Barbie met spoed naar het ziekenhuis

12-01-2018 17:45 29 berichten
Samantha de Jong is volgens het AD met grote spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Het is nog onduidelijk wat er met de realityster aan de hand is, maar de blondine is na een 112-oproep met een ambulance opgehaald. Het huis van Barbie zou volgens het AD met linten zijn afgezet. Het zou gaan om een zeer ernstige situatie.

Dat klinkt niet best!
Heel smakeloos dit topic.

Waar wil je het over hebben? Volg gewoon het nieuws, al zou ik het niet raar vinden als hier geen mededelingen over gedaan worden. Gaat niemand iets aan.
Sterkte voor Barbie en de familie. Voor haar kinderen hoop ik dat ze snel weer beter is.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
12-01-2018 17:47
Heel smakeloos dit topic.

Waar wil je het over hebben? Volg gewoon het nieuws, al zou ik het niet raar vinden als hier geen mededelingen over gedaan worden. Gaat niemand iets aan.
We kunnen natuurlijk allemaal via dit topic duimen voor Barbie of zo.

Ik leef onder een steen: wie is deze Barbie?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Lees even het topic op entertainment
ElizabethThatcher schreef:
12-01-2018 17:47
Heel smakeloos dit topic.

Waar wil je het over hebben? Volg gewoon het nieuws, al zou ik het niet raar vinden als hier geen mededelingen over gedaan worden. Gaat niemand iets aan.
Is niet smakeloos bedoeld hoor. Ik schrok van het bericht. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Je HOEFT trouwens niet te reageren
8102 schreef:
12-01-2018 17:49
Lees even het topic op entertainment
Ik zie het nu. Beetje mosterd dit dus, sorry
Veel sterkte voor Barbie en familie :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen stond dit bericht in de krant en tot nu toe geen enkel signaal van de familie dat alles ok is, heel eng.
Ik volg dit op de voet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Dit (topic en reacties in topic bij entertainment) doet me wel afvragen waarom we bij een bekend persoon niet vallen over de naam in de topictitel bij een dergelijk heftig voorval en bij een onbekend persoon wel. Beiden uiteraard genoemd met naam en toenaam in andere media.

Sorry voor t off topic
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Miskotto schreef:
12-01-2018 17:57
Vanmorgen stond dit bericht in de krant en tot nu toe geen enkel signaal van de familie dat alles ok is, heel eng.
Ik volg dit op de voet.
eng?
subon schreef:
12-01-2018 18:09
Dit (topic en reacties in topic bij entertainment) doet me wel afvragen waarom we bij een bekend persoon niet vallen over de naam in de topictitel bij een dergelijk heftig voorval en bij een onbekend persoon wel. Beiden uiteraard genoemd met naam en toenaam in andere media.

Sorry voor t off topic
Om dat ze bekend zijn. Barbie heeft toch zelf de bekendheid op gezocht? Het is nu eenmaal weinig nieuws als ik word af gevoerd met de ambulance.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
12-01-2018 18:15
Om dat ze bekend zijn. Barbie heeft toch zelf de bekendheid op gezocht? Het is nu eenmaal weinig nieuws als ik word af gevoerd met de ambulance.
Het maakt toch niet uit of iemand ooit zelf de bekendheid heeft gezocht? In andere topics wordt gereageerd dat t vervelend is voor familie of kids of later als je dit soort topics met speculaties terugvindt. Omdat het Barbie is lijkt het ineens andere regels te krijgen. Mijn mening is dat ik dat best apart vind.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
subon schreef:
12-01-2018 18:22
Het maakt toch niet uit of iemand ooit zelf de bekendheid heeft gezocht? In andere topics wordt gereageerd dat t vervelend is voor familie of kids of later als je dit soort topics met speculaties terugvindt. Omdat het Barbie is lijkt het ineens andere regels te krijgen. Mijn mening is dat ik dat best apart vind.
Volgens mij wordt er toch ook mbt Barbie zo gereageerd? Ik lees niets naars hoor. En ja natuurlijk zullen er ook nare reacties zijn, maar volgens mij niet op Viva (en heel eerlijk als ik zwaar gewond word af gevoerd zullen er ook mensen zijn die daar best ok mee zijn maar dat zie je dan niet terug op Facebook).
Alle reacties Link kopieren
Arme Barbie
Ik hoop dat ze goede hulp krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik er ook van.
als familie ook geen berichten naar buiten brengt dan denk ik dus zelfmoordpoging...
Alle reacties Link kopieren
Zelfmoordpoging volgens flairsite:
https://www.flaironline.nl/celebs/updat ... ordpoging/
Toen ik het hoorde dacht ik eerst die is van de trap gevallen met een kind of hondje op haar arm omdat ze altijd van die halsbrekende capriolen met kind en hoge hakken uithaalde op de smalle trap maar een zelfmoordpoging...jeetje...
Weet wel van een kennis van me dat Jake heel lang geprobeerd geeft haar naar een psycholoog te krijgen om haar leventje en gedachten weer beetje op rit te krijgen maar iedereen om haar (familie en vrienden) heen vond dat onnodig. Hoop dat ze goede hulp krijgt en er bovenop komt, ook voor die 2 kindjes.
Alle reacties Link kopieren
Volgens nu.nl is ze buiten levensgevaar. Daar geen melding van wat er gebeurd is, Flair vind ik nou niet de meest betrouwbare bron.
Alle reacties Link kopieren
multomap schreef:
12-01-2018 20:05
Volgens nu.nl is ze buiten levensgevaar. Daar geen melding van wat er gebeurd is, Flair vind ik nou niet de meest betrouwbare bron.
Nee, maar als niemand van de familie iets naar buiten brengt, gaan de mensen gissen.
Maar het feit dat er “geheimzinnig” gedaan wordt zou weleens kunnen betekenen dat het waar is. Hoewel het speculatie blijft natuurlijk. Als het idd om een zelfdodingspoging gaat is dat wel echt triest
Alle reacties Link kopieren
Triest ik hoop dat het goed met haar komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier zó geen mening over!
Alle reacties Link kopieren
aquariusje7700 schreef:
22-01-2018 22:28
Ik heb hier zó geen mening over!
Haha en dat wilde je nog even kwijt in een topic waar al 10 dagen niks gezegd is...
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven