Wij willen regen ! Deel 2

07-08-2018 17:36 2331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic omdat het oude voorbij de 3000 posts was.
Nog steeds is het droog, en hoewel het vanavond, of morgen, of volgende week gaat regenen is er heel wat nodig voor de dorst naar regen bevredigd is.
Hopelijk heeft het vaak en met mooie milde buien geregend voor dit topic 'vol' is.
Dit topic is een vervolg hierop actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:42
13.52% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon regen :cry: Ik kan écht niet tegen die hitte... Of nou ja, wel de hitte. In Nederland is het meteen zo klam en dat nekt me.
¡Apagando las luces!
*Kettricken* schreef:
07-08-2018 19:41
:whip: . Kst, ga weg. Ik wil niks meer horen over 30 graden!
Tot mijn grote spijt moet ik je melden dat het zondag weer 27 graden wordt.

Ik stuur een dreigmail naar buienradar dat ze het als de sodemieter moeten verlagen naar 22.
Alle reacties Link kopieren
Ik (regen)dans mezelf dit nieuwe topic binnen. Alle beetjes helpen. Hoop ik.
Afbeelding

Wat een dag weer op mijn werk, ik heb het kookpunt eigenlijk wel bereikt, niet te doen gewoon (6)
Ik wil regen, veel regen, héél veel regen, NU!!!!!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Cateautje schreef:
07-08-2018 19:43
Tot mijn grote spijt moet ik je melden dat het zondag weer 27 graden wordt.

Ik stuur een dreigmail naar buienradar dat ze het als de sodemieter moeten verlagen naar 22.
Ik ben het met je eens. 22 graden is meer dan genoeg! Met af en toe een buitje graag. Kun je dat ook meteen aan ze vragen?
*Kettricken* schreef:
07-08-2018 19:49
Ik ben het met je eens. 22 graden is meer dan genoeg! Met af en toe een buitje graag. Kun je dat ook meteen aan ze vragen?
Vragen? Geloof me, als ik klaar met ze ben kunnen ze niet meer weigeren. Stelletje stoethaspels, Pffft!!!
Cateautje schreef:
07-08-2018 19:51
Vragen? Geloof me, als ik klaar met ze ben kunnen ze niet meer weigeren. Stelletje stoethaspels, Pffft!!!
:rofl:

Het zijn ook wel sukkels ook. Telkens beloven ze mij een bui, maar altijd buigt hij weer af richting elders. Kom nou eindelijk 's hierheen met die regen :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Misschien maar een petitie beginnen?
*Kettricken* schreef:
07-08-2018 19:53
:rofl:

Het zijn ook wel sukkels ook. Telkens beloven ze mij een bui, maar altijd buigt hij weer af richting elders. Kom nou eindelijk 's hierheen met die regen :thunder:
Mijn beloofde onweersbui is op weg naar de zee, want daar is het nog niet nat genoeg. (6)
Dahlia74 schreef:
07-08-2018 19:54
Misschien maar een petitie beginnen?
Met spandoeken voor de deur daar, lijkt me een beter plan.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-08-2018 19:56
Met spandoeken voor de deur daar, lijkt me een beter plan.
Ja, een spandoek doordrenkt met ons zweet om het e.e.a. kracht bij te zetten.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
07-08-2018 19:49
Ik ben het met je eens. 22 graden is meer dan genoeg! Met af en toe een buitje graag. Kun je dat ook meteen aan ze vragen?

Buienradar zit er zó vaak naast, dat ik daar niet meer op ga vertrouwen. Kijk even naar wat weeronline verwacht.
Volgens het KNMI is 27 graden zondag het maximum, en 22 graden het minimum, als dagtemperatuur. Dat klinkt al heel anders, vind ik.
En voor maandag hebben ze het over 20-23 graden.
HéérlijkAfbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-08-2018 19:56
Met spandoeken voor de deur daar, lijkt me een beter plan.
Veel te inspannend, ga je zweten enzo......
Ah hier zijn jullie! Al iemand regen gehad?
Alle reacties Link kopieren
lola-lily schreef:
07-08-2018 20:03
Ah hier zijn jullie! Al iemand regen gehad?
Er leek serieus wat aan te komen maar de neerslagverwachting is alweer naar 0 bijgesteld :'(

Ach, doe mij nog maar een waterkanonnetje dan.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Dahlia74 schreef:
07-08-2018 20:00
Veel te inspannend, ga je zweten enzo......
Dat is ons grootste drukmiddel, dan zullen ze met eigen ogen zien dat het zo niet langer kan.
Hier heeft het dus heel even geregend en dan zit er weer van dat vieze woestijnzand bij. Ramen dus vies en auto vies. Had pas alle ramen gezeemd en auto gewassen. Kan ik weer opnieuw beginnen :mad:
Alle reacties Link kopieren
Dan spandoek zullen we op de grond moeten leggen. Ik krijg het in ieder geval niet meer omhoog getild. Mijn armen wegen 34.000 kilo.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
07-08-2018 20:07
Hier heeft het dus heel even geregend en dan zit er weer van dat vieze woestijnzand bij. Ramen dus vies en auto vies. Had pas alle ramen gezeemd en auto gewassen. Kan ik weer opnieuw beginnen :mad:
:hihi:





:lmao:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
07-08-2018 20:08
Dan spandoek zullen we op de grond moeten leggen. Ik krijg het in ieder geval niet meer omhoog getild. Mijn armen wegen 34.000 kilo.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik plaats het nog even hier, link naar een goed maar verontrustend item op NPO 1 over de opwarming van de aarde.
Vooraanstaande wetenschappers waarschuwen voor een mogelijke 'hittetijd' en vrezen dat we op het kantelpunt zitten.
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/vre ... r-opwarmt/
nounou
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
07-08-2018 20:07
Hier heeft het dus heel even geregend en dan zit er weer van dat vieze woestijnzand bij. Ramen dus vies en auto vies. Had pas alle ramen gezeemd en auto gewassen. Kan ik weer opnieuw beginnen :mad:
Ik lees in de telegraaf dat er ruim 10.000 ton (= 500 vrachtwagens, hoe grot staat er niet bij ;-) saharazand in de lucht zit. Zal dus even wachten met wassen. Bij is vandaag de glazenwasser geweest, lekker handig......
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-08-2018 20:10
:hug:
O jee, dit is vragen om problemen. Nou zit je voor eeuwig aan me vastgeplakt.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Hier op de toendra gaat het pas donderdag regenen. D-o-n-d-e-r-d-a-g. En morgen wordt het 30 graden. Maar he, vandaag was het achter mijn huis onder mijn veranda met extradure warmtewerende platen wel 40 graden. Dat was ook bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
07-08-2018 20:11
Oh, ik plaats het nog even hier, link naar een goed maar verontrustend item op NPO 1 over de opwarming van de aarde.
Vooraanstaande wetenschappers waarschuwen voor een mogelijke 'hittetijd' en vrezen dat we op het kantelpunt zitten.
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/vre ... r-opwarmt/
Ik las het ja. Nou maken wij dit misschien niet meer mee maar voor de toekomstige generaties is dit natuurlijk rampzalig.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen regen hier, maar het is wel bewolkt, en 3 graden koeler dan een uur geleden.

Afbeelding
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven