Annabel Nanninga, kan het nog gekker?

22-04-2018 10:21 384 berichten
Na al die topics over Sylvana Simons is het best bijzonder dat er nog geen topic is over die andere veelbesproken politica : Annabel Nanninga. Annabel zit in de Amsterdamse gemeenteraad voor het forum voor democratie. democratie, je weet wel, kiesrecht voor iedereen. Annabel heeft echter een broertje dood aan dodenherdenking in het algemeen en joden in het bijzonder.
Dit is maar 1 voorbeeldje van vele haatzaaiende tweets van deze vrouw.

link
doet het niet
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 10:33
7.34% gewijzigd
Ik kan de tweets niet in het bericht voegen
https://twitter.com/ananninga/status/59 ... 45?lang=en

Citaat van Hans Teeuwen.
Met zo'n fijne integere man als aanvoerder van de partij verbaast mij helemaal niks meer qua medekandidaten.
Maar erg is het wel.
Misschien handiger deze link erbij te zetten, ipv wat losse kreten.
https://beta.volkskrant.nl/columns-opin ... ~ba6c34f8/
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 10:28
https://twitter.com/ananninga/status/59 ... 45?lang=en

Citaat van Hans Teeuwen.
zoek ook even die op dat ze om 20 uur 4 mei twitter: is er iemand dood ofzo

Of die tweet waar ze zegt dat sommige mensen vergeten zijn om vergast worden
S-Meds schreef:
22-04-2018 10:30
zoek ook even die op dat ze om 20 uur 4 mei twitter: is er iemand dood ofzo

Of die tweet waar ze zegt dat sommige mensen vergeten zijn om vergast worden
Ik ging uit van je ongewijzigde bericht, vandaar.

Tja weet je, mij boeit het niet zo, het is duidelijk ironisch bedoeld en ja ook mijn humor is zo grof.
DIE is knettergestoord!! O_O
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig komt deze tweet uit 2015, en hoop ik dat dat mens de afgelopen 3 jaar ook leuke joodse mensen heeft leren kennen.... Treuriger vind ik dat ze w.s niet weet dat de tweede wereldoorlog al jaren voorbij is........


Wat een treurige persoon...
Citaat oa uit dat stuk;


De collages waren een groot succes onder haar tegenstanders, die er een tastbaar bewijs in zagen voor het vermeende fascisme bij FvD. Net als bij de IS-tweet van Nida was niemand geïnteresseerd in de context.

Maar de tweet die ik hier citeerde bijvoorbeeld, was zelf ook weer een citaat, namelijk van de bekende cabaretier Hans Teeuwen. Hij maakte het grapje op een avond over het vrije woord, om te illustreren dat het verbieden van boeken, hoe walgelijk ook, nergens op slaat. Cruciale context, bewust weggelaten om Nanninga erbij te lappen.
marjorette schreef:
22-04-2018 10:30
Misschien handiger deze link erbij te zetten, ipv wat losse kreten.
https://beta.volkskrant.nl/columns-opin ... ~ba6c34f8/
Helemaal niet handig, het gaat helemaal niet over nida. Deze vrouw predikt niet alleen antisemitisme maar vindt seksisme ook heel grappig. Ze vindt dat in ieder geval de schuld van de vrouw. mensen zwartjes noemen is ook nogal sneu.
Ik ben zó blij dat zij zeer weinig aandacht krijgt! Aandacht is namelijk wat ze lijkt te willen en hierbij niet krijgt. Heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Context, ironie, sarcasme, blijft lastig. Vooral als je het niet wil lezen.
marjorette schreef:
22-04-2018 10:32
Citaat oa uit dat stuk;


De collages waren een groot succes onder haar tegenstanders, die er een tastbaar bewijs in zagen voor het vermeende fascisme bij FvD. Net als bij de IS-tweet van Nida was niemand geïnteresseerd in de context.

Maar de tweet die ik hier citeerde bijvoorbeeld, was zelf ook weer een citaat, namelijk van de bekende cabaretier Hans Teeuwen. Hij maakte het grapje op een avond over het vrije woord, om te illustreren dat het verbieden van boeken, hoe walgelijk ook, nergens op slaat. Cruciale context, bewust weggelaten om Nanninga erbij te lappen.
Niemand lapt haar erbij, ze zit dit zelf te twitteren. Dus blijkbaar vind ze die context zelf niet zo belangrijk. Overigens heb jij deze moeite ook gedaan voor Sylvana? Deze hele pijler heeft vol gestaan met berichten over Sylvana en zgn quotes die ze nooit gezegd heeft.
Marte007 schreef:
22-04-2018 10:34
Ik ben zó blij dat zij zeer weinig aandacht krijgt! Aandacht is namelijk wat ze lijkt te willen en hierbij niet krijgt. Heel goed.
ja. eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap tweets maar zelden. Het zijn vaak door emoties gedreven kreten en die kan ik meestal niet goed plaatsen. Ik neem voor het gemak aan dat het ironie is mits het tegendeel bewezen. En dommigheid straft zichzelf wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Knettergek dat wijf :bonk:
Sneu is je punt maken met iets van jaren geleden en dan ook de context er niet bij vermelden, daar gaat die link over.
Maar goed is niet opruiend genoeg blijkbaar. Lees het eens voor je hier blaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net schrijven dat ze waarschijnlijk citeert. Los van de vreselijke inhoud van het citaat. Maar toen las ik de andere tweets die S-Meds postte.

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Heb er alleen erg veel moeite mee als het op deze manier gebeurt. Ik heb zelf mijn grenzen, maar ik weet niet wat we eraan zouden kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
22-04-2018 10:32
Citaat oa uit dat stuk;


De collages waren een groot succes onder haar tegenstanders, die er een tastbaar bewijs in zagen voor het vermeende fascisme bij FvD. Net als bij de IS-tweet van Nida was niemand geïnteresseerd in de context.

Maar de tweet die ik hier citeerde bijvoorbeeld, was zelf ook weer een citaat, namelijk van de bekende cabaretier Hans Teeuwen. Hij maakte het grapje op een avond over het vrije woord, om te illustreren dat het verbieden van boeken, hoe walgelijk ook, nergens op slaat. Cruciale context, bewust weggelaten om Nanninga erbij te lappen.
Don't bother, het gaat helemaal niet om wat waar is of niet, het gaat om rellen en zuigen.
nessemeisje schreef:
22-04-2018 10:35
Context, ironie, sarcasme, blijft lastig. Vooral als je het niet wil lezen.
Context dat is inderdaad belangrijk. Het nepnieuws onderscheiden van echt nieuws. kijk nu nog eens naar jouw eigen berichtgeving over Sylvana
nessemeisje schreef:
22-04-2018 10:35
Context, ironie, sarcasme, blijft lastig. Vooral als je het niet wil lezen.

Precies!
nessemeisje schreef:
22-04-2018 10:36
Don't bother, het gaat helemaal niet om wat waar is of niet, het gaat om rellen en zuigen.
dat wil nanninga inderdaad
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-04-2018 10:37
Context dat is inderdaad belangrijk. Het nepnieuws onderscheiden van echt nieuws. kijk nu nog eens naar jouw eigen berichtgeving over Sylvana
Je haalt me waarschijnlijk door de war met iemand anders.
S-Meds schreef:
22-04-2018 10:37
Context dat is inderdaad belangrijk. Het nepnieuws onderscheiden van echt nieuws. kijk nu nog eens naar jouw eigen berichtgeving over Sylvana
Dus om dat Sylvana volgens jou niet goed wordt behandeld kies je Nanninga uit om het zelfde mee te doen? dat is toch niet logisch?

Overigens reageer ik nooit op Sylvana topics.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven