Getrouwde juf (26) opgepakt na affaire met leerling (14)

02-03-2018 19:43 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
NEW SMYRNA - Een 26-jarige lerares uit de Amerikaanse staat Florida is woensdag opgepakt omdat ze een affaire zou hebben met een 14-jarige leerling. Sinds november zou dit al spelen. De jongen vertelde er deze week over tegen zijn ouders. Hij zou hebben gezegd dat zijn cijfers eronder te lijden hebben.

Lerares Stephanie Peterson uit New Smyrna zou drugs hebben gekocht voor de jongen en hem naaktfoto’s hebben gestuurd, aldus lokale media. Maandag nam ze ontslag.

’Uren samen doorgebracht’
Volgens de jongen werd hij regelmatig laat in de avond opgehaald door juffrouw Peterson die wetenschapsles geeft. Vaak brachten ze uren met zijn tweeën door. Hij kreeg echter geen bijles.

De juffrouw zou tegen de jongen hebben gezegd dat hij hun relatie geheim moest houden. Het is echter niet duidelijk of de jongen ook echt een leerling was van Stephanie Peterson.

Getrouwd met brandweerman
Sinds 2015 was Stephanie getrouwd met brandweerman Brandon. Ze hebben geen kinderen samen. Op 12 februari zou de scheiding zijn aangevraagd.

Beiden hebben hun profielen op sociale media verwijderd toen het nieuws van de arrestatie bekend werd. Haar borgsom is vastgesteld op 25.000 dollar, ruim 20.000 euro.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1735970 ... en-eronder

Pedo of niet?

Totaal aantal stemmen: 82

Ja (76%)
Nee (17%)
Anders, namelijk? (7%)
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Dit soort verhalen lees ik vaker, meestal idd uit Amerika of Engeland.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je die poll? Er lijkt mij geen discussie mogelijk over het hebben van seks met een minderjarige.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
02-03-2018 19:49
Waarom heb je die poll? Er lijkt mij geen discussie mogelijk over het hebben van seks met een minderjarige.
Precies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je mag twee dingen stemmen; ja én nee .... hoeveel nut heeft dan je stem ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een raar topic. Wat wil je met die poll dan? Het is seks met een minderjarige, dat is gewoon altijd een no-go.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen pedo, maar een pedoseksueel. Wat een top topic..
Ik zou denken dat die jongen liegt.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
02-03-2018 19:49
Waarom heb je die poll? Er lijkt mij geen discussie mogelijk over het hebben van seks met een minderjarige.
Omdat op andere fora, social media er altijd wordt gereageerd met "nice", op dit soort nieuwsberichten. Maar wanneer de geslachten zijn omgedraaid, dan zijn de reacties compleet anders.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Het is echter niet duidelijk of de jongen ook echt een leerling was van Stephanie Peterson.
redbulletje schreef:
02-03-2018 20:09
Ik zou denken dat die jongen liegt.
Eh? Slecht grapje toch?
Perkele schreef:
02-03-2018 20:05
Het is geen pedo, maar een pedoseksueel.
Het is een afko.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
02-03-2018 20:12
Omdat op andere fora, social media er altijd wordt gereageerd met "nice", op dit soort nieuwsberichten. Maar wanneer de geslachten zijn omgedraaid, dan zijn de reacties compleet anders.
Belachelijk er is namelijk geen verschil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
02-03-2018 20:12
Omdat op andere fora, social media er altijd wordt gereageerd met "nice", op dit soort nieuwsberichten. Maar wanneer de geslachten zijn omgedraaid, dan zijn de reacties compleet anders.
Soms kun je South Park te serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
02-03-2018 20:14
Het is een afko.
Dit is een nog tenenkrommendere opmerking dan je 'afkorting' pedo die niet klopt omdat je daarmee het onderscheid tussen een pedofiel en een pedoseksueel opheft.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Ojee.
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
02-03-2018 20:14
Eh? Slecht grapje toch?
Poging om een dood topic ter vermaak leven in te blazen; gewoon omdat het kan. Gaat vast nog lukken ook.
enn wijzigde dit bericht op 02-03-2018 20:21
6.00% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik vind het een rare poll. Zijn we de jury bij de rechtzaak of de psychiater? Als een vrouw seks heeft of wil met een 14-jarige jongen, dan is er sprake van een pedo.

Maar of deze vrouw dat heeft gedaan of gewild? Dat weet ik niet op basis van je stukje.
Waarom heeft ze geen kinderen met de brandweerman?
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
02-03-2018 20:12
Omdat op andere fora, social media er altijd wordt gereageerd met "nice", op dit soort nieuwsberichten. Maar wanneer de geslachten zijn omgedraaid, dan zijn de reacties compleet anders.

Er wordt altijd met 'nice' gereageerd? Waar dan!?!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
De crux van pedofilie zit in het nog-niet-geslachtsrijp zijn van het kind. Dit zal vermoedelijk geen kwestie van pedofilie dan wel -seksualiteit zijn, maar het is net zo verkeerd. Het machtsverschil en de jeugdige leeftijd van het kind maken dit misbruik.
Nice.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet toegestaan. Ik begrijp niet dat ze dacht dat dit niet uit zou komen. Ze moet dus een beetje een slag van de molen hebben gehad.

Overigens ken ik een soortgelijk verhaal maar dan een pubermeisje Ashley in de hoofdrol en een knappe sportleraar Sam op een naburige school. Ze kregen ruzie en toen heeft hij haar gewurgd. Ze is echter nog levend teruggevonden en heeft het overleefd.

https://www.cbsnews.com/news/former-tea ... -20-years/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Eidde schreef:
02-03-2018 20:30
Er wordt altijd met 'nice' gereageerd? Waar dan!?!

Laat me raden.... Fok, Geenstijl, Dumpert.
Alle reacties Link kopieren
Is het pedofilie? Geen idee, ik weet niet hoe fysiek volwassen deze jongen is.

Is het strafbaar? Ja, want het gaat om een minderjarige. Of en hoe de docente gestraft moet worden, dat bepaalt gelukkig de rechter en niet het Viva forum.

En nu?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven