Waarom zou deze man een dakloze geen eten mogen geven?

08-03-2018 14:13 73 berichten
9 Maart Hier hele filmpje,Mc Donalds wilde gewoon geen dakloze binnen!
https://wtfnieuws.nl/2018/03/01/mcdonal ... ijd-video/

Strenge agente zet weldoener McDonald’s uit
Filmpje van een opmerkelijk incident in een fastfoodrestaurant van McDonald's
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waarom zou deze man een dakloze geen eten mogen geven????

Snappen jullie een reden,ik niet namelijk.
anoniem_291793 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 12:34
23.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik ken geen context, geen achtergronden, ik weet niet hoe er gereageerd is en het filmpje zal ook wel niet compleet zijn.
Tjah, VS he.
Belachelijk.
Enora schreef:
08-03-2018 14:15
Tjah, VS he.
Misschien omdat het geen kerst is?
Trumpland
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat de dakloze heel erg stinkt en dat daar andere klanten over geklaagd hebben?
Dit is maar een voorbeeld maar er valt van alles te bedenken maar we weten het niet.
Dit is typisch zo’n filmpje om de politie en de McD in een slecht daglicht te stellen.
Musai schreef:
08-03-2018 14:18
Trumpland
Wat heeft dat nou met Trump te maken?
Misschien had die weldoener die dakloze man mee naar binnen genomen en eten aan hem gegeven,neem aan dat die dakloze zonder geld Mc Donalds niet in zou gaan.
Maar wat is daar op tegen? Dit filmpje zit constant in mijn gedachten waarom die weldoener de zaak moet verlaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep uit een ander stuk dat de dakloze al meerdere malen de zaak uitgezet was na vervelend gedrag
granny71 schreef:
08-03-2018 14:43
Ik begreep uit een ander stuk dat de dakloze al meerdere malen de zaak uitgezet was na vervelend gedrag
Dan hadden ze de dakloze een bedrijfsverbod moeten geven. Maar als iemand eten koopt en dat aan de dakloze geeft moeten ze die weldoener niet de zaak uitzetten vind ik.
Drama om niks hier.

'Myrtle Beach Police Captain Joey Crosby confirms the incident occurred at a Myrtle Beach McDonald’s restaurant and officers were dispatched to the location after receiving a call from a McDonald’s employee claiming a man was in the parking lot asking people for money. When the officer arrived at McDonald’s, an employee told the officer the man was now inside the restaurant and the employee wanted the man to receive a trespass warning and removed from the establishment.


Capt. Crosby confirms that both the man eating and the man filming the incident were asked to leave McDonald’s and told they cannot come back.

The owner of the McDonald’s Restaurant Joel Pellicci said in a statement that "the individual in this video has a history of disruptive behavior and has been asked to leave by management and police on several occasions."


Case closed.
Habbekratz schreef:
08-03-2018 14:55
Dan hadden ze de dakloze een bedrijfsverbod moeten geven. Maar als iemand eten koopt en dat aan de dakloze geeft moeten ze die weldoener niet de zaak uitzetten vind ik.
Dan had die dakloze kunnen zeggen dat hij niet meer naar binnen mocht en had de grote weldoener een take uit kunnen bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Dacht al zoiets
Dan hadden ze de dakloze naar buiten moeten sturen.Maar waarom moest de weldoener de zaak verlaten en mocht hij niet meer terugkomen in de zaak?
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
08-03-2018 15:29
Dan hadden ze de dakloze naar buiten moeten sturen.Maar waarom moest de weldoener de zaak verlaten en mocht hij niet meer terugkomen in de zaak?
Waarschijnlijk omdat hij stennis aan het schoppen was of zo.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
08-03-2018 15:29
Dan hadden ze de dakloze naar buiten moeten sturen.Maar waarom moest de weldoener de zaak verlaten en mocht hij niet meer terugkomen in de zaak?
Omdat die weldoener wellicht is gaan bléren. Lekker videootjes maken (uiteraard zonder het hele verhaal te doen) en dat op social media gooien zonder context.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
08-03-2018 15:46
Omdat die weldoener wellicht is gaan bléren. Lekker videootjes maken (uiteraard zonder het hele verhaal te doen) en dat op social media gooien zonder context.
Dat bedoel ik.
Habbekratz schreef:
08-03-2018 15:29
Dan hadden ze de dakloze naar buiten moeten sturen.Maar waarom moest de weldoener de zaak verlaten en mocht hij niet meer terugkomen in de zaak?
DAt kan je toch ook zelf verzinnen? Er moest zelfs politie aan te pas komen, dan kun je er op rekenen dat die 'weldoener', met camera in de hand, een enorme stennis heeft staan schoppen. Alleen dat laat hij natuurlijk niet zien op z'n youtube kanaal.
Die enorme stennis viel wel mee,hij praatte gewoon toen hij filmde verder niet. Hij bood die dakloze buiten ook nog aan om ergens anders verder te eten.
http://4nieuws.nl/buitenland/1222241/ma ... -zijn.html

Weliswaar uit 2014 maar toch....

Een 90-jarige moderne barmhartige Samaritaan is in Florida voor de tweede keer in een week tijd aangehouden omdat hij daklozen te eten gaf. Arnold Abbott hield zich niet aan een nieuwe lokale verordening die het geven van voedsel aan daklozen in de openbare ruimte strafbaar stelt.
En hier kan Mac Donalds nog wat van leren

https://cip.nl/54364-dakloze-man-vroeg- ... eel-beters
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
08-03-2018 18:07
En hier kan Mac Donalds nog wat van leren

https://cip.nl/54364-dakloze-man-vroeg- ... eel-beters
Wat? Bijbels in ruil voor brood?
Nee heb je, ja kun je krijgen
De restauranthouder heeft ook nog een verantwoordelijkheid naar de rest van de clientèle: namelijk dat zij op hun gemak hun bestelde eten kunnen nuttigen. Daarom alle stennisschoppers eruit, is toch niet zo gek?
Ik kan me wel voorstellen dat restaurants en winkeliers niet op gebedel zitten te wachten.
Ik ben blij dat de binnenstad hier actief wordt schoongeveegd. Scheelt veel ellende en gore rotzooi op straat, de portieken en de achterpaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven