37-jarige lerares gearresteerd voor sex met 17-jarige leerli

22-08-2018 17:37 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Asia Argento says she did not have sex with then 17-year-old Jimmy Bennett, but a photo and various text messages between Argento and a friend tell a very different story ... she flat-out says she had sex with him.

This is one of 4 photos Bennett, now 22, took in a Marina del Rey hotel room back in 2013. The then 37-year-old Argento and Bennett are on a bed shirtless, their heads on a pillow and their arms entangled. Sources tell TMZ the pic was taken after the 2 had intercourse. It's a crime in California for an adult to have sex with a person under 18.

Bennett later threatened legal action and, in April, Argento settled with him for $380,000 ... which her boyfriend, Anthony Bourdain, paid.

Argento released a statement Tuesday, saying, "I have never had any sexual relationship with Bennett."

Above are partial text exchanges between Argento and one of her friends. Argento and the friend went back and forth in the midst of the backlash from the New York Times story that ran Sunday about her and Bennett. Argento's messages are in grey ... her friend's are in blue.

Argento says Bennett wrote this note (above) on Ritz-Carlton stationary -- the hotel where they hooked up -- and said, "Asia, I love you with all my heart. So glad we met again and I'm so glad your in my life. Jimmy." She texts her friend the note, saying, "He wrote me this afterwards and kept sending me unsolicited nudes all these years up until 2 weeks before the attorneys letter.

She goes on to say ... "it wasn't raped (sic) but I was frozen. He was on top of me. After, he told me I had been his sexual fantasy since was 12."

Argento has accused Harvey Weinstein of rape and is one of the first women to come forward in the #MeToo movement. Weinstein's lawyer, Ben Brafman, lashed out earlier in the week, saying, "This development reveals a stunning level of hypocrisy by Asia Argento, one of the most vocal catalysts who sought to destroy Harvey Weinstein."

As we reported, the L.A. County Sheriff's Dept. is reaching out to Bennett to determine if a criminal investigation is warranted.

We reached out to Argento's lawyer ... so far, no word back.


http://m.tmz.com/#!2018/08/22/asia-arge ... sex-texts/

Goed om te zien dat het onderzocht wordt, en hopelijk leidt het tot een arrestatie. Aangezien mannen vrij agressief worden behandeld in vergelijkbare situaties met minderjarige studentes.
anoniem_361817 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:42
1.19% gewijzigd
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Dit heb je een tijd geleden toch ook al eens geplaatst? Waarom nu weer, of iig iets vergelijkbaars?

Alweer?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de topictitel en ik wist dat jij de TO was. Ja super goed dat ze is opgepakt.
Alle reacties Link kopieren
Asia Argento is geen lerares maar een actrice. De 17-jarige is een acteur. Ze hebben ooit in een film moeder en zoon gespeeld.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~ba3ad118/
lemoos2 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:43
34.03% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
En dan ook nog een artikel van TMZ. En je hoeft niet het hele artikel te kopiëren. Je kunt ook een link posten en je mening geven. Scheelt een hoop gescroll.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 17:39
Alweer?
Jep, er zijn een hoop hitsige dames die geilen op minderjarige jongens.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
En ze is geen lerares maar een actrice
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig was het slachtoffer nog net geen 18. Anders had ik dit topic op Viva Forum moeten missen.
Dus: SCHANDE! HIJ WAS PAS 17!!1!!1
Alle reacties Link kopieren
Hoezo? Dit is niet eens in NL. Dit is toch altijd fout man of vrouw dus waarom zet je het in die context?
viva-amber wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:50
55.56% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Noesa schreef:
22-08-2018 17:48
Gelukkig was het slachtoffer nog net geen 18. Anders had ik dit topic op Viva Forum moeten missen.
Dus: SCHANDE! HIJ WAS PAS 17!!1!!1
Zo mooi,
en minstens zeventien
Alle reacties Link kopieren
It is toch something zeg
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Where goes it with the world to...
viva-amber schreef:
22-08-2018 17:49
Hoezo? Dit is niet eens in NL. Dit is toch altijd fout man of vrouw dus waarom zet je het in die context?
Deze dame is zo’n beetje de aanstichster van het hele metoo gebeuren. Toch best een groot ding dat nu juist zij ook een metoo heeft gedaan, bij een minderjarige jongen nog wel. En ja, ook hier is sprake van een machtspositie.
Noesa schreef:
22-08-2018 17:48
Gelukkig was het slachtoffer nog net geen 18. Anders had ik dit topic op Viva Forum moeten missen.
Dus: SCHANDE! HIJ WAS PAS 17!!1!!1
Nee hoor, ook als ie meerderjarig zou zijn geweest was dit even erg geweest als wat die Weinstein deed. Nu alleen nog een tikje zieker omdat dit in de VS als pedofilie gezien wordt. Wel weer leuk dat ze dan naast Weinstein in de bak kan gaan zitten. Misschien kunnen ze een cel delen... :rofl:
anoniem_189917 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:57
5.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je iets plaatst, zorg dan dat het klopt. Zij is inderdaad actrice geen lerares en hij is een acteur. Dus je laatste zin heeft ook geen toegevoegde waarde in deze.

Wat het onderwerp zo opvallend maakt is dat Asia een van de prominente beroemdheden is die aan het begin van het Me too gebeuren stond. Door haar relatie met deze jongen heeft ze haar geloofwaardigheid enorm verzwakt. En helemaal omdat er blijkbaar geld is betaald. Hiermee sleurt ze vrouwen die door Weinstein misbruikt zijn mee in haar ongeloofwaardigheid. En dat is jammer. Weinstein en zijn advocaten kunnen haar nu beschuldigen van iets vergelijkbaars waar zij zelf dus slachtoffer van zegt te zijn.
Want los dat het strafbaar is daar, heeft zij de gevoelens van die jongen misschien aangemoedigd en hem ook gebruikt. Of misbruikt.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 22-08-2018 18:04
0.37% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
MissMagicx schreef:
22-08-2018 17:50
Zo mooi,
en minstens zeventien

:cheer2: :cheer2:
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 17:59
Reden: Ik mis de groene pompon
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-08-2018 17:42
Asia Argento is geen lerares maar een actrice. De 17-jarige is een acteur. Ze hebben ooit in een film moeder en zoon gespeeld.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~ba3ad118/
Ah, dacht dat het een lerares was. leek me wel het meest logisch, aangezien die makkelijk aan minderjarige kunnen komen. Kan de titel niet meer aanpassen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
22-08-2018 18:01
Ah, dacht dat het een lerares was. leek me wel het meest logisch, aangezien die makkelijk aan minderjarige kunnen komen. Kan de titel niet meer aanpassen.
Dus je hebt het artikel niet eens even gelezen voor je het neerplofte, en dan wil je wel graag benaderd worden als volwaardig discussiepartner.

Schiet mij maar lek.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
22-08-2018 17:43
Jep, er zijn een hoop hitsige dames die geilen op minderjarige jongens.
Ja en dus ? Dat vind jij wel een lollig idee ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
22-08-2018 18:09
Ja en dus ? Dat vind jij wel een lollig idee ofzo ?

Huh? Waarom zou dat een ‘lollig idee’ zijn? Zou je dat ook vragen als een ouwe lul zou geilen op een minderjarig meisje?
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 18:04
Dus je hebt het artikel niet eens even gelezen voor je het neerplofte, en dan wil je wel graag benaderd worden als volwaardig discussiepartner.

Schiet mij maar lek.
+1

Blijft wel fout van haar.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
22-08-2018 18:13
Huh? Waarom zou dat een ‘lollig idee’ zijn? Zou je dat ook vragen als een ouwe lul zou geilen op een minderjarig meisje?
Ja
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
aidem schreef:
22-08-2018 18:13
Huh? Waarom zou dat een ‘lollig idee’ zijn? Zou je dat ook vragen als een ouwe lul zou geilen op een minderjarig meisje?
Ze zegt niet dat ze het zelf een lollig idee vindt he. Ze vraagt of TO het een lollig idee vindt, dat is heel wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Als de geslachten waren omgedraaid dan was het viva huis weer te klein geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven