Nieuwe foto’s koninklijk gezin

26-04-2018 14:39 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:

En nu probeer ik het linkje te plakken

https://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-v ... os/actueel
claudia2010 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 15:36
14.24% gewijzigd
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 18:13
Ja, kleine meisjes worden groot. Maar opvallend dat Wim en Max haar nu echt al als 'dame' de wereld in sturen ipv als 'kind'.

Tussen servet en tafellaken noemden we dat trouwens vroeger, kan ik me herinneren.

(en alla Britney: not a girl, not yet a woman)

Waarschijnlijk een geval 'pick your battles' :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 18:13
Ja, kleine meisjes worden groot. Maar opvallend dat Wim en Max haar nu echt al als 'dame' de wereld in sturen ipv als 'kind'.

Tussen servet en tafellaken noemden we dat trouwens vroeger, kan ik me herinneren.

(en alla Britney: not a girl, not yet a woman)
Dacht eerder - maar daarmee geef ik mijn leeftijd prijs - aan "meisjes van 13".

Prachtige foto's, maar jammer dat het ceintuurtje op de jurk van Amalia niet 'recht' zit (op de naad). Ok..Miereneukerig. Guilty.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
26-04-2018 18:19
Dacht eerder - maar daarmee geef ik mijn leeftijd prijs - aan "meisjes van 13".

Prachtige foto's, maar jammer dat het ceintuurtje op de jurk van Amalia niet 'recht' zit (op de naad). Ok..Miereneukerig. Guilty.
Ja, klopt. Meisjes van 13!
Was dat een boek, of een gedicht, of een lied?
Mooie foto's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dat nou het blauwe jurkje van alexia wat ariane nu aanheeft of lijkt dat zo? Prachtige meiden, vooral alexia idd, alhoewel ik haar ook wel iets te volwassen vind ogen voor een meisje van 12..
Alle reacties Link kopieren Quote
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 18:29
Ja, klopt. Meisjes van 13!
Was dat een boek, of een gedicht, of een lied?
Een lied. Van Paul van Vliet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja, qua pick your battles met een 12 jarige zou ik deze als ouder wel hebben genomen.

Die foto van die extreem knappe 12-jarige Alexia met zandloperrondingen en make up gaat wel internationaal de wereld over.

Ik had haar een hooggesloten wijd matrozenjurkje aangetrokken, geen make up en haar strak in een staart.

Ze krijgt later nog last genoeg met dat lijf en hoofd.
Alle reacties Link kopieren Quote
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 14:59
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
De witte blouse van Alexia komt van Maxima. [urlhttp://www.modekoninginmaxima.nl/sites/default ... k2006b.png][/url]

[imghttp://www.modekoninginmaxima.nl/sites/default ... k2006b.png][/img]
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 19:05
Ja, qua pick your battles met een 12 jarige zou ik deze als ouder wel hebben genomen.

Die foto van die extreem knappe 12-jarige Alexia met zandloperrondingen en make up gaat wel internationaal de wereld over.

Ik had haar een hooggesloten wijd matrozenjurkje aangetrokken, geen make up en haar strak in een staart.

Ze krijgt later nog last genoeg met dat lijf en hoofd.

Dan was daar vast ook commentaar op gekomen. Ik denk dat ze de meiden best vrij laten wat eige keuzes betreft.
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 19:05
Ja, qua pick your battles met een 12 jarige zou ik deze als ouder wel hebben genomen.

Die foto van die extreem knappe 12-jarige Alexia met zandloperrondingen en make up gaat wel internationaal de wereld over.

Ik had haar een hooggesloten wijd matrozenjurkje aangetrokken, geen make up en haar strak in een staart.

Ik denk dat ze haar daar gedrogeerd en dan nog met geweld in hadden moeten hijsen ;-D .
Volgens mij weet dat meisje heel goed wat ze wil, dat straalt ze in ieder geval wel uit.
Meisjes uit zuidelijke landen zijn over het algemeen ook vroeger "rijp" dan West Europese, dus ik denk dat er hier ook nog wat Argentijnse genen mee spelen.
Die middelste heeft de beste smaak. Amalia had vast iets minder vormeloos kunnen vinden. Is dit niet dat zelfde jurkje als die lelijke pop aan had?
Ja het is gewoon meer een Latina dan haar zussen.
Ze ziet er sowieso wel wat ouder uit, ook minder straks gestyled voor foto's:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Meesterkees schreef:
26-04-2018 17:15
Jaja, Photoshop kan je haren heel mooi maken.
Misschien zijn het wel pruiken. ;-D Traditie sinds de Zonnekoning.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Jammer dat er commentaar is op bouw, kleding, uitstraling. Ja, veel complimenten. Echter toch ook weer de MAREN van deze wereld.
Linksom of rechtsom, ze kunnen nooit voor eenieder alles goed doen. Er zal altijd iemand een mening hebben die afkeurend is.

Ik vind het gezin mooi, kleding leuk, styling leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
26-04-2018 17:07
Zo mooi hebben ze ze nog niet gehad in de Oranjes. Dit is de mooiste tak van hun stamboom.
Nou inderdaad want bijv die oudste dochter van Laurentien....mijn hemel!!!
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
pamelacourson schreef:
26-04-2018 17:30
Mooie meiden en mooie foto’s! Maar wel behoorlijk bewerkt volgens mij. Met sommige Instagram filters lijk ik ook mooi :mrgreen:

Ja de foto's zijn inderdaad behoorlijk bewerkt, wanneer die meisjes op een regenachtige dinsdag naar school gaan dan zien ze er niet zo uit.
Ook onze koning is bewerkt want we weten allen dat hij er irl niet zo uit ziet, maar geeft niet het blijft een leuk gezin
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
waarom doen ze bij iedere foto de namen noemen behalve bij amalia, daar staat prinses van oranje.
rozamunda schreef:
26-04-2018 21:43
waarom doen ze bij iedere foto de namen noemen behalve bij amalia, daar staat prinses van oranje.

Omdat ze de troonopvolger is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Prachtig gezin,prachtige meiden, en ja ze gaan gekleed zo als het in hun positie past. Het zijn nu eenmaal niet de buurmeiden.
En natuurlijk gaan ze zo niet naar school. Ik ga ook smorgens zo uit bed niet op de foto..
Ze worden elk jaar mooier. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
the_Wicked_Witch schreef:
26-04-2018 21:54
Omdat ze de troonopvolger is.
ja maar dan nog, bij de koning en koningin zetten ze toch ook hun namen. het viel me op en ik vind het raar. ze heeft net als de rest ook een naam.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik vind de middenste ook heel mooi en totaal anders. ze komt me bekend voor.
rozamunda schreef:
26-04-2018 22:11
ja maar dan nog, bij de koning en koningin zetten ze toch ook hun namen. het viel me op en ik vind het raar. ze heeft net als de rest ook een naam.

Zal wel iets van protocol zijn, WA werd ook altijd de prins van oranje genoemd toen hij nog troonopvolger was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amalia wordt elk jaar mooier.
Waar ze eerst nog wel een soort 'babyvet' had, wordt het nu echt langzaamaan een vrouw.
Alexia is misschien mooier maar Amalia heeft een hele sterke uitstraling, echt heel koninklijk.
En Ariane blijft een ontdeugend hoofd hebben :proud: en sprekend haar oom.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven