Sambal wraak

17-07-2018 21:25 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag waarom neemt zo'n vrouw de andere vrouw onderhanden (samen met de vreemdgaande man) en smeert ze niet zijn zaakje met sambal in ik begrijp dat nooit zo goed. Hij gaat toch vreemd?

https://www.telegraaf.nl/c/1985757/
Omdat ze verknipter dan verknipt is?
Alle reacties Link kopieren
Tja.....
.
Alle reacties Link kopieren
Omdat er nog altijd vrouwen zijn die de andere (single) vrouw de schuld geven van het vreemdgaan van hun man.
Alle reacties Link kopieren
O_O
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
". Ook is de vrouw zwakbegaafd en verminderd toerekeningsvatbaar."
Dat staat er. Dus je antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat er nog een vrouw mee was met de ‘dader’ en dat die ontoerekeningsvatbaar was.

Bizar is het.. gewoon echt bizar..
Zwakbegaafd of niet, ik zie het wel vaker dat de vrouw verguisd wordt en als aanstichtster wordt gezien van het overspel.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 21:45
39.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat ik begreep was het slachtoffer haar beste vriendin dat zal meegespeeld hebben denk ik.
Vreselijk drama dit zeg wat zal die vrouw bang zijn geweest. Het lijkt alsof het goed voorbereid was in zoverre je in deze zaak van goed kan spreken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is meer wat ik bedoel idd. deze is natuurlijk wel heel extreem, verknipt is een beter woord. maar hoe vaak de vrouw zich op de andere vrouw stort idd of die man haar helemaal niet interesant vind belachelijk maar ja zullen wel bang zijn die parel te verliezen
IBIopviva schreef:
17-07-2018 21:41
Wat ik begreep was het slachtoffer haar beste vriendin dat zal meegespeeld hebben denk ik.
Vreselijk drama dit zeg wat zal die vrouw bang zijn geweest. Het lijkt alsof het goed voorbereid was in zoverre je in deze zaak van goed kan spreken.
Dat het slachtoffer haar beste vriendin was had ik (nog) niet gelezen. Dat zal zeker hebben meegespeeld.
Vreselijke toestand inderdaad.
zwakbegaafd en verminderd toerekeningsvatbaar
Wel inventief. Ik zou er nooit opgekomen zijn.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
17-07-2018 21:29
Omdat er nog altijd vrouwen zijn die de andere (single) vrouw de schuld geven van het vreemdgaan van hun man.

Precies wat ik hoorde onder kampers een gangbare theorie.
(ooit gehoord van een vrouw die daar woonde)

Die theorie gaat zo:

Mannen zijn nu eenmaal zwak en gaan voor de bijl bij het zien van vrouwelijk schoon vooral als er drank in het spel is.
Een vrouw die daar misbruik van maakt is een hoer en die mag je slaan.


Zo iets was het :facepalm:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
17-07-2018 21:28
Omdat ze verknipter dan verknipt is?

Volgens het “artikel”is ze zwakbegaafd. Mevrouw heeft begeleiding nodig, geen rare media aandacht.
Een zwakbegaafde die helaas kinderen heeft gekregen.
Haar man zal ook wel in dezelfde categorie vallen als zijn vrouw.
Vreselijk, dit zouden toch je ouders zijn. Dan ben je al bij je geboorte kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
17-07-2018 21:38
Zwakbegaafd of niet, ik zie het wel vaker dat de vrouw verguisd wordt en als aanstichtster wordt gezien van het overspel.




Mannen kunnen immers niks aan vreemdgaan doen, ze worden altijd verleid door schaamteloze vrouwen......

(Of misschien wilden ze die man wel straffen maar was hij te groot en te sterk ;-D
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-07-2018 21:55
zwakbegaafd en verminderd toerekeningsvatbaar



Verder alles goed? ;-D :D
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
17-07-2018 21:58
Precies wat ik hoorde onder kampers een gangbare theorie.
(ooit gehoord van een vrouw die daar woonde)

Die theorie gaat zo:

Mannen zijn nu eenmaal zwak en gaan voor de bijl bij het zien van vrouwelijk schoon vooral als er drank in het spel is.
Een vrouw die daar misbruik van maakt is een hoer en die mag je slaan.


Zo iets was het :facepalm:




Verzwijgen media dat het kampers zijn? Lijkt me toch verhelderende informatie
Alle reacties Link kopieren
niecie schreef:
17-07-2018 21:25
Even een vraag waarom neemt zo'n vrouw de andere vrouw onderhanden (samen met de vreemdgaande man) en smeert ze niet zijn zaakje met sambal in ik begrijp dat nooit zo goed. Hij gaat toch vreemd?

Want als ze het op haar man had gedaan was het wel begrijpelijk geweest?
Alle reacties Link kopieren
niecie schreef:
17-07-2018 21:25
(samen met de vreemdgaande man)

Waar lees je dat?
Alle reacties Link kopieren
De regionale media zijn uitgebreider in hun berichtgeving:

Vrouw smeerde sambal op vagina van minnares van haar man: 160 dagen cel

BREDA - De rechtbank in Breda heeft dinsdag 160 dagen cel opgelegd aan Halima uit Zundert. Zij heeft de minnares van haar man ernstig mishandeld, onder meer door sambal op haar vagina te smeren. De rechtbank noemt dat 'beangstigend en vernederend'. Ze zat al 160 dagen in voorarrest en hoeft dus niet terug de cel in. Wel moet ze nog een werkstraf uitvoeren van 120 uur en ruim zevenduizend euro schadevergoeding betalen aan het slachtoffer. Verder stuurt de rechter haar naar een psycholoog.

Daarnaast is er een voorwaardelijk celstraf opgelegd van 110 dagen en heeft ze een contactverbod gekregen.

De vrouw die sambal smeerde op de vagina van haar beste vriendin hoeft niet terug naar de cel.

Eerder werd er zestien maanden celstraf geëist, waarvan zes maanden voorwaardelijk. De door de rechter opgelegde straf is flink lager. Dat komt onder meer omdat Halima zwanger was toen ze in voorarrest zat. Dat was daardoor extra zwaar.

Haar afgeschoren
Halima was erachter gekomen dat haar vriendin, het latere slachtoffer, al vijf jaar een relatie had met haar echtgenoot. Ze had berichten gezien op de telefoon. Die had ze op 1 december 2017 klaargelegd om met haar vriendin te bespreken.

Op aanraden van haar moeder, vertelt Halima later aan de telefoon. "Ik wilde dat ze ons gezin met rust liet."

Sambal in vagina
Maar volgens justitie had Halima ook andere dingen klaargelegd. Onder meer een schaar en een tondeuse. "Ze heeft op een bijzonder intense en vernederende manier wraak genomen", zegt de officier van justitie. "In de Nederlandse maatschappij is dit gewoon absurd."

Volgens justitie lokte Halima haar vriendin die dag naar haar huis. Het slachtoffer werd vastgebonden, geslagen, kaalgeschoren en bedreigd met een mes. Halima deed dit met hulp van haar buurvrouw, zegt justitie. Halima zou sambal in de vagina van haar beste vriendin hebben gesmeerd.

Zwangerschap
Halima schermde twee weken geleden met haar zwangerschap. Ze was er net achter gekomen dat ze onverwacht een vierde kind verwachtte en ze was zichzelf niet.

De officier van justitie omschreef tijdens de inhoudelijke behandeling hoe het slachtoffer sinds het incident in angst leeft en niet meer over straat durft. Overdreven, vindt Halima. Maar de rechtbank noemt het wel degelijk 'beangstigend en vernederend' en spreekt van 'bizarre gewelddadigheden'. .

'Vergeven maar niet vergeten'
De man van Halima zit dinsdagochtend in de rechtbank. Ze heeft besloten hem een tweede kans te geven. "Op aanraden van mijn moeder", vertelt ze later aan de telefoon. "Eerst wilde ik scheiden, maar ik was ongepland zwanger en mijn kinderen zijn nog klein."

Halima is inmiddels zeventien jaar getrouwd. "Ik heb hem wel vergeven, maar ik ben het niet vergeten." Tijdens de inhoudelijke behandeling twee weken geleden gaf de advocaat van Halima aan dat ze enkele dagen daarna zou worden ingeleid en dus haar kindje zou krijgen. Hoe dat verlopen is, is onbekend. Halima en haar advocaat waren niet bij de uitspraak in de rechtbank aanwezig.

In mei kreeg de buurvrouw van Halima al een celstraf van een halfjaar opgelegd, waarvan drie maanden voorwaardelijk.


Bron: http://www.omroepbrabant.nl/?news/28038 ... n+cel.aspx


Volgens BNDeStem is de dader Marokkaanse, https://www.bndestem.nl/breda/zundertse ... ~a3580280/ Dat verklaart wellicht waarom de vrouw werd aangepakt, ipv de man.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
17-07-2018 21:58
Precies wat ik hoorde onder kampers een gangbare theorie.
(ooit gehoord van een vrouw die daar woonde)

Die theorie gaat zo:

Mannen zijn nu eenmaal zwak en gaan voor de bijl bij het zien van vrouwelijk schoon vooral als er drank in het spel is.
Een vrouw die daar misbruik van maakt is een hoer en die mag je slaan.


Zo iets was het :facepalm:
Dus eigenlijk zijn alle mannen " zwak" begaafd ;-)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat snap ik heel goed. Ze voelt zich verslagen door de andere vrouw. Die heeft nu haar positie en dat kan ze niet over haar kant laten gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
(samen met de vreemdgaande man)
Hij bevestigt daarmee dat vrouw 1 haar positie weer terugkrijgt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven