Kennen we deze jongen niet?

17-04-2018 14:59 34 berichten
Hebben we deze jongen niet al eens op dit forum gehad?:

https://www.ad.nl/utrecht/live-bart-c-i ... ~abae710b/
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk dat TO hint op zijn fetisj. Maar hier zitten hengelen is iets heel anders dan misbruik maken van jonge kinderen.
Wat een zielige mensen heb je op deze wereld....
Je had het toch niet over dat topic eitje trappen?
8102 schreef:
17-04-2018 15:12
Je had het toch niet over dat topic eitje trappen?
Ik weet niet hoe het topic heette, maar ik herinner me dat hij op zoek was naar vrouwen die hem in het kruis wilden trappen. Ik ging er toen vanuit dat het wel om een trol zou gaan. Toen ik dit nieuwsbericht zag werd ik nogal onpasselijk omdat ik mij realiseerde dat het weleens iemand kon zijn geweest die het nog meende ook :O
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
17-04-2018 15:20
Ik weet niet hoe het topic heette, maar ik herinner me dat hij op zoek was naar vrouwen die hem in het kruis wilden trappen. Ik ging er toen vanuit dat het wel om een trol zou gaan. Toen ik dit nieuwsbericht zag werd ik nogal onpasselijk omdat ik mij realiseerde dat het weleens iemand kon zijn geweest die het nog meende ook :O
Genoeg mannen die het heel geil vinden om in hun kruis getrapt te worden...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel een soort van schattig naïef geloof ik. :)

Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel iemand te vinden die er opgewonden van raakt. Opgewonden raken van in het kruis trappen komt wel vaker voor. Sommige mannen betalen vouwen er zelfs voor.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Dat is anders best gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-04-2018 15:40
Ik vind dit wel een soort van schattig naïef geloof ik. :)

Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel iemand te vinden die er opgewonden van raakt. Opgewonden raken van in het kruis trappen komt wel vaker voor. Sommige mannen betalen vouwen er zelfs voor.
Moet je vouwen tegenwoordig ook al betalen...? :whistle:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
17-04-2018 15:50
Moet je vouwen tegenwoordig ook al betalen...? :whistle:

Ja wat dacht jij dan dat alleen glad betaald krijgt?! Het is 2018 hoor, vouwen hebben ook rechten! :peace:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-04-2018 16:09
Ja wat dacht jij dan dat alleen glad betaald krijgt?! Het is 2018 hoor, vouwen hebben ook rechten! :peace:
Tis toch van de zotte dit! Vouwen met rechten. :nope:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
17-04-2018 15:12
Je had het toch niet over dat topic eitje trappen?

Dat was volgens mij juist een vrouw die haar man bij thuiskomst wilde verrassen met een trap in zijn zak - eitje tikken noemde ze het volgens mij... :-?
eckano wijzigde dit bericht op 17-04-2018 16:15
Reden: Aanvulling
8.20% gewijzigd
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
17-04-2018 16:11
Tis toch van de zotte dit! Vouwen met rechten. :nope:

Wen er maar aan. :roll:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Theamuts schreef:
17-04-2018 15:20
Ik weet niet hoe het topic heette, maar ik herinner me dat hij op zoek was naar vrouwen die hem in het kruis wilden trappen. Ik ging er toen vanuit dat het wel om een trol zou gaan. Toen ik dit nieuwsbericht zag werd ik nogal onpasselijk omdat ik mij realiseerde dat het weleens iemand kon zijn geweest die het nog meende ook :O
Vrouwen. Wat anders dan kinderen hè.
Waarom zou die man dat iet gemeend hebben?
Ik snap echt de link met een pedofiel niet.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-04-2018 16:16
Wen er maar aan. :roll:
Nee! :french:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
17-04-2018 16:21
Nee! :french:

Recalcitrant exemplaar. O nee, vrouw met een mening zeker..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
eckano schreef:
17-04-2018 16:13
Dat was volgens mij juist een vrouw die haar man bij thuiskomst wilde verrassen met een trap in zijn zak - eitje tikken noemde ze het volgens mij... :-?
seks/eitje-tikken/list_messages/401819/3

Deze?
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-04-2018 16:31
Recalcitrant exemplaar. O nee, vrouw met een mening zeker..
Volgens mij ben ik echt recalcitrant vandaag. :rofl: Je bent al de tweede vandaag die het zegt.

Een vrouw met mening... dat kan écht niet hoor. :wtf:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
17-04-2018 16:38
Volgens mij ben ik echt recalcitrant vandaag. :rofl: Je bent al de tweede vandaag die het zegt.

Een vrouw met mening... dat kan écht niet hoor. :wtf:
Zie je jij maakt ook fouten..

Misschien kun je even je eigen topic openen met alles waar je tegen bent, dat is wel zo overzichtelijk. Maar dat wil je zeker ook niet? Of nu juist wel? :proud: Beetje een prachtig topic lopen vervuilen hier. :nooo:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-04-2018 16:51
Zie je jij maakt ook fouten..

Misschien kun je even je eigen topic openen met alles waar je tegen bent, dat is wel zo overzichtelijk. Maar dat wil je zeker ook niet? Of nu juist wel? :proud: Beetje een prachtig topic lopen vervuilen hier. :nooo:
Prachtig topic??? Ben jij niet helemaal lekker in je hoofd of zo? Vrijwillig eitje tikken is tot daar aan toe maar ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zet er een link over een pedofiel bij die verdacht wordt van ontucht met kleine kinderen. Sick.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
17-04-2018 16:59
Prachtig topic??? Ben jij niet helemaal lekker in je hoofd of zo? Vrijwillig eitje tikken is tot daar aan toe maar ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zet er een link over een pedofiel bij die verdacht wordt van ontucht met kleine kinderen. Sick.
Je haalt twee theetjes door elkaar denk ik.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Is mijn andere persoonlijkheid nou weer op het forum gegaan? Daar moet ik toch eens met iemand over gaan praten denk ik. :lol:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-04-2018 17:06
Is mijn andere persoonlijkheid nou weer op het forum gegaan? Daar moet ik toch eens met iemand over gaan praten denk ik. :lol:
Kom maar bij me op de bank liggen mop. Dan kunnen we het gelijk hebben over mijn recalcitrante gedrag. Daar kan ik ook wel wat hulp voor gebruiken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven