Vrouw ziet borsten, schrijft brief

21-01-2018 22:01 28 berichten
Een vrouw was zo onder de indruk van de borsten van een kennelijk wat te schaars geklede stewardess van Air Asia dat ze een brief heeft gestuurd aan de directie. Met het verzoek of het vrouwelijk personeel zich wat zediger wil kleden.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1569685 ... rsten-zien

Nu vraag ik me af.. ik vlieg zelf best vaak en heb toevallig ook wel eens met Air Asia gevlogen tussen Bangkok en Kuala Lumpur. Ik herinner me dat de stewardessen best knap waren, maar ik herinner me geen ultrakorte rokjes en ook geen ontblote borsten. Waarbij eerlijkheidshalve ook gezegd moet worden dat Aziatische vrouwen, hoe knap en charmant ze vaak ook zijn, doorgaans niet beschikken over borsten die zo groot zijn dat ze uit een decollete ploppen. Maar ik dwaal af. De vraag waarmee ik mezelf nu pijnig is...... heb ik gewoon echt niet goed opgelet aan boord? En als dat zo is, wat is er dan mis met me?

En als de rokjes te kort en de boezems te bloot zijn, zou dit dan meer (mannelijke) passagiers trekken?
Afbeelding
Stel je voor dat je met een dergelijk rokje moet buigen. Dan trekt hij al snel op naar je billen.

Als een vrouw toevallig wel grotere borsten heeft, dan is de kans groot dat het shirtje met diepe V-hals meer laat zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op foto wel meevallen ... maar het lijkt mij wel ontzettend ongemakkelijk. Ik ben blij dat ik gewoon in mijn jeans naar het werk kan.

Wij hebben juist een dresscode van kleding die over de knie moet vallen, geen inkijk, en mouwen tot halverwege de bovenarm. Geen slippers.
Here I am - now what are your other two wishes...
:facepalm:

Geen zorgen, er gaan stemmen op om de pakjes te laten voldoen aan de eisen die de sharia aan de verpakking van stewardessen stelt. Geen grap.
Die mevrouw is een zeikerd.
Hoezo ben je ooit 'genoodzaakt' een stewardess te vragen om haar borsten te bedekken? Alsof je echt geen keus hebt. Girl, get over yourself. Waar maakt die mevrouw zich druk om? :rofl:

Het kan me echt niet schelen wat die dames dragen. Ze zien er toch leuk uit, zo?
OK, de dames zijn eye candy, maar de kleding valt wat betreft mate van lichaamsbedekking toch binnen de bandbreedte van wat we normaal of in ieder geval acceptabel vinden?

Vergeet ook niet dat het in Azie bijna overal 30 graden of meer is, het hele jaar door.
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 22:18
:facepalm:

Geen zorgen, er gaan stemmen op om de pakjes te laten voldoen aan de eisen die de sharia aan de verpakking van stewardessen stelt. Geen grap.
Ja, want een burka in een vliegtuig schrikt niet af... :p

Of is dat ongepast? :o Er zit wel een kern van waarheid in, jammer genoeg.

Hoe dan ook: het maakt mij niet uit of je in een burka of zo'n pakkie rondloopt, zolang de vrouw erin zich er maar fijn bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het keurige kleding. Is toch hetzelfde als bij andere airlines?
ManOpHetPrikbord schreef:
21-01-2018 22:21
OK, de dames zijn eye candy, maar de kleding valt wat betreft mate van lichaamsbedekking toch binnen de bandbreedte van wat we normaal of in ieder geval acceptabel vinden?

Vergeet ook niet dat het in Azie bijna overal 30 graden of meer is, het hele jaar door.
Djiezes.. wat wil je nou precies weten? Of je goed hebt opgelet toch?
Niet dus, nu heb je wel een foto voor boven je bed. En nu?

Overigens is het in vliegtuigen nooit 30 graden hoor, eerder aan de frisse kant. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
De vraag zou eerder moeten zijn waarom dit wereldnieuws is.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
palanja schreef:
21-01-2018 22:34
De vraag zou eerder moeten zijn waarom dit wereldTelegraafnieuws is.
Telegraaf gonna Telegraaf
palanja schreef:
21-01-2018 22:34
De vraag zou eerder moeten zijn waarom dit wereldnieuws is.
Geen wereldnieuws, maar goed genoeg voor de telegraaf.
Interessante link: https://www.whaleoil.co.nz/2018/01/yeah-or-nah/

Ik heb ook even gezocht maar kan Dr. June Robertson niet vinden. Wie weet is het idd gewoon afkomstig van iemand in Maleisië die de dames in lappen willen stoppen.
palanja schreef:
21-01-2018 22:34
De vraag zou eerder moeten zijn waarom dit wereldnieuws is.
Vanwege deze uitspraken:

"’Uniformen die voldoen aan de Sharia’
Senator Mamat heeft zich inmiddels uitgesproken over de uniformen van de stewardessen. Hij heeft voorgesteld of vrouwen niet uniformen zouden kunnen dragen die voldoen aan de Sharia, dit om toeristen niet het verkeerde idee te geven over Maleisië.

Mamat beweert ook dat passagiers „opgewonden” zouden kunnen raken van de huidige uniformen van de stewardessen van AirAsia."

Zodoende... béétje niet helemaal ok op de een of andere manier, meerdere kranten in verschillende landen -ook in Maleisië- hebben er daarom aandacht aan besteed.

Die maffe mevr. staat echt niet op zichzelf, ik ken een voormalig stewardess die een top tien had met haar collega's van de klachten die er binnenkwamen van passagiers. Om te brullen van het lachen, of van het huilen.
Net in wat voor bui je bent.
Alle reacties Link kopieren
De Telegraaf en het Ad verdienen het predikaat krant niet meer... Boulevardpers....
Volkskrant en Trouw zijn opiniebladen.....

Maar goed..... on topic.....
Niks mis met sexy stewardessen, het is lang vliegen naar Azië!
Het oog wil ook wat....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 22:42
Vanwege deze uitspraken:

"’Uniformen die voldoen aan de Sharia’
Senator Mamat heeft zich inmiddels uitgesproken over de uniformen van de stewardessen. Hij heeft voorgesteld of vrouwen niet uniformen zouden kunnen dragen die voldoen aan de Sharia, dit om toeristen niet het verkeerde idee te geven over Maleisië.

Mamat beweert ook dat passagiers „opgewonden” zouden kunnen raken van de huidige uniformen van de stewardessen van AirAsia."

Zodoende... béétje niet helemaal ok op de een of andere manier, meerdere kranten in verschillende landen -ook in Maleisië- hebben er daarom aandacht aan besteed.

Die maffe mevr. staat echt niet op zichzelf, ik ken een voormalig stewardess die een top tien had met haar collega's van de klachten die er binnenkwamen van passagiers. Om te brullen van het lachen, of van het huilen.
Net in wat voor bui je bent.
Welcome to the real world...
Er valt nog een wereld te veroveren voor activistische wereldverbeteraars...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
palanja schreef:
21-01-2018 22:44
Welcome to the real world...
Er valt nog een wereld te veroveren voor activistische wereldverbeteraars...
Huh??

Kan je niet helemaal volgen!?!
Nav__ schreef:
21-01-2018 22:23
Ja, want een burka in een vliegtuig schrikt niet af... :p

Of is dat ongepast? :o Er zit wel een kern van waarheid in, jammer genoeg.

Hoe dan ook: het maakt mij niet uit of je in een burka of zo'n pakkie rondloopt, zolang de vrouw erin zich er maar fijn bij voelt.
Ach, die pakjes lijken toch allemaal op elkaar :)
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij Post.Nl werken, die mensen lopen pas echt voor lul. Wát een lelijke pakken. Daniel Arends heeft er jaren geleden alweer nog een stukje van zijn programma mee gevuld. Hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik denk dat wij het allemaal wel eens zijn dat het mooie kleding is. Ze zien er prachtig uit. Alleen, je weet niet of mannen niet helemaal van het padje raken als ze dit in het echt te zien krijgen. Dat is de angst van religieuze mensen blijkbaar en van brave huisvrouwen. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 22:47
Huh??

Kan je niet helemaal volgen!?!
We maken ons hier druk over een aantal maatschappelijke of culturele non-issues terwijl er in de wereld knotsgekke dingen gebeuren....
Bijna al die knotsgekke zaken, zo ook dit stewardessen dingetje, heeft te maken met identiteit.
Zo maken we ons hier druk om de VOC en hoe zich dat verhoudt met de moderne tijd, terwijl in andere landen fundamentele rechten van de mens lachend plat gebuldozerd worden...

Een aantal jaar geleden was ik in het Midden Oosten toen een Noorse vrouw werd gearresteerd omdat ze aangifte had gedaan van verkrachting.... Dan ben je dus ook verdachte in die streek.....
Om maar eens een voorbeeldje te geven waaruit blijkt dat een groter deel van de wereld ons knotsgekker vind dan wij hun...
palanja wijzigde dit bericht op 21-01-2018 22:59
0.18% gewijzigd
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Lenn12345 schreef:
21-01-2018 22:50
Ach, die pakjes lijken toch allemaal op elkaar :)
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij Post.Nl werken, die mensen lopen pas echt voor lul. Wát een lelijke pakken. Daniel Arends heeft er jaren geleden alweer nog een stukje van zijn programma mee gevuld. Hilarisch!
Daniel is een baas! :D
Alle reacties Link kopieren
Overigens is Maleisië een behoorlijk liberaal Moslim land.
Er kan en mag veel, staat en religie zijn vooralsnog goed gescheiden.
Economisch behoren ze tot de top 6 van Azië, Kuala Lumpur is behoorlijk populair onder expats....

Ik denk dat er daar ook wel een beetje om gelachen word door een groot deel van de bevolking..
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
palanja schreef:
21-01-2018 22:57
We maken ons hier druk over een aantal maatschappelijke of culturele non-issues terwijl er in de wereld knotsgekke dingen gebeuren....
Bijna al die knotsgekke zaken, zo ook dit stewardessen dingetje, heeft te maken met identiteit.
Zo maken we ons hier druk om de VOC en hoe zich dat verhoudt met de moderne tijd, terwijl in andere landen fundamentele rechten van de mens lachend plat gebuldozerd worden...

Een aantal jaar geleden was ik in het Midden Oosten toen een Noorse vrouw werd gearresteerd omdat ze aangifte had gedaan van verkrachting.... Dan ben je dus ook verdachte in die streek.....
Om maar eens een voorbeeldje te geven waaruit blijkt dat een groter deel van de wereld ons knotsgekker vind dan wij hun...
We, we??? Speak for yourself, ik heb echt een gloeiende hekel aan mensen die voor anderen spreken met 'we dit, we dat'.

Wie heeft het over de mores in het Midden Oosten? JIJ, niet 'we'.

Die Noorse vrouw weet ik ook nog. Was niet slim van haar, was ze ook voor gewaarschuwd.
En tóch... ze had zsm naar huis moeten gaan. Je gaat jezelf toch niet aangeven als je volgens de wetten van een land een misdrijf hebt gepleegd?
Feit, niet dat ik het een goede zaak vind maar toch is het gewoon zo.

Dan klink je als iemand die een zak drugs meeneemt naar Bali en dan stomverbaasd is dat ze écht de doodstraf uitvoeren voor een hoeveelheid drugs die je in Nederland gewoon op zak mag hebben.
De wet is in ieder land anders. Echt waar, lees je in als je weer eens op reis gaat. Kan je veel ellende besparen.

En nu weer terug naar de VOC of zwarte pietendiscussie, have fun!! (ik doe niet mee, sorry)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven