Michael van Z. wilde sinterklaas vermoorden

07-02-2018 13:57 281 berichten
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1640060 ... amenleving

Zover is het gekomen in Nederland.....

Extreem links is net zo gek als terroristen,zo moeten ze ook behandelt worden...
Alleen al om het plannen van een moord op sinterklaas moet jaren gevangenisstraf op staan.

Wat vinden jullie?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1640629 ... interklaas
Alle reacties Link kopieren
Probeer het nog eens. Je kleine stukje staat vol fouten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, er is ze een podium geboden en daardoor ging het van praten naar roepen naar schreeuwen. Nu zijn ze dan eindelijk doorgeslagen.
Ik ben benieuwd wat voor excuuspraatjes er volgen van de antiracisten.
Alle reacties Link kopieren
ik snap niet wat links/rechts er toe doet. Moordenaars moet je straffen. mensen die moorden beramen ook.
Jongens die meisjes lastig vallen in het zwembad ook.
Waarom zou je er een links/rechts, wij/zij-discussie van maken??
Wordt daar iemand beter van??
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:01
Ja, er is ze een podium geboden en daardoor ging het van praten naar roepen naar schreeuwen. Nu zijn ze dan eindelijk doorgeslagen.
Ik ben benieuwd wat voor excuuspraatjes er volgen van de antiracisten.
Dat de man psychisch gestoord is? Of vind jij dat ook een excuuspraatje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:01

Ik ben benieuwd wat voor excuuspraatjes er volgen van de antiracisten.
waarom zou er een excuuspraatje volgen?
Je kunt heel goed kritisch tegenover zwarte piet staan, zonder sinterklaas te willen vermoorden hoor
Alle reacties Link kopieren
De Grauwe Eeuw, ach tja.
Die actiegroep zit echt boordenvol gekkies.
Wel een simpele gedachtegang heeft hij, er komt vanzelf een andere. Er zijn niet voor niets honderden hulpsinterklazen. :proud:
nessemeisje schreef:
07-02-2018 14:04
De Grauwe Eeuw, ach tja.
Die actiegroep zit echt boordenvol gekkies.
Ze willen ook van de naam COENtunnel af. Gek, knettergek.
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:03
waarom zou er een excuuspraatje volgen?
Je kunt heel goed kritisch tegenover zwarte piet staan, zonder sinterklaas te willen vermoorden hoor
Die groep antiracisten die al jaren te vuur en te zwaard op de barricade staan zijn degene die op dat podium staan en ik ben benieuwd wat zij te melden hebben, zonder er vanuit te gaan dat het niet mogelijk zou zijn kritisch naar zwarte piet te kijken zonder moordneigingen.


Het is begonnen...
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:07
Die groep antiracisten die al jaren te vuur en te zwaard op de barricade staan zijn degene die op dat podium staan en ik ben benieuwd wat zij te melden hebben, zonder er vanuit te gaan dat het niet mogelijk zou zijn kritisch naar zwarte piet te kijken zonder moordneigingen.


Het is begonnen...
Stel je niet zo aan joh, sensatiezoeker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:07


Het is begonnen...
stel je niet zo aan
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:07
Die groep antiracisten die al jaren te vuur en te zwaard op de barricade staan zijn degene die op dat podium staan en ik ben benieuwd wat zij te melden hebben, zonder er vanuit te gaan dat het niet mogelijk zou zijn kritisch naar zwarte piet te kijken zonder moordneigingen.


Het is begonnen...
Ik snap ook niet precies wat je bedoelt, maar volgens mij moet iedereen die zulke krankzinnige uitingen doet aangepakt worden, ongeacht uit welke hoek hij komt.
Nouschi schreef:
07-02-2018 14:09
Stel je niet zo aan joh, sensatiezoeker.
Daarom schrijf ik dat omdat de eerste sensatiezuchtige zich heeft gemeld.

Als je de behoefte hebt de politieagent uit te hangen, negeer mij dan lekker.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
07-02-2018 14:04
Wel een simpele gedachtegang heeft hij, er komt vanzelf een andere. Er zijn niet voor niets honderden hulpsinterklazen. :proud:
Het ging hem ook niet persé om die Sinterklaas, als wel om het maken van een punt:
"'Zit niks anders op.. we moeten een prijs op het hoofd van Sinterklaas zetten.', schreef hij volgens het dagblad op 29 oktober op een van zijn socialmedia-accounts. 'Dubbele prijs als het tijdens de Nationale intocht is zodat alle kinderen getuigen ervan zijn, zelfs massaal onder zijn hersenen en botsplinters bedekt zitten. Maw zonder twijfel morsdood. Zo kan de NPO geen onzin verhaaltje ophangen met een nieuwe Sinterklaas en zijn we voorgoed van dat feest af. (En van die irritante Flodder acteur die Sinterklaas speelt.)'"

Echt knetterdeknettergek deze vent. Een nieuwe Volkert.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:07
Die groep antiracisten die al jaren te vuur en te zwaard op de barricade staan zijn degene die op dat podium staan en ik ben benieuwd wat zij te melden hebben, zonder er vanuit te gaan dat het niet mogelijk zou zijn kritisch naar zwarte piet te kijken zonder moordneigingen.
In Italie reed vorige week een man rond, die immigranten neerschoot. Moet elke PVV-er zich daar schuldig over voelen?
Of gaan we er van uit, dat we verschillende meningen hebben. En dat er in elke groep nou eenmaal doorgeslagen idioten voorkomen, die vanuit hun verknipte persoonlijkheid veel te ver gaan?
nessemeisje schreef:
07-02-2018 14:14
Het ging hem ook niet persé om die Sinterklaas, als wel om het maken van een punt:
"'Zit niks anders op.. we moeten een prijs op het hoofd van Sinterklaas zetten.', schreef hij volgens het dagblad op 29 oktober op een van zijn socialmedia-accounts. 'Dubbele prijs als het tijdens de Nationale intocht is zodat alle kinderen getuigen ervan zijn, zelfs massaal onder zijn hersenen en botsplinters bedekt zitten. Maw zonder twijfel morsdood. Zo kan de NPO geen onzin verhaaltje ophangen met een nieuwe Sinterklaas en zijn we voorgoed van dat feest af. (En van die irritante Flodder acteur die Sinterklaas speelt.)'"

Echt knetterdeknettergek deze vent. Een nieuwe Volkert.
Fijn typje, En ik vergelijk hem met niemand, alleen dat hij gek is..
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:02
ik snap niet wat links/rechts er toe doet. Moordenaars moet je straffen. mensen die moorden beramen ook.
Jongens die meisjes lastig vallen in het zwembad ook.
Waarom zou je er een links/rechts, wij/zij-discussie van maken??
Wordt daar iemand beter van??
Extreem rechts schreeuwt harder en gebruikt meer geweld maar extreem links zijn meer van de aanslagen en moorden.
Maar dat is mijn eigen mening.
Fijn , ik ben weer weg bij dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-02-2018 14:11
Daarom schrijf ik dat omdat de eerste sensatiezuchtige zich heeft gemeld.

Als je de behoefte hebt de politieagent uit te hangen, negeer mij dan lekker.
Ik houd het meestal maar 1 á 2 posts vol op actueel dus ben al weg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lilalinda schreef:
07-02-2018 14:14
In Italie reed vorige week een man rond, die immigranten neerschoot. Moet elke PVV-er zich daar schuldig over voelen?
Of gaan we er van uit, dat we verschillende meningen hebben. En dat er in elke groep nou eenmaal doorgeslagen idioten voorkomen, die vanuit hun verknipte persoonlijkheid veel te ver gaan?
Zelfs een diagnose, hmm.

Er worden podia geboden voor dit soort meningen en dat gaat schrijnen en inderdaad, er zijn mensen die zich aangesproken voelen daar iets mee te doen. Het lijkt me zinvol om daar rekening mee te houden, zeker omdat we er in dit land al meerdere ervaringen mee hebben.
Habbekratz schreef:
07-02-2018 14:16
Extreem rechts schreeuwt harder en gebruikt meer geweld maar extreem links zijn meer van de aanslagen en moorden.
Maar dat is mijn eigen mening.
Geweld is geweld. Elke persoon die dat gebruikt of ermee dreigt moet aangepakt worden.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
07-02-2018 14:16
Extreem rechts schreeuwt harder en gebruikt meer geweld maar extreem links zijn meer van de aanslagen en moorden.
Maar dat is mijn eigen mening.
maar maakt het iets uit?
geweld=geweld
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
07-02-2018 14:02
Dat de man psychisch gestoord is? Of vind jij dat ook een excuuspraatje?
En als er 1 linkse extreem gestoord is dan zijn alle linkse dat volgens enkele gestoorden.
Boni pastoris est, tondere pecus, non deglubere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven