En jawel, wederom raak, aanval stafford bullterrier.

21-08-2018 18:41 579 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal wel WEER een discussie aangezwengeld worden. En er zal wel WEER niets gebeuren.
https://www.rtvoost.nl/nieuws/297407/zw ... hechtingen

Gemeente vindt het wederom niet nodig om het protocol aan te passen, ondanks advies hondenbescherming en dierenbescherming.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig net zitten lezen.
Verschrikkelijk.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow alsof ik het rook met mijn topic. Gatver wat eng!
Laat mij raden:
Die hond had nog nooit een vlieg kwaad gedaan en zijn baasjes weten écht niet hoe het komt dat ie zo aggressief werd, maar hij zal het nooit meer doen?

Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Dan denk ik: meteen afknallen dat beest. Dat is niet meer een beetje bijten, maar een aanval!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ja ik vind ook at die hond zeer zeker afgemaakt moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Het was volgens de link een american Stafford. Geen bulterriër.
Alle reacties Link kopieren
Vast weer een gevalletje van Tokkie-mensen met Tokkie-honden in Tokkie-wijken.


Dat soort honden zie ik nou werkelijk nooit bij normale mensen.

En inderdaad: oh oh oh wat zijn ze toch lief en aanhankelijk die Staffords, Pitbulls en noem al die andere nare k*thonden maar op.
Alle reacties Link kopieren
Echt hoor een hondengedragsknuffelaar moet nu bepalen of het beest moet worden afgemaakt? Dat lijkt me nogal duidelijk.
Hazzie schreef:
21-08-2018 19:02
Het was volgens de link een american Stafford. Geen bulterriër.
Of het nu een Stafford of een Bullterrier is ... een beest dat iemand aanvalt in zijn achterhoofd ... daar klopt iets niet mee, wat mij betreft.


Het is niet dat hij even zachtjes in een hand heeft gebeten.
Een Staffordshire terriër en een bulterriër zijn wel twee hele andere honden maar hier blijkt maar weer eens dat die beesten echt onvoorspelbaar kunnen zijn.
Vreselijk voor net slachtoffer .
Alle reacties Link kopieren
Vast weer zo'n hond die niks doet...
Vreselijk zeg. En hier in het park lopen ze ook.... Los.

Waarom kan dit!? Waarom kunnen mensen zulke (potentieel) gevaarlijke huisdieren hebben überhaupt!?
Sommige beesten horen nou eenmaal niet als huisdieren gehouden te worden.
Ik heb sowieso een lichte hekel aan alle huisdieren.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
21-08-2018 19:04
Of het nu een Stafford of een Bullterrier is ... een beest dat iemand aanvalt in zijn achterhoofd ... daar klopt iets niet mee, wat mij betreft.


Het is niet dat hij even zachtjes in een hand heeft gebeten.
Het zijn twee verschillende rassen en ik denk dat het juist wel belangrijk is om die uit elkaar te houden. Mijn rassen zijn het iig niet. Brrrr.
Het asiel zit er vol mee. Allemaal op zoek naar een dominante baas en ongeschikt in een gezin. Agressieve k*tbeesten dus.
Alle reacties Link kopieren
Dat had veel erger kunnen aflopen als ik het artikel lees...

:rose: :heart: :lips:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar medelijden met dit soort beestjes. Afgemaakt worden omdat je eigenaar een absolute cunt is.
Alle reacties Link kopieren
O wat naar...
Ik snap niet waarom je een vechthond in je huis zou willen. Ook als je hem heel goed traint, kan het mis gaan. Zelf ben ik als kind aangevallen door een zeer goed getrainde en luisterende hond van familie. Luisterde altijd heel goed, tot hij mij aanviel. Hij bleek een hersentumor te hebben, waardoor hij zaken waarschijnlijk niet goed meer kon inschatten. Je weet het gewoon niet, ook als je alles “goed” doet. Daarom graag een verbod op vechthonden
Alle reacties Link kopieren
Bah hey dat was echt een moord aanval, weg met dat monster.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
21-08-2018 18:59
Dan denk ik: meteen afknallen dat beest. Dat is niet meer een beetje bijten, maar een aanval!
Dát en registreer gelijk de eigenaar. Dat deze dus nooit, never, meer een hond mag bezitten...
Net als een rijverbod. Als je hebt laten zien dat je je niet kunt gedragen in het verkeer, dan mag je geen auto meer rijden.
En als je een hond niet fatsoenlijk op kunt voeden- in de hand kunt houden dan mag je dus geen hond ...
dan ga je maar kanariepietjes fokken
:peace:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
pokkewijf schreef:
21-08-2018 19:37
Dát en registreer gelijk de eigenaar. Dat deze dus nooit, never, meer een hond mag bezitten...
Net als een rijverbod. Als je hebt laten zien dat je je niet kunt gedragen in het verkeer, dan mag je geen auto meer rijden.
En als je een hond niet fatsoenlijk op kunt voeden- in de hand kunt houden dan mag je dus geen hond ...
dan ga je maar kanariepietjes fokken
:peace:
Weet jij wel hoe hevig zo'n stel kanaries kunnen zijn?
En hoe erg zo'n stel kanaries je kan verwonden?

Hou maar gewoon een maltezer, als je dan toch zo graag een hond wil.
Copy-paste schreef:
21-08-2018 19:30
O wat naar...
Ik snap niet waarom je een vechthond in je huis zou willen. Ook als je hem heel goed traint, kan het mis gaan. Zelf ben ik als kind aangevallen door een zeer goed getrainde en luisterende hond van familie. Luisterde altijd heel goed, tot hij mij aanviel. Hij bleek een hersentumor te hebben, waardoor hij zaken waarschijnlijk niet goed meer kon inschatten. Je weet het gewoon niet, ook als je alles “goed” doet. Daarom graag een verbod op vechthonden
Dat is mij overkomen met een gewone Duitse herder. Die beet uit het niets door mijn kleuterpolsje heen. Volgens de eigenaren was ik te enthousiast op hem afgelopen. Week later viel hij de eigenaar aan met ernstige gevolgen. Bleek ook een hersentumor te zijn bij de hond.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken gelukkig niemand met zo'n soort hond, stad verderop purmerend zijn ze wel helemaal hip, dom volk.
Je ziet ze werkelijk overal op die vieze kale ondergekakte veldjes brrr.
Wat verschrikkelijk! Ik vraag me af of die hond wel goed opgevoed is door de baasjes. Maar ik vrees het ergste als ze zich drukker maken om het laten inslapen van de hond dan hoe het met een zwangere vriendin gaat die door jou hond uit het niets is aangevallen, en niet zo'n beetje ook. Die hond zou me een rot zorg zijn als die een vriendin zo te grazen heeft genomen uit het niets. (En bij ieder persoon trouwens ook).

Het hoeft niet altijd aan de opvoeding van het beest te liggen. Ken ook iemand waarbij de hond ging bijten uit het niks ondanks goede opvoeding. Ze hebben toen de hond meteen in laten slapen om erger te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
21-08-2018 19:40
Weet jij wel hoe hevig zo'n stel kanaries kunnen zijn?
En hoe erg zo'n stel kanaries je kan verwonden?

Hou maar gewoon een maltezer, als je dan toch zo graag een hond wil.
cavia´s dan?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven