Meisje 2j expres uit raampje gehangen en sterft door kogel

18-05-2018 13:15 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit raampje gehangen om politie op afstand te houden: vluchtelingenmeisje (2) sterft na wilde achtervolging
Hoe ver gaat dat nog gaan? Wie doet zoiets!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180518_03519201
poker wijzigde dit bericht op 18-05-2018 13:18
Reden: ---
36.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
Veel harder optreden en alle boten terug slepen en daarna vernietigen, anders stopt dit nooit
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 13:29
Reden: ongepast
22.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat ik doe is het nieuws boycotten omdat, onder andere, dit soort berichten mijn dag kunnen opfokken.

Ook geef ik mijn mening niet over dit voorval omdat ik dan een perma-ban riskeer.
Edit: een vorm van censuur maar goed.

Any way, lees lekker alleen showbizz nieuws, dan hoef je je ook niet op te winden.
anoniem_369373 wijzigde dit bericht op 18-05-2018 13:24
Reden: Ter aanvulling
6.57% gewijzigd
Mannetje78 [... schreef:
Wat?! Dat volk?! Doe effe normaal joh.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 13:32
Reden: quote verwijderd
28.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
Ik wist niet dat het een apart 'volk' is :wtf:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 13:33
68.94% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 14:01
Reden: ongepast
80.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mensensmokkelaars kun je toch moeilijk onder de normale mensen rekenen....
Dus afschieten dat volk....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Ik vind dit echt zo erg. Mijn zoontje is 2 en ik kan me gewoon niet voorstellen hem door zoiets stoms te moeten verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Los van bepaalde reacties hier is dit natuurlijk verschrikkelijk.
nounou
De titel van dit topic insinueert iets anders dan wat er precies is gebeurd.
En hoe dan ook: het is diep triest.
Ga er maar vanuit dat NIEMAND dit gewild heeft. :rose:
In mijn ogen ben je van Lotje getikt als je een peuter uit het raam hangt. Om wat voor reden dan ook. Nog getikter ben je als je een peuter inzet als een soort menselijk schild.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 13:56
Reden: ongepast
26.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
18-05-2018 13:29
Los van bepaalde reacties hier is dit natuurlijk verschrikkelijk.
De reacties zijn ook verschrikkelijk..bah.
...
Anarion, ik heb heel veel moeite om begrip te tonen voor mensen die vluchten voor de politie en in een poging de achtervolging van de politie te stoppen maar een klein meisje uit het raam hangen. Je zal de diender maar zijn die de dood van dit kleintje op het geweten heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dit soort extremen zijn ook een gevolg van het softe en onduidelijke immigratie beleid van veel landen
Zachte heelmeesters maken vaak stinkende wonden

Zorg voor strenge controles, toezicht en duidelijkheid.
Zo ben je mensenhandelaren / maffia voor, en geef je (misbruik makende) asielzoekers en financiële opportunisten geen kans
Alle reacties Link kopieren
[...]
Zou je alsjeblieft niet in hysterisch rechtse codetaal willen spreken ?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 14:02
Reden: quote verwijderd
51.26% gewijzigd
nounou
Wat een verschrikkelijke mensen zijn mensensmokkelaars ook en wat een verschrikkelijke uitkomst van de situatie.

Hoe kan je een kind gebruiken op zo'n manier en wat bezielt je als je op de politie inrijdt. Arm meisje dat haar leven verloren is, arme agent die voor de rest van zijn leven met zich mee moet dragen dat zijn kogel een kind van 2 gedood heeft en arme ouders en familie van het meisje (er van uitgaande dat die niet haar uit het raam hebben gehouden en niet achter het stuur zaten, voor die mensen heb ik geen medeleven).
YellowLemonTree schreef:
18-05-2018 14:03
Wat een verschrikkelijke mensen zijn mensensmokkelaars ook en wat een verschrikkelijke uitkomst van de situatie.

Hoe kan je een kind gebruiken op zo'n manier en wat bezielt je als je op de politie inrijdt. Arm meisje dat haar leven verloren is, arme agent die voor de rest van zijn leven met zich mee moet dragen dat zijn kogel een kind van 2 gedood heeft en arme ouders en familie van het meisje (er van uitgaande dat die niet haar uit het raam hebben gehouden en niet achter het stuur zaten, voor die mensen heb ik geen medeleven).
Denk je dan dat mensensmokkelaars zich tussen de 26 anderen achterin een busje zouden proppen? Ik denk dat die gewoon lekker ruim achter het stuur zaten, en dat de vluchtelingen zelf een kind uit het raam hebben gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk, arm meisje. ik heb zelf kleine kinderen, ik kan echt niet tegen dit soort berichten. De hele dag spookt dit al door mijn hoofd. Ik zou het niet moeten lezen. Om wat voor reden dan ook dat dit is gebeurd, niemand heeft dit zo gewild. kat in het nauw maakt rare sprongen.
R.I.P. kleine meid.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Dat volk ja. Hoe moet ik mensensmokkelaars anders noemen?
2koffie schreef:
18-05-2018 14:08
Denk je dan dat mensensmokkelaars zich tussen de 26 anderen achterin een busje zouden proppen? Ik denk dat die gewoon lekker ruim achter het stuur zaten, en dat de vluchtelingen zelf een kind uit het raam hebben gehouden.
Maakt het de mensensmokkelaars minder verschrikkelijk als ze niet het kind uit het raam hebben gehangen? Dan hebben ze nog steeds 26 mensen in een busje gepropt, met de vlucht rit iedereen in de bus en omstanders in gevaar gebracht en zijn bewust op de politie ingereden. Het meisje is niet overleden omdat ze uit het raam gehangen werd maar omdat het busje onder vuur genomen werd toen het op de politie in wilde rijden. Daarnaast zijn er los van dit verhaal talloze andere verhalen over hoe verschrikkelijk mensensmokkelaars zijn.
Ik vraag me dan af hoe iemand als mens of als ouder zo wanhopig wordt, dat je tot zo’n besluit komt.. hartverscheurend en onbegrijpelijk.
Misschien wel heel naïef maar ik ga er vanuit dat wanhoop en angst aan deze actie ten grondslag liggen en dat het niet gewoon een doordachte en berekenende actie was.
YellowLemonTree schreef:
18-05-2018 14:15
Maakt het de mensensmokkelaars minder verschrikkelijk als ze niet het kind uit het raam hebben gehangen? Dan hebben ze nog steeds 26 mensen in een busje gepropt, met de vlucht rit iedereen in de bus en omstanders in gevaar gebracht en zijn bewust op de politie ingereden. Het meisje is niet overleden omdat ze uit het raam gehangen werd maar omdat het busje onder vuur genomen werd toen het op de politie in wilde rijden. Daarnaast zijn er los van dit verhaal talloze andere verhalen over hoe verschrikkelijk mensensmokkelaars zijn.
Nee, ze zijn verschrikkelijk. Maar degenen die een kind uit het raam hangen zijn ook niet helemaal lekker. Steek dan zelf je kop uit het raam.
2koffie schreef:
18-05-2018 14:21
Nee, ze zijn verschrikkelijk. Maar degenen die een kind uit het raam hangen zijn ook niet helemaal lekker. Steek dan zelf je kop uit het raam.
Zeker, die zijn net zo erg en als het het familie was van het meisje heb ik ook geen medeleven met hun verdriet. Ze hebben haar leven op dat moment op het spel gezet.. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je dit kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
18-05-2018 13:35
De reacties zijn ook verschrikkelijk..bah.
Dat gebeurt met mensen, die reageren zo, op zo'n misselijkmakend bericht.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemonTree schreef:
18-05-2018 14:03
Wat een verschrikkelijke mensen zijn mensensmokkelaars ook en wat een verschrikkelijke uitkomst van de situatie.

Hoe kan je een kind gebruiken op zo'n manier en wat bezielt je als je op de politie inrijdt. Arm meisje dat haar leven verloren is, arme agent die voor de rest van zijn leven met zich mee moet dragen dat zijn kogel een kind van 2 gedood heeft en arme ouders en familie van het meisje (er van uitgaande dat die niet haar uit het raam hebben gehouden en niet achter het stuur zaten, voor die mensen heb ik geen medeleven).
Ik denk op zijn minst dat ze wel in de bus hebben gezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven