Sven

15-02-2018 19:29 64 berichten
:cry:
Ja jammer voor hem. Maar zo gaan die dingen nu eenmaal. Eens komen er snellere opvolgers.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou loca_loca....gevoel voor drama heb je wel.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Noemen ze topsport....
Wat heb ik gemist???

:-(
Dymphnatam schreef:
15-02-2018 19:41
Wat heb ik gemist???

:-(
Niks hoor, de beste man leeft gewoon nog.
Die Sven uit de topic titel? Wastie zoek of zo?
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
15-02-2018 19:50
Die Sven uit de topic titel? Wastie zoek of zo?
Zoekgereden ja...
Dymphnatam schreef:
15-02-2018 19:50
Die Sven uit de topic titel? Wastie zoek of zo?
Nee, hij was te langzaam. Hij bleef wel in beeld.
In tegenstelling tot de openingspost
Ik vond m heerlijk realistisch...'ik was gewoon niet goed genoeg, kan gebeuren'.
En zo hoort het ook!

En toch denk ik ergens dat er iets met het materiaal was, zal hij dat niet willen aanhalen?
Nou ja hij is een sportman en dan kan dit gebeuren, jammer!
Overdrijven is ook een vak he Loca. Het kan nou eenmaal niet altijd feest zijn.

En buiten dat: ik zit helemaal niet te wachten op de dag dat werkelijk alle schaatsmedailles worden weggehaald door Nederlanders. Dan wordt schaatsen helemaal zo'n obscuur Nederlands sportonderonsje dat door niemand meer serieus genomen wordt. Daar begint het nu trouwens al ernstig op te lijken, gezien die rare toespraak van die mevrouw dat alle Nederlanders schaatsend over de grachten naar hun werk gaan.

En Bergsma had zilver, maar daar hoor je verder niemand over omdat iedereen zo moet huilen over 'Sven'. Rot toch op zeg.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 20:08
11.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kan ie nog eens 4 jaar zijn kontje in topvorm houden. Ik zeg niks mis mee
Ja en?
Lady*Voldemort schreef:
15-02-2018 20:03
Overdrijven is ook een vak he Loca. Het kan nou eenmaal niet altijd feest zijn.

En buiten dat: ik zit helemaal niet te wachten op de dag dat werkelijk alle schaatsmedailles worden weggehaald door Nederlanders. Dan wordt schaatsen helemaal zo'n obscuur Nederlands sportonderonsje dat door niemand meer serieus genomen wordt. Daar begint het nu trouwens al ernstig op te lijken, gezien die rare toespraak van die mevrouw dat alle Nederlanders schaatsend over de grachten naar hun werk gaan.
Tsja. Tis elke dag wel een eind kluunen op de A2.
Alle reacties Link kopieren
De beste wint.

Wel jammer dat Sven deze nooit gekregen heeft, was hem wel gegund
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach, nu heeft toch ook een soort van Nederlander gewonnen. Ik hoorde hem op de radio, en hij spreekt netter Nederlands dan de meeste Nederlandse sporters.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
15-02-2018 20:26
Ach, nu heeft toch ook een soort van Nederlander gewonnen. Ik hoorde hem op de radio, en hij spreekt netter Nederlands dan de meeste Nederlandse sporters.
Het ging toch om 10000 m schaatsen, niet om Nederlands spreken. Wat is er mis als je hoort waar iemand vandaan komt?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
15-02-2018 20:26
Ach, nu heeft toch ook een soort van Nederlander gewonnen. Ik hoorde hem op de radio, en hij spreekt netter Nederlands dan de meeste Nederlandse sporters.
Het ging toch om 10000 m schaatsen, niet om Nederlands spreken. Wat is er mis als je hoort waar iemand vandaan komt?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die schaatser. Heeft hij vandaag weer een les in nederigheid gehad. Niet dat hij verwaand is, maar verliezen hoort er ook bij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
15-02-2018 20:08
Tsja. Tis elke dag wel een eind kluunen op de A2.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral trots op Jorrit, zilver!!
Alle reacties Link kopieren
Pfff hier ook al... zelfs op de voor pagina van het AD stond Sven...dat Jorrit zilver had is niet interessant schijnbaar.
Such a beautiful place to be with Friends.
yoshe schreef:
16-02-2018 00:18
Ik ben vooral trots op Jorrit, zilver!!
Inderdaad! Dat gezeik over 'Sven' terwijl zijn collega een hele mooie prestatie neerzet. Groupies zijn jullie.
Dit was toch gewoon totaal te verwachten? Wat is dat toch met 'ons' Nederlanders? Ten Jan is al anderhalf seizoen lang geen ENKELE keer langzamer dan Sven Kramer geweest en heeft het wereldrecord alleen al DIT seizoen meermaals verbeterd. Het is de wereldkampioen en de totaal regerend keizer op de 10 kilometer godbetert met een tijd die een enorme afstand heeft tot Sven in seconden, rit na rit na rit. Ted Jan rijdt tijden waar Sven nog nooit in zijn leven aan gekomen is. Elke race weer en de man is in topvorm

Maar blijkbaar zijn er ' schaatsliefhebbers' die alleen de olympische spelen kijken en verder totaal geen verstand hebben of zich bewust zijn van van de echte stand van zaken want dan wordt er bijna geen wedstrijd of cup gekeken. Al anderhalf jaar heeft Sven geen 10 km gewonnen van Bloemen. En dit jaar 2 keer van Bergsma omdat deze toen ziek was geweest. Verder was Bergsma ook altijd sneller. Deze uitslag was totaal te voorspellen. Deze afstand zat er al een tijd niet meer in bij Sven.

Sven blijft de grootste schaatser ooit, maar is er is nog nooit een goed verhaal geweest zonder een stukje drama erin. Maar het drama uit de OP slaat werkelijk helemaal nergens op en een hele dikke pluim voor Bergsma voor zijn enorme come back en prestatie na een ongelofelijk kloteseizoen waarin alles mis ging.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 16-02-2018 08:58
19.41% gewijzigd
Lopervanhiernaardaar schreef:
15-02-2018 20:19
De beste wint.

Wel jammer dat Sven deze nooit gekregen heeft, was hem wel gegund
Het is alleen gegund aan degene die het snelste is. En dat was hij niet. Ik had het hem 8 jaar geleden na die foute wissel gegund. En dit jaar kon het er maar aan 1 gegund zijn. Aan hij die al anderhalf jaar regeert op deze afstand. Ted Jan Bloemen. Hij heeft deze medaille verdient.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven