Onrust stoken

10-01-2018 01:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu al een aantal keer dit filmpje op Facebook verschijnen (maar dan via een of andere Facebookpagina)

https://youtu.be/Cn87ympwA8M

Met als kop; de definitie van racisme.
En dan allemaal huilende emoticons als reactie op het filmpje.

Maar jeetje, hier is toch overduidelijk het tegenovergestelde aan de hand?!
Deze man verplaatst duidelijk zijn staf (?) naar zijn rechterhand om niet Trump de hand te hoeven schudden, en kijkt hem uitdrukkelijk niet aan.

Waarom dan weer onrust stoken. Ja ik vind Trump ook een lul, maar wat ik erger vind is dat deze man nu wordt neergezet als een slachtoffer terwijl hij juist een heel sterk statement maakt.

Waarom kijken mensen niet beter voordat ze reageren en delen. Zo blijven we al die onrust en haat maar voeden......

Dusssss.......dat wilde ik nou even kwijt zo midden in de nacht, ik kon niet slapen (niet hierdoor overigens ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Ja die geestelijke is hier eigenlijk asociaal bezig, ik zie hier zeker geen racisme vanuit Trump in. (En ik heb nog wel zo'n hekel aan die gast)
Facebook..... weet je ook waar en wanneer dit filmpje gemaakt is?
Het is al behoorlijk oud.

What's next, Trump die geïnterviewd word door Ruby Wax die hij na wat kritische vragen niet langer te woord wil staan? Was wel awkward, ze zaten in zijn privé-jet (toen al) en ze was keihard in de lach geschoten toen hij zei president van Amerika te willen worden. Ze rolde zowat om en als ik me goed herinner heeft hij het vliegtuig zelfs eerder laten landen om haar eruit te zetten. Hilarische tv!

Maar wel al heel wat jaartjes geleden. Als ik dat nu op Facebook zou zetten is Ruby Wax meteen de heldin die met de Enige Echte President van America op mocht trekken en zelfs mee in zijn vliegtuig. Zéér kritische vragen stelde met bovengenoemd resultaat.

Hij ziet er al 30 jaar hetzelfde uit, Facebook moet eens aan bronvermelding en datums bij foto's/filmpjes gaan doen. Echt, geloof niet alles wat je leest.
Dit filmpje staat i.i.g. al een jaar op YouTube dus waarom de emoticons zo hard huilen na al die tijd is me een raadsel....
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat is precies mijn punt, mensen lezen niet, bekijken niet eens goed en kritisch een overduidelijk filmpje. Ze kopiëren klakkeloos wat anderen schrijven.

In de kop staat het dat het racistisch is, dus dat zal dan wel. Ze werpen er een blik op (waarschijnlijk/hopelijk met een half oog) bevestigen dat het walgelijk is en reageren of delen het verder.

Hebben we anno 2018 nog steeds niet geleerd dat we kritischer moeten zijn?Vragen moeten stellen aan ons zelf, verschillende bronnen zouden moeten zoeken van dezelfde situaties, om een duidelijker beeld te krijgen van wat er écht gebeurd zou kunnen zijn?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven