De misdaad van volwassenen Lili en Howick weer ondergedoken

03-09-2018 07:26 1312 berichten
Moet toch even van mijn hart, las vanmorgen de kop over het opnieuw onderduiken en werd spontaan verschrikkelijk boos. Boos op volwassenen die misbruik maken van deze sneue situatie. Een moeder die hun jeugd verpest en “nee” niet accepteerde en over de rug van deze kinderen bleef procederen. Zogenaamde “hulptroepen” die, na aantal pogingen die ook voor mij prima te begrijpen zijn, tegen beter weten in ook weer over de rug van Lili en Howick door bleven/blijven gaan.

Nu lees ik dat de moeder vanuit Armenië het AD geïnformeerd heeft dat ze weer zijn ondergedoken.

Sneu, erg sneu, als deze zaak, die enkel verliezers kent, “achter de rug is” (wat dat ook mag zijn/worden). Hoop ik dat de “samenleving” ook deze mensen die zich “hulpverleners” noemen en die deze pijn hebben veroorzaakt in alle openbaarheid “tegen het licht gehouden gaan worden”. Net als die jonge kinderen....

Misdadigers zijn het geworden... democratie houd ook in dat als procedures doorlopen zijn jouw “verlies” genomen moet worden en je deze kinderen zal behoeden voor verdere trauma’s.

Ben ik nou echt de enige die nu boos is op deze zogenaamde hulpverleners?

Hoop dat deze kinderen niet voorgoed beschadigd door het leven zullen gaan.

Aanvulling en afronding:
actueel/de-misdaad-van-volwassenen-lili ... #p28997007

Ook boos?

Totaal aantal stemmen: 163

Nee (29%)
Ja (60%)
Geen mening (11%)
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 11:33
7.60% gewijzigd
Lily en Howick zijn de slachtoffers van de leugens van hun moeder en de geld ruikende advocaten.

Ik heb enorm te doen met deze twee kinderen, maar het is geen optie om ze hier te houden. (aanzuigende werking voor andere gevallen)

Die moeder is wat mij betreft een waardeloze vrouw. Natuurlijk begrijp ik dat je het beste voor je kinderen wil, maar de manier waarop ze dat probeert te krijgen getuigt niet bepaald van enig moraal.
Alle reacties Link kopieren
Totaal eens met KunstenKitsch.
Op individueel vlak leef ik ontzettend met hen mee maar als je naar het totaalplaatje kijkt, kun je niet toegeven omdat er dan velen zullen volgen en dan is het geen 'uitzondering' meer.
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Het nadeel van moeder is dat ze ze bewust de illegaliteit heeft ingeduwd, want vanaf zaterdag zijn ze illegaal in Nederland. En om vanuit illegaliteit een verblijfsvergunning te krijgen is helemaal kansloos. Dus de gouden toekomst die moeders voor ogen had, verdwijnt net zo hard op deze manier.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
03-09-2018 07:55
Het nadeel van moeder is dat ze ze bewust de illegaliteit heeft ingeduwd, want vanaf zaterdag zijn ze illegaal in Nederland. En om vanuit illegaliteit een verblijfsvergunning te krijgen is helemaal kansloos. Dus de gouden toekomst die moeders voor ogen had, verdwijnt net zo hard op deze manier.
ik ken de situatie van haar moeder niet, en wat je hoort is vast gekleurd. Maar mijn beeld is, dat een naïeve moeder gevoed wordt door mensen die geld ruiken.
Moeder wil (volgens Journaal vanochtend) nergens aan mee werken, ook niet om eigen situatie te verbeteren. Arme kinderen zitten nu tussen twee vuren
Alle reacties Link kopieren
Eens met kunstenkitsch.
Deze vrouw had geen kinderen moetrn krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wie zorgde er voor deze kinderen?
Wat kunnen mensen die, net als ik, het gejojo met deze kinderen niet vinden kunnen als tegengeluid geven? Algemeen bekend is dat de grootste schreeuwers de meeste aandacht krijgen.

Als jullie nu weten waar deze kinderen zitten, wat zou je dan met die kennis doen? Ik vraag het mij oprecht af..... ik zit over dat antwoord nog in een spagaat.

De eerste reactie zijn bemoedigend, hoop op snelle oplossing.
De advocaten die deze moeder hebben bijgestaan vind ik trouwens ook geen knip voor de neus waard. Tien jaar geleden heeft moeders al een afwijzing gehad, maar een stel 'barmhartige' advocaten zijn zo lang blijven procederen omdat het kan.

Die advocaten mogen zichzelf wel eens achter de oren krabben. Uit niets blijkt dat zij het welzijn van de kinderen voor ogen hebben of hadden. Ook het welzijn van de moeder heeft ze waarschijnlijk geen zak uitgemaakt. Het geld dat ze konden verdienen met tal van kansloze rechtzaken heeft ze wel geinteresseerd.

Geld boven alles. Ook als het gaat om twee kinderen die door de leugens van hun moeder een kansloze jeugd krijgen.

Echt, die hele asielindustrie is verziekt. Kanslozen worden vertegenwoordigd voor de borstklopperij van een stel sneue advocaten. Procdure op procedure, omdat je ineens homo bent, of christen, of tegen het regime, of wat dan ook.

Die moeder is gewoon een sneu, leugenachtig mens. Die advocaten hebben haar leugens alleen maar gestimuleerd. Dat moeders nu willens en wetens nergens aan mee wil werken en haar kinderen laat onderduiken is mijns inziens hard, manipulatief en maakt haar ongeschikt als moeder.

Dat haar advocaat dit voor het EHRM wil laten komen zegt mij alleen maar dat de rechten van mens een prachtig, ideologisch en acherhaald principe is.

Rechten? Ja! Bij rechten horen echter ook plichten en dat vergeten een stel sluwe advocaten en de gehele asielindustrie.

Hoe 'we' dit tegen kunnen gaan? Simpel: door een grens te trekken. Bij leugens ga je retour naar het bekende land van herkomst. (ook als je gelogen hebt over waar je vandaan komt) Verblijfsvergunningen worden niet meer vertrekt, alleen tijdelijke. Is het enigzins veilig in je land? Dan mag je terug. Kinderen inzetten om een vergunning af te dwingen? Dan mag je ook terug. Gezinshereniging? Nee, dat is niet mogelijk.

Arme Lily en Howick. Gebruikt door de advocaten en door de moeder. Het wordt tijd dat iemand eens echt voor ze opkomt. Helpen laten onderduiken is dat niet.
jouwsecondlover schreef:
03-09-2018 08:18
Wat kunnen mensen die, net als ik, het gejojo met deze kinderen niet vinden kunnen als tegengeluid geven? Algemeen bekend is dat de grootste schreeuwers de meeste aandacht krijgen.

Als jullie nu weten waar deze kinderen zitten, wat zou je dan met die kennis doen? Ik vraag het mij oprecht af..... ik zit over dat antwoord nog in een spagaat.

De eerste reactie zijn bemoedigend, hoop op snelle oplossing.
Ik zou de IND inlichten. Over mijn lijk dat ik deze moeder en kinderen 'help' door verder met ze te jojo-en.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig weet ik wat meer van de achtergrond van deze moeder en kunst en kitch heeft helemaal gelijk. Moeder wist al vanaf het begin dat haar missie kansloos was en heeft met behulp van geldverslindende advocaten.
Jullie willen niet weten wat deze zinloze procedures de Nederlandse staat kosten. Artsen die bijvoorbeeld voor de IND moeten bepalen of er een medische noodsituatie bestaat en verplicht zijn via vaststaande protocollen te werken, worden vervolgens door deze advocaten als persoon voor het medisch tuchtcollege gedaagd. De arts krijgt dan weer een dure landsadvocaat toegewezen en ook de asieladvocaat heeft weer een extra klusje te pakken. Er gaan miljarden in om en dat betalen wij met z’n allen.
Op een zeker moment lagen de nierdialyse afdelingen in Nederland vol met Armeniërs en niet omdat er in Armenië geen dialyse was maar omdat ze hier een uitkering kregen.
Als we dit gedrag van armina gaan belonen, woont binnen non-time 3/4 van de bevolking van Armenië hier.
Voor degenen die armina echt willen helpen, vind ik het idee van de heer Marinus een heel goed idee om geld te storten zodat ze dáár een huis kan kopen en zelf weer voor haar kinderen kan zorgen!
Deze moeder misbruikt haar kinderen om hier alsnog een verblijfsvergunning te krijgen inclusief huis en uitkering.

Stort geld op Armina’s rekening zodat ze in Armenië een huis kan kopen.
Bovendien geeft de heer Marinus ook nog aardig wat achtergrondinformatie!

https://www.ad.nl/lezersbrieven/stort-g ... ~af3b8aa4/
Alle reacties Link kopieren
Die “asielindustrie” bestaat al jaaaaren en daar verdienen heel wat mensen een goede boterham aan! Het is tenenkrommend!
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om geld op Armina's rekening te storten. Indirect keur je dan al haar leugens en gemanipuleer goed.

Zij moet zelf voor haar kinderen zorgen. Elke ouder moet dan namelijk. Zomaar geld geven lost haar problemen niet op en die van Lili en Howick al helemaal niet.
Het is al decennia lang een grove misdaad dat kansloze asielzoekers zich een ongeluk kunnen blijven procederen. Daar moet onderhand eens een eind aan komen, zeker gezien de huidige stand van zaken mbt asielzoekers. Kansloos ? Meteen bij de grens terug.

Maar er verdienen te veel mensen een goede boterham aan de gelukszoekers die zich hier melden, dus zal het wel zo blijven. Wat mij betreft valt het fascilliteren van kanslozen hier in Nederland net zo goed onder mensenhandel als de Libiër die met een vuile grijns duizenden euro’s opstrijkt om zijn klandizie te laten verzuipen (of oplaten halen door de NGO’s natuurlijk)
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 08:43
42.86% gewijzigd
@kunstenkitsch je schrijft telkens mijn gedachtes op, dankjewel voor jouw heldere antwoorden!

Om nu die moeder te gaan “belonen” vind ik weer het andere uiterste. Voor deze kinderen is het hopelijk echt nog niet te laat
bisto schreef:
03-09-2018 08:28
Stort geld op Armina’s rekening zodat ze in Armenië een huis kan kopen.
Bovendien geeft de heer Marinus ook nog aardig wat achtergrondinformatie!

https://www.ad.nl/lezersbrieven/stort-g ... ~af3b8aa4/
— /— zeer slecht voorstel
Hier (of waar dan ook) oproepen om moeder geld te sturen vind ik trouwens ook een zeer dubieus initiatief.
Alle reacties Link kopieren
Die oproep is bedoeld voor mensen die zo fanatiek vinden dat de kinderen hier moeten blijven. Als ze dan zo graag iets willen doen kunnen ze zo iets doen.
Ik vind het bijna misdadig wat deze moeder haar kinderen aandoet! Je kinderen in in de illegaliteit duwen....... waarom?

En hier komen de kinderen terecht als moeder hen niet zelf wil of kan verzorgen:

https://www.rtlnieuws.nl/tags/locaties/armenie
Alle reacties Link kopieren
Aanzuigende werking vind ik echt onzin. We moeten de asielprocedures hervormen zodat het onmogelijk is om hier 10 jaar te procederen als je in eerste instantie geen verblijfsvergunning krijgt. En tegelijkertijd een pardon voor kinderen die hier langer dan 5 jaar zijn. Dat zijn er overigens maar een paar honderd in totaal.

Je kan en mag die kinderen, niet alleen deze twee, niet verwijten wat de ouders gedaan hebben.

Maak van ter Apel een soort Ellis Island, als je mag blijven krijg je een woning toegewezen en anders ga je met het eerste vliegtuig weer terug.
Ouwedibbes schreef:
03-09-2018 08:39
Het is al decennia lang een grove misdaad dat kansloze asielzoekers zich een ongeluk kunnen blijven procederen. Daar moet onderhand eens een eind aan komen, zeker gezien de huidige stand van zaken mbt asielzoekers. Kansloos ? Meteen bij de grens terug.

Maar er verdienen te veel mensen een goede boterham aan de gelukszoekers die zich hier melden, dus zal het wel zo blijven. Wat mij betreft valt het fascilliteren van kanslozen hier in Nederland net zo goed onder mensenhandel als de Libiër die met een vuile grijns duizenden euro’s opstrijkt om zijn klandizie te laten verzuipen (of oplaten halen door de NGO’s natuurlijk)
Whoop whoop, hear hear en een hele grote +1!

Ik ben het met je eens. Roerend met je eens.
juul29 schreef:
03-09-2018 09:07
Aanzuigende werking vind ik echt onzin. We moeten de asielprocedures hervormen zodat het onmogelijk is om hier 10 jaar te procederen als je in eerste instantie geen verblijfsvergunning krijgt. En tegelijkertijd een pardon voor kinderen die hier langer dan 5 jaar zijn. Dat zijn er overigens maar een paar honderd in totaal.

Je kan en mag die kinderen, niet alleen deze twee, niet verwijten wat de ouders gedaan hebben.

Maak van ter Apel een soort Ellis Island, als je mag blijven krijg je een woning toegewezen en anders ga je met het eerste vliegtuig weer terug.
Die aanzuigende werking is geen onzin. Er hoeft er maar eentje asiel te krijgen op grond van leugens (die echt amper getoetst worden) en er staan er gelijk een paar honderd klaar met hetzelfde verhaal.

Wel ben ik het met je eens dat tien jaar procederen onmogelijk moet zijn, maar ik ben bang dat al deze mensenlievende 'de wereld is van iedereen' advocaten dat tegen weten te houden door te wapperen met de Rechten van de Mens. (nogmaals: bij rechten horen plichten en bij plichten horen rechten, maar blijkbaar werkt dat in de migratie-industrie niet zo)

Een generaal pardon vind ik een heel slecht idee. We hebben er al genoeg gehad en dat heeft niet gezorgd voor afname of betere integratie.
[quote=bisto post_id=28973973 time=1535957757 user_id=129995]
Ik vind het bijna misdadig wat deze moeder haar kinderen aandoet! Je kinderen in in de illegaliteit duwen....... waarom?

****

Het klinkt misschien raar, maar kinderen hebben niet overal ter wereld dezelfde “waarde” als hier in het westen. Kinderen zijn elders in de wereld ook gewoon een oudedagsvoorziening of een extra arbeidskracht om het gezin draaiende te houden (dit laatste was in vroeger tijden bij ons ook zo) In dit geval heeft moeder geprobeerd haar kinderen in te zetten als verzekeringspolis om te mogen blijven. Wij vinden dat schandalig omdat wij anders tegen kinderen aankijken.

Wij denken vaak dat ons westerse wereldbeeld het enige juiste is. We hebben een blinde vlek voor andere zienswijzen. Onder andere daarom brengen wij onszelf in de problemen mbt onder andere asielbeleid.
Alle reacties Link kopieren
bisto schreef:
03-09-2018 08:28
Toevallig weet ik wat meer van de achtergrond van deze moeder en kunst en kitch heeft helemaal gelijk. Moeder wist al vanaf het begin dat haar missie kansloos was en heeft met behulp van geldverslindende advocaten.
Jullie willen niet weten wat deze zinloze procedures de Nederlandse staat kosten. Artsen die bijvoorbeeld voor de IND moeten bepalen of er een medische noodsituatie bestaat en verplicht zijn via vaststaande protocollen te werken, worden vervolgens door deze advocaten als persoon voor het medisch tuchtcollege gedaagd. De arts krijgt dan weer een dure landsadvocaat toegewezen en ook de asieladvocaat heeft weer een extra klusje te pakken. Er gaan miljarden in om en dat betalen wij met z’n allen.
Op een zeker moment lagen de nierdialyse afdelingen in Nederland vol met Armeniërs en niet omdat er in Armenië geen dialyse was maar omdat ze hier een uitkering kregen.
Als we dit gedrag van armina gaan belonen, woont binnen non-time 3/4 van de bevolking van Armenië hier.
Voor degenen die armina echt willen helpen, vind ik het idee van de heer Marinus een heel goed idee om geld te storten zodat ze dáár een huis kan kopen en zelf weer voor haar kinderen kan zorgen!
Deze moeder misbruikt haar kinderen om hier alsnog een verblijfsvergunning te krijgen inclusief huis en uitkering.

Stort geld op Armina’s rekening zodat ze in Armenië een huis kan kopen.
Bovendien geeft de heer Marinus ook nog aardig wat achtergrondinformatie!

https://www.ad.nl/lezersbrieven/stort-g ... ~af3b8aa4/
Ja koekoek
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Het is een schande dat deze kinderen moeten vertrekken. Volledig geïntegreerd en dan het land uit. En aan de andere kant doorgedraaide moslimidioten binnenhalen die niets, maar dan ook helemaal niet aan deze maatschappij zullen gaan bijdragen.
Sue-Heck schreef:
03-09-2018 09:18
Ja koekoek
Stort ook vooral geld op mijn rekening, als jullie toch bezig zijn ! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven