Marco Kroon: Held of schijnheil?

09-02-2018 01:10 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij: De militair Marco Kroon, weer in opspraak: Held of schijnheil?
Alle reacties Link kopieren
Of misschien is het iets tussen in?

Als topic opener is het wel gebruikelijk dat je eerst zelf je mening geeft.
Alle reacties Link kopieren
Waar is de poll?

Puur gebaseerd op mijn onderbuik....deze meneer liegt over alles wat toch niet valt te bewijzen.
En nou is het afgelopen!
Ik denk dat het zaakje weer stinkt.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
09-02-2018 01:34
Ik denk dat het zaakje weer stinkt.
Ik denk het ook....
Alle reacties Link kopieren
..................
anoniem_346103 wijzigde dit bericht op 05-05-2019 18:14
Reden: Privacy
97.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://speld.nl/2018/02/08/geen-idee-w ... rco-kroon/
Ik ga hier niet over oordelen, ik was er niet bij, ik kan de situatie niet beoordelen en ik vind dat we dat ook moeten willen.
Alle reacties Link kopieren
..schijnheilige held
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
09-02-2018 03:59
Ik ga hier niet over oordelen, ik was er niet bij, ik kan de situatie niet beoordelen en ik vind dat we dat ook moeten willen.
Inderdaad
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ik vind het bijna een heksenjacht en ik vraag me af op welke tenen deze man heeft gestaan.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn daar toch niet heen gegaan om te knikkeren?
Dan kan er altijd iets misgaan hè.

Maar om nou gelijk je hele magazijn op iemand leeg te maken.................
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Het-groepje schreef:
09-02-2018 07:21
Ik vind het bijna een heksenjacht en ik vraag me af op welke tenen deze man heeft gestaan.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
09-02-2018 01:29
Waar is de poll?

Puur gebaseerd op mijn onderbuik....deze meneer liegt over alles wat toch niet valt te bewijzen.
Dat mag ik hopen ja. Laat het OM zich eens druk maken om belangrijkere zaken dan het achtervolgen van een oorlogsheld die jarenlang zijn leven heeft gewaagd bij het uitvoeren van de meest smerige, geheime klussen voor de overheid.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
09-02-2018 07:37
Ze zijn daar toch niet heen gegaan om te knikkeren?
Dan kan er altijd iets misgaan hè.

Maar om nou gelijk je hele magazijn op iemand leeg te maken.................
Dat werpt wel een ander licht op het munitietekort bij het leger. De soldaten gebruiken gewoon teveel kogels!

Maar serieus: Marco Kroon is net een mens. Of ie die vijand nou met 1 of met honderd kogels heeft doorboord.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
09-02-2018 01:29
Waar is de poll?

Puur gebaseerd op mijn onderbuik....deze meneer liegt over alles wat toch niet valt te bewijzen.
Precies mijn gedachte.
Sophiever schreef:
09-02-2018 03:59
Ik ga hier niet over oordelen, ik was er niet bij, ik kan de situatie niet beoordelen en ik vind dat we dat ook moeten willen.
Dit.
Het-groepje schreef:
09-02-2018 07:21
Ik vind het bijna een heksenjacht en ik vraag me af op welke tenen deze man heeft gestaan.

Dit is ook mijn gedachte. En daarnaast vind ik dat dit ons -klootjesvolk- niet aangaat.
Sophiever schreef:
09-02-2018 03:59
Ik ga hier niet over oordelen, ik was er niet bij, ik kan de situatie niet beoordelen en ik vind dat we dat ook moeten willen.
Dit. Gewoon rustig afwachten wat het onderzoek uitwijst.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo schijnheil?
Ik zou niet in zijn schoenen hebben willen staan in Afghanistan.
Wij weten niet eens precies wat er aan de hand was en dat krijgen we ook niet te horen.
Alle reacties Link kopieren
Onmogelijk om hier een oordeel over te geven gezien de erg beperkte informatie die we hebben.
Alle reacties Link kopieren
En wat ik mij afvraag is als hij dit 10 jaar lang verborgen hebt weten te houden. Hoeveel is er dan nog meer? En hoeveel militairen moeten uit landsbelang dingen verzwijgen? En wij als volk hebben hier eigenlijk weinig over te zeggen en hebben ook te weinig informatie om hier meningen over te gaan vormen.
Kip80 schreef:
09-02-2018 02:14
Ok, ik ben TO en militair, al 20 jaar, zie mijn mening hierboven.
Je "denkt" dat het "zaakje weer stink".

Ik mag toch hopen dat je dit een tikkeltje beter kan onderbouwen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niet over oordelen, ik weet er niet alles van, ik weet niet hoe het wel had gemoeten etc. Ik heb er geen mening over, omdat dit te eenzijdig zou zijn. Dat beschuldigen kan een mens breken.
julius schreef:
09-02-2018 08:05
Dat werpt wel een ander licht op het munitietekort bij het leger. De soldaten gebruiken gewoon teveel kogels!

Maar serieus: Marco Kroon is net een mens. Of ie die vijand nou met 1 of met honderd kogels heeft doorboord.
Meen je dit echt? Wauw..

“Die vijand” is ook een mens. Waar Marco Kroon eens ff lekker zijn hele magazijn op leeg heeft geschoten. Ik ben erg benieuwd naar het echte verhaal.

Ik blijf het een bijzonder iets vinden, mensen die andere mensen (mannen, maar ook vrouwen en kinderen!) vermoorden als beroep “helden” noemen.

De hele missie in Afghanistan is sowieso dubieus en beschouw ik ook niet als het verdedigen van ons land. Niets heldhaftigs aan dus. Hij heeft zijn beroep uitgeoefend en ik HOOP maar dat hij naar eer en geweten gehandeld heeft. Dat hoop ik van alle Nederlandse soldaten. Helaas blijkt maar al te vaak dat soldaten de gruwelijkste, wreedste dingen doen. Ook ten opzichte van onschuldige mensen en kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven