Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Hier in Brabant heeft het vanavond wel even goed geregend. Maar dat zet weinig zoden aan de dijk gezien de droge afgelopen periode. Ik snak ook naar regen. En kou. Ik hou gewoon van de herfst. Gelukkig is het alweer half juli. Verheug me nu al op vroeg donker, regen buiten en voor de televisie hangen.
In Rotterdam heeft het even gedonderd en zijn er drie druppels gevallen die de grond niet eens hebben geraakt.
Van mij mag het wel gaan hozen, eventjes alle (fijn)stof wegspoelen en dan weer lekker beginnen met frisse lucht, want daar is we behoefte aan hier.
Alle reacties Link kopieren
Hier zei buienradar ook dat we niks zouden krijgen, maar er valt nu gelukkig wel wat :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil vooral regen voor de boeren. Ik hou van betaalbare aardappelen.
Mijn zere hooikoortsogen willen ook graag een flinke bui.
En de droge tuin ook.

Ik heb voor de vogels een grote brede bak water op het platte dak van de schuur gezet.
Kunnen zij drinken en badderen.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
16-07-2018 23:57
Hier in Brabant heeft het vanavond wel even goed geregend. Maar dat zet weinig zoden aan de dijk gezien de droge afgelopen periode. Ik snak ook naar regen. En kou. Ik hou gewoon van de herfst. Gelukkig is het alweer half juli. Verheug me nu al op vroeg donker, regen buiten en voor de televisie hangen.
Mijn idee. Van mij mag er 5 graden vanaf, gewoon een lekker zonnetje met een buitje op z'n tijd. Goed voor de tuin en wat verkoeling.

25 graden is ook wel even lekker, maar ik vind het lang genoeg zo. Kan erg slecht tegen de warmte.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vanavond echt prachtige dikke regenwolken aan de horizon. Na een uur waren ze weer weg, er is echt helemaal niets gevallen :|
nounou
Ik kwam bij het opruimen van de gangkast oorwarmers tegen. Ik kan me het niet meer voorstellen die ooit nog nodig te hebben.

Het regenen moet wel rustig-aan beginnen, anders spoelen er uitgedroogde dijken weg.
Alle reacties Link kopieren
As we speak regent het nu omgeving Gouda. Halleluja. Niet hard maar t koelt even lekker af.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-07-2018 00:01
In Rotterdam heeft het even gedonderd en zijn er drie druppels gevallen die de grond niet eens hebben geraakt.
Van mij mag het wel gaan hozen, eventjes alle (fijn)stof wegspoelen en dan weer lekker beginnen met frisse lucht, want daar is we behoefte aan hier.
Ik woon naast Rotterdam, en er was hier regen, veel regen! Vanaf 22.00 en het is net pas gestopt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 00:07
Ik woon naast Rotterdam, en er was hier regen, veel regen! Vanaf 22.00 en het is net pas gestopt.
Ik ben groen jaloers.
Dat moet ten oosten van de stad zijn geweest, want daar rommelde het het hardst, inderdaad rond tien uur.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 00:07
Ik woon naast Rotterdam, en er was hier regen, veel regen! Vanaf 22.00 en het is net pas gestopt.
nou dan zitten we net aan de andere kant blijkbaar ;-D

3 druppels hier
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 00:07
Ik woon naast Rotterdam, en er was hier regen, veel regen! Vanaf 22.00 en het is net pas gestopt.
Das dan aan de goede kant naast Rotterdam, want aan deze kant valt het ondanks mijn eerdere blijdschap best wel tegen :facepalm:

Maar misschien komt het nog...
Alle reacties Link kopieren
In den haag nog geen druppel gezien. Heerlijk! Mag nog wel maanden zo blijven...
Nou, dan zit er maar één ding op en dat is zometeen een privaatregenbuitje arrangeren en daar lekker in mijn blootje onder gaan staan. Goed begin van een warme nacht.
Hier heeft het geregend en het rook toch zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Maura1984 schreef:
17-07-2018 00:27
Hier heeft het geregend en het rook toch zo lekker!
Ohhh jaloers!!!.....Ik gun het jou zeker ook, maar mezelf toch het meest!
...
Alle reacties Link kopieren
hier regent het nu behoorlijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier in de Zaanstreek weer geen druppel. Ik wil regen en frisse lucht!
Alle reacties Link kopieren
Omgeving Utrecht druppelt het nu al 5 minuten.. duurde even voor ik het geluid herkende.. :P
Volgens mij al 2 maanden geen druppel gevallen hier. Ik ben de hitte zat en vooral ook doordat ik ook nog eens opvliegers heb.
Nu hoop ik morgen wakker te worden met wat regen en frisse wind.
:flag:
Het grote voordeel is dat ik al weken mijn gras niet heb hoeven maaien.
Dat is gewoon dood volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
En nu mogen we Nooit meer mopperen als het regent!
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik las ergens dat het volgende week wel 40 graden kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven