VInden wij dit normaal?

13-02-2018 20:01 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op het forum steeds dit berichtje: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/matth ... tel-kwijt/

Een man die met 200 vrouwen naar bed is geweest.
Stel dat hij een vrouw was geweest die met 200 mannen naar bed was geweest? Dan was dat een regelrechte slet. Maar eerlijk gezegd zou ik geen vent moeten die met zoveel vrouwen naar bed is geweest. Die man is gewoon hoerig. Ben ik hierin een uitzondering en vallen vrouwen hier niet zo over, terwijl mannen er wel over zouden vallen als een vrouw zoveel bedpartners heeft gehad?
Alle reacties Link kopieren
Sex is een consumptie artikel geworden. Laat mij dan maar lekker ouderwets zijn.
ik geef mn bek ook maar een douw
Nee natuurlijk is dit niet normaal maar om er nou quasi geshockt man stoer, vrouw hoer discussie over te creeeren?
Alle reacties Link kopieren
Mja lekker boeie wat voor jouw tijd was. Geweest is geweest. En waarom ben je meteen een slet (sws waarom is slet persee slecht... als je toch gwn van sex houdt is daar in 2018 niks mis mee toch?)
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat mannen er wel over zouden vallen?
Ik zou er ook niet perse heel blij mee zijn.
Hij is niet met 200 vrouwen naar bed geweest.
Hij zit waarschijnlijk intussen aan 250 of 300 ofzo want hij is na nummer 200 gestopt met tellen ...

Die raakt nooit meer aan een serieuze vaste relatie.
(Of is er iemand die gelooft dat hij bijvoorbeeld op zijn 30ste ineens braafjes monogaam zou worden?)

Benieuwd hoeveel kinderen uit zo'n ouwe r*kker voortgekomen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sja je kan toch jaren beetje feesten in t weekend en dan 35 zijn en denken fak dit wil ik niet meer en alsnog serieus gaan doen?
Stel je hebt om de week 1 one night stand das 25 per jaar x 10 jaar is ook 250 stel je begint op 18 en je denkt op 32 van Shit nu is t lachen geweest maar dit wil ik niet meer. Dan haal je die 300 echt wel.
Waarom altijd oordelen?
Mannen met veel one night stands op hun lijstje zijn niet per se betere minnaars. Eerder het tegendeel lijkt me, je hebt nooit tijd om een seksuele relatie te verdiepen.
Verder vind ik het een beetje een viezig idee, en ook dat de standaard kennelijk niet zo hoog ligt.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
13-02-2018 20:05
Nee natuurlijk is dit niet normaal maar om er nou quasi geshockt man stoer, vrouw hoer discussie over te creeeren?
Waarom geen discussie? Welke vrouw zou het ooit in haar hoofd halen een soortgelijke bewering te doen? Dan wordt ze publiekelijk afgemaakt. Waarom worden mannen dan niet publiekelijk afgemaakt?

Ja, seks is consumptief misschien, hoewel ik daar ook ouderwets in ben. Maar nog steeds die overduidelijk dubbele moraal. En dan zou ik die dubbele moraal niet ter discussie mogen stellen? Dit moeten we dus normaal vinden.
Ik hoop overigens wel dat hij elke keer een condoom heeft gebruikt?

Wil Durex hem niet sponsoren?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat de meeste mannen en vrouwen niet echt staan te springen om een partner die met 200+ naar bed is geweest. Ik in ieder geval niet. Klinkt nl niet als iemand die in staat is om een langdurige relatie op te bouwen. Ik pas er in elk geval voor om de 200zoveelste te worden.
Alle reacties Link kopieren
Lekker boeiend wat een ander doet. Man/vrouw.

Mijn kop thee is het niet, maar ik vind er eigenlijk erg weinig van.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
MinkeDeWit schreef:
13-02-2018 20:11
Mannen met veel one night stands op hun lijstje zijn niet per se betere minnaars. Eerder het tegendeel lijkt me, je hebt nooit tijd om een seksuele relatie te verdiepen.
Dan leer je toch alleen maar wat 1 persoon lekker vindt? Met elke persoon moet je toch overnieuw leren dus 1 of 100 maakt toch niet uit, het gaat om hoe 2 lichamen op elkaar passen.
In 1 jaar?
Wij vinden dit niet raar maar heel bijzonder!
Ik vind het met name opmerkelijk dat Viva zo'n deelnemer van een of ander pulp programma daar naar vraagt en het ook nog publiceert.

Verder vind ik het niet zo boeiend, maar het lijkt me niet echt mijn type. Ik vind dat open en bloot gedoe en dan nog op tv veel en veel onaantrekkelijker dan de aantallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 200 veel maar zou het geen reden vinden om geen relatie met iemand te beginnen. Wat iemand hiervoor ook al zei, als je om de week een one-night stand hebt of wellicht ook zo nu en dan seks met meerdere mensen loopt het aantal snel op. Ik vind het zeker niet stoer maar ook geen afknapper, of je nu vrouw of man bent.

Ik zou wel een soa-test voorstellen :-D
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet gek maken door die viva click bait.
Nee, het is niet normaal (als in: de norm). Verder vind ik er niet veel van. Lekker zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 20:14
Ik vind het met name opmerkelijk dat Viva zo'n deelnemer van een of ander pulp programma daar naar vraagt en het ook nog publiceert.

Verder vind ik het niet zo boeiend, maar het lijkt me niet echt mijn type. Ik vind dat open en bloot gedoe en dan nog op tv veel en veel onaantrekkelijker dan de aantallen.
Oh ik vind het heerlijke trash tv :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Moeten we hier ook alweer iets van vinden. Het kan mij een rotzorg zijn met hoevel mensen hij het bed heeft gedeeld.
iones schreef:
13-02-2018 20:12
Waarom geen discussie? Welke vrouw zou het ooit in haar hoofd halen een soortgelijke bewering te doen? Dan wordt ze publiekelijk afgemaakt. Waarom worden mannen dan niet publiekelijk afgemaakt?

Ja, seks is consumptief misschien, hoewel ik daar ook ouderwets in ben. Maar nog steeds die overduidelijk dubbele moraal. En dan zou ik die dubbele moraal niet ter discussie mogen stellen? Dit moeten we dus normaal vinden.
Een man die beweert 200+ vrouwen te hebben gehad heeft geen nieuwswaarde. Hij liegt zeer waarschijnlijk of hij is niet goed in zijn hoofd, niemand vindt meer dan 200 mensen aantrekkelijk.

En dat dubbele moraal bestaat niet, is alleen uitgekauwd.
madamecannibale schreef:
13-02-2018 20:16
Ik vind 200 veel maar zou het geen reden vinden om geen relatie met iemand te beginnen. Wat iemand hiervoor ook al zei, als je om de week een one-night stand hebt of wellicht ook zo nu en dan seks met meerdere mensen loopt het aantal snel op. Ik vind het zeker niet stoer maar ook geen afknapper, of je nu vrouw of man bent.

Ik zou wel een soa-test voorstellen :-D
Een deel SOA's is pas na 3 à 6 maanden vast te stellen.

Tegen dan heeft ie er 10 anderen in zijn bed gedraaid.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-02-2018 20:19
Een deel SOA's is pas na 3 à 6 maanden vast te stellen.

Tegen dan heeft ie er 10 anderen in zijn bed gedraaid.
Tot aan de 6 maanden dus met condoom seksen, en afspraken maken over monogamie.
Niet normaal, meer uitzonderlijk. Maar hé, zijn leven, zijn feestje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven