lopen.
Ik haal de sterke drank wel want dit gaat van kwaad tot erger :-?
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven