Nieuwe metro in Amsterdam

21-07-2018 19:38 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een domme vertoning. TV, toespraken, die gekke Halsema met die slissende stem met een quasi-emotionele toespraak over verbinden.
Wat kan mij die metro in Amsterdam nou schelen. De hele dag in het nieuws, alsof het een nieuw Nederlands wereldwonder is.

Rot op van mijn tv met die metro.
Alle reacties Link kopieren
Joe
Woonde jij nou in Noord Willem? :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, gezien alles wat er aan vooraf ging, mag het inderdaad wel een wereldwonder heten dat het kreng nu rijdt!
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg. Het is gewoon een tunnel met een treintje. Heb je de kolenmijnen in Limburg wel eens bezocht?

Het hele land moet het weten omdat het in Amsterdam gebeurt. Sodemieter op zeg.
Hier in Rotterdam is in die tijd 10 keer zoveel gedaan in 10 keer minder tijd voor 10 keer minder geld en daar hoor je niemand over, maar als in Amsterdam een paaltje wordt verzet, moet de internationale pers erbij komen kijken.
Helemaal van de pot gerukt daar.
Alle reacties Link kopieren
Hoofdstad hè, krijg je dat :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-07-2018 20:04
Hier in Rotterdam is in die tijd 10 keer zoveel gedaan in 10 keer minder tijd voor 10 keer minder geld en daar hoor je niemand over, maar als in Amsterdam een paaltje wordt verzet, moet de internationale pers erbij komen kijken.
Helemaal van de pot gerukt daar.
Precies. Dit dus.
Nou gaat het er in het Journaal al weer over.
Alle reacties Link kopieren
Foei zeg, is het hier 'alle zure mensen verzamelen' :P
zazamaenade wijzigde dit bericht op 21-07-2018 20:09
1.85% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-07-2018 20:04
Hier in Rotterdam is in die tijd 10 keer zoveel gedaan in 10 keer minder tijd voor 10 keer minder geld en daar hoor je niemand over, maar als in Amsterdam een paaltje wordt verzet, moet de internationale pers erbij komen kijken.
Helemaal van de pot gerukt daar.
Oe beetje jaloers ? :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-07-2018 20:09
Oe beetje jaloers ? :rofl:
Dat is wel een dooddoener hoor.
Je komt uit Amsterdam?
Nouschi schreef:
21-07-2018 20:09
Oe beetje jaloers ? :rofl:
Op die overcompensatie? Nee zeg, wat denk je wel.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
21-07-2018 20:11
Dat is wel een dooddoener hoor.
Je komt uit Amsterdam?
Oorspronkelijk niet nee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die aandacht op nationale tv ook een beetje overdreven. Is meer iets voor AT5
Ik hoor hier de feestelijke openingsmuziek van station Vijzelgracht.

Leuk, dat station, voor iemand met een roltrapfobie. Ik heb even naar die trap gekeken en ik had al buikpijn. Vanaf morgen moet ik oefenen: trap op en af. :@@:

Maar in elk geval is die bouwput dicht, na al die jaren! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat station Vijzelgracht niet gewoon station Shaffy heet.

https://www.youtube.com/watch?v=4qyGEVbdjT4
nounou
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
21-07-2018 20:22
Ik hoor hier de feestelijke openingsmuziek van station Vijzelgracht.

Leuk, dat station, voor iemand met een roltrapfobie. Ik heb even naar die trap gekeken en ik had al buikpijn. Vanaf morgen moet ik oefenen: trap op en af. :@@:

Is er geen lift?

Ik vind die hele hoge roltrappen ook doodeng. Wordt wel iets minder gelukkig. Ganzenhoef vind ik ook hoog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-07-2018 20:25
Is er geen lift?

Ik vind die hele hoge roltrappen ook doodeng. Wordt wel iets minder gelukkig. Ganzenhoef vind ik ook hoog.
Ja, wel een lift. Maar ik ben dan zo’n gek die over de brandoefening gaat lezen en dat de lift het dan niet doet en dat de mevrouw met de scootmobiel de roltrap opgetild moet worden.

Ganzenhoef is niet leuk, maar durf ik wel.
Tja, ik vind het ook een beetje een schijnvertoning. 3.1miljard. Je hoort iedereen ober die 1.5miljard aan afschaffing van dividend belasting maar hier hoor je niemand over?
Goh, ik vind het mooi dat het af is en snap alle media-aandacht wel. En ik ben niet eens Amsterdammer.

Ik merk dat veel mensen er zuur over zijn, en natuurlijk is het ook een monsterproject geworden voor belachelijk veel geld, maar je moet zoiets als dit wel een beetje in het grote geheel van de geschiedenis zien.
Santaaa schreef:
21-07-2018 20:50
Tja, ik vind het ook een beetje een schijnvertoning. 3.1miljard. Je hoort iedereen ober die 1.5miljard aan afschaffing van dividend belasting maar hier hoor je niemand over?
Niemand? Lees je wel eens een krant?
RégineFilange schreef:
21-07-2018 20:57
Goh, ik vind het mooi dat het af is en snap alle media-aandacht wel. En ik ben niet eens Amsterdammer.

Ik merk dat veel mensen er zuur over zijn, en natuurlijk is het ook een monsterproject geworden voor belachelijk veel geld, maar je moet zoiets als dit wel een beetje in het grote geheel van de geschiedenis zien.
Mensen in Rotterdam moeten niet zeiken. Die hebben niet 15 jaar naast een bouwput gewoond. En die hebben geen compleet huizenblok de grond in zien zakken bij de buren.
stroman schreef:
21-07-2018 21:05
Mensen in Rotterdam moeten niet zeiken. Die hebben niet 15 jaar naast een bouwput gewoond. En die hebben geen compleet huizenblok de grond in zien zakken bij de buren.
Ik ben Rotterdamse en woon al 56 jaar in een bouwput. Hier wordt tenminste gewerkt zonder zeiken en aandachtshoererij.
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
21-07-2018 21:05
Mensen in Rotterdam moeten niet zeiken. Die hebben niet 15 jaar naast een bouwput gewoond. En die hebben geen compleet huizenblok de grond in zien zakken bij de buren.

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Minderwaardigheidscomplexen steken weer de kop op buiten de hoofdstad :proud:
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven