Uitspraak Kuzu

10-07-2018 14:52 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de uitspraak van Kuzu WALGELIJK. Wat vinden jullie?


Kuzu: Kritische Nederlanders ’moeten maar oprotten’ http://a.msn.com/01/nl-nl/AAzPAOz?ocid=se

Nederlanders die zich zorgen maken over de problemen met de multiculturele samenleving, moeten maar ’oprotten’.

Deze uitspraak van Denk Tweede Kamerlid Tunahan Kuzu doet veel stof opwaaien op Twitter. „Als hun dat niet bevalt, dat veranderende Nederland, waarbij verschillende mensen met verschillende achtergronden samen met elkaar leven, in een stad als Zaandam, een wijk als Poelenburg, dan rotten ZIJ maar op”, zegt Kuzu in een video van Ismail Ilgun.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Kuzu onder de negeer. Kan die man en zijn partij echt niet serieus nemen.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
En toch kun je maar beter bij de pinken blijven want die man is een gevaarlijk provoceerder.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ik met je eens, er zitten een aantal contactjes goed los bij hem. Laat 'm lekker zelf oprotten.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Volledig met Kuzu eens.

Hebben jullie al gepakt, dames?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan van Kuzu.
Maar dat mensen zich aan deze uitspraak storen vind ik vooral grappig.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat ik me zorgen maak om een aantal problemen die voortkomen uit multiculturele samenleving moet ik maar zelf mijn koffer pakken... want dat zeg je toch FV?

Je moet het goed lezen, hij zegt niet mensen die het niet eens zijn met de multiculturele samenleving... want dat is inderdaad vrij bekrompen. Het gaat om mensen die zich zorgen maken over de problemen die hieruit voortkomen. Dat is wel even wat anders.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kuzu te dom om serieus te nemen.
Ik heb de uitspraak dat de ... (vul een willekeurige groep allochtonen in) maar moeten oprotten al een paar honderdduizend keer voorbij horen komen, dus het verbaast me eigenlijk vooral dat iemand het nu pas een keertje omdraait.

Ik vind het eigenlijk best een strak plan. Alle onverdraagzamen het land uit, maakt niet uit waar hun wortels liggen. Daar wordt het hier een stuk gezelliger van.
Kuzu kan ik niet serieus nemen.

Wat mij wel verbaast is dat mensen hier vinden dat je maar op moet rotten als je je zorgen maakt om de problemen die voortkomen uit de multiculturele samenleving. Laten we even wel wezen: er zijn problemen. Best veel ook. Als ik me daar zorgen om maak, dan ben ik dus onverdraagzaam?

Prima. Dan ben ik maar onverdraagzaam. Ik word wel een beetje gaar van het niet mogen benoemen van problemen die onze oh zo mooie multiculturele samenleving met zich mee heeft gebracht.

Die problemen gaan zich nooit oplossen zolang er niet over gepraat mag worden.
Snarky schreef:
10-07-2018 16:03
Ik heb de uitspraak dat de ... (vul een willekeurige groep allochtonen in) maar moeten oprotten al een paar honderdduizend keer voorbij horen komen, dus het verbaast me eigenlijk vooral dat iemand het nu pas een keertje omdraait.

Ik vind het eigenlijk best een strak plan. Alle onverdraagzamen het land uit, maakt niet uit waar hun wortels liggen. Daar wordt het hier een stuk gezelliger van.
Zoiets dacht ik nou ook! Echt, ik las de eerste regels van het topic en dacht ja, dat zou de sfeer aanmerkelijk doen verbeteren :D
Goed plan, ik ben veur :thumbsup:
Ik denk dat er weinig inwoners overblijven als iedereen het land moet verlaten die zich zorgen maakt over de multiculti samenleving :rofl:
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
10-07-2018 16:24
Ik denk dat er weinig inwoners overblijven als iedereen het land moet verlaten die zich zorgen maakt over de multiculti samenleving :rofl:
Zeker als vervolgens ook alle onverdraagzame mensen het land uit moeten :rofl:

Maar er wordt natuurlijk bedoeld: alle onverdraagzame autochtonen. Allochtonen zijn per definitie zeer verdraagzaam, sociaal en voorstander van een multiculturele samenleving :yes:
Net zo walgelijk als onze goeie ouwe Geert. Misschien kunnen ze samenwerken om mensen er uit te werken
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
10-07-2018 15:58
Dus omdat ik me zorgen maak om een aantal problemen die voortkomen uit multiculturele samenleving moet ik maar zelf mijn koffer pakken... want dat zeg je toch FV?

Je moet het goed lezen, hij zegt niet mensen die het niet eens zijn met de multiculturele samenleving... want dat is inderdaad vrij bekrompen. Het gaat om mensen die zich zorgen maken over de problemen die hieruit voortkomen. Dat is wel even wat anders.
Kuzu zei dit volgens het artikel:

„Als hun dat niet bevalt, dat veranderende Nederland, waarbij verschillende mensen met verschillende achtergronden samen met elkaar leven, in een stad als Zaandam, een wijk als Poelenburg, dan rotten ZIJ maar op”
Alle reacties Link kopieren
Ach, Kuzu provoceert graag, en leeft op controverse.
Bovendien is het één zin uit een interview op een vlog van 30 minuten, hè, van Ismail Ulgun. Heel gemakkelijk scoren op ophef weer.
https://www.youtube.com/watch?v=yXO_3VNAnsY
nounou
Die Kuzu spoort niet. Dat hij zelf maar lekker op rot.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een vrij logische (omgekeerde) reactie op al die keren dat er gezegd is dat er mensen zouden moeten oprotten. Verder geen fan van deze man of in het algemeen van iemand die vindt dat dat een ander zou moeten oprotten uit een/dit land.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
10-07-2018 15:58
Dus omdat ik me zorgen maak om een aantal problemen die voortkomen uit multiculturele samenleving moet ik maar zelf mijn koffer pakken... want dat zeg je toch FV?
Ik vind inderdaad dat mensen die mekkeren over de multiculturele samenleving lekker zelf zouden moeten oprotten als het ze niet bevalt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-07-2018 17:30
Ik vind inderdaad dat mensen die mekkeren over de multiculturele samenleving lekker zelf zouden moeten oprotten als het ze niet bevalt.
Wederom lees je niet wat ik schrijf, ik mekker niet over de multiculturele samenleving, ik mag me kennelijk geen zorgen maken om de problemen die daaruit voortkomen.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Gesterkt door hun hogere posities in politiek en ambtenarij, die ze eerst niet hadden, en gesteund door hun bondgenoten in België, Duitsland, Engeland en Frankrijk, zullen de moslims een netwerk van onderlinge loyaliteit kunnen opbouwen, en zo het totale bestel kunnen ondermijnen. Is dat eenmaal gebeurd, dan zullen de moslims beseffen dat ze de onderdrukking en de verstikking van het holle Nederlandse liefdesstreven niet langer in stand hoeven helpen houden of hoeven te tolereren.


En al zullen op dat ogenblik de Nederlanders voor hun eigen grondbeginsel vechten, de moslims zullen met hun barbaarse methoden niet alleen de Nederlanders opnieuw verrassen, maar ook dwars door hun softe, fatsoenlijke defensief heen slaan. (In een treffen tussen een hele kudde schapen en een roedeltje wolven staat de verliezer bij voorbaat vast. ) Het zal inmiddels duidelijk zijn wat de koran bedoelt met: 'Wanneer gij lieden [gelovigen -MR] dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn, houwt dan in op die nekken en wanneer gij onder hen een slachting hebt aangericht, bind hen dan in boeien.' (Sura 47,4) En dan pas zullen de Nederlanders eindelijk erkennen dat ze, door de moslims in Nederland binnen te laten, alleen maar de verschrikkingen uit vreemde landen naar hun eigen grondgebied hebben overgeplant. Dus nu, als nooit tevoren, zullen ze allemaal gaan stemmen op een partij die een 'definitieve oplossing' van het probleem voorstaat. Maar omdat ze niet langer de overgrote meerderheid vormen, want de moslims stemmen op hun eigen partij, waarvan het goed gecamoufleerde prototype al bestaat, zal daar niets van terechtkomen.


Uit: De Ondergang van Nederland Land der naïeve Dwazen
Mohammed Rasoel
Snarky schreef:
10-07-2018 16:03
Ik heb de uitspraak dat de ... (vul een willekeurige groep allochtonen in) maar moeten oprotten al een paar honderdduizend keer voorbij horen komen, dus het verbaast me eigenlijk vooral dat iemand het nu pas een keertje omdraait.

Ik vind het eigenlijk best een strak plan. Alle onverdraagzamen het land uit, maakt niet uit waar hun wortels liggen. Daar wordt het hier een stuk gezelliger van.
Besef je dat dan ook het gros van de moslimbevolking z'n biezen zou moeten pakken als het over onverdraagzamen gaat? ;-D
Het land zou leegstromen. De ene is onverdraagzaam naar de ander. Denk dat er weinig compleet toleranten bestaan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2018 18:35
Reden: racisme
97.30% gewijzigd
Dubbel
anoniem_250807 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 17:51
97.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PoasAaier schreef:
10-07-2018 17:49
[...]

Wat bedoel je met die laatste zin?

En wat een dramatisch gedoe over moedertaal en vaderland, zeker omdat het ook mijn moedertaal en vaderland zijn. Stel je niet zo aan, jankerd.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2018 18:42
Reden: quote verwijderd
22.04% gewijzigd
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven