Jos B

07-09-2018 11:29 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
De advocaat van Jos..B... wil dat de beperkingen die zijn cliënt zijn opgelegd zo snel mogelijk worden opgeheven.
Peter R. de Vries zou wel de publiciteit kunnen zoeken, en zij niet.
De advocaat van Jos B... suggereert hiermee dat de rechter beïnvloedbaar is door de media.
Mocht later blijken dat Jos B.... (wat ik niet verwacht) onschuldig is, dan wordt dit ook breeduit in de media benoemd.
Jos heeft zich zelf in deze positie gebracht.

Wat mij betreft is Jos B... verdachte en is de familie Verstappen het slachtoffer.
Voor mij gaat de procedure zoals het hoort.

Afwijzen dit verzoek zou ik zeggen.

Moet Jo's B.. meer vrijheden krijgen?

Totaal aantal stemmen: 44

Ja (30%)
Nee (70%)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het volledig eens met de advocaat. Iedereen mag van alles zeggen over deze zaak, maar de verdachte heeft daarin totaal geen rechten. Alle informatie is dus verschrikkelijk eenzijdig. En ook de verdachte heeft gewoon zijn rechten.

De enige instantie die hem mag berechten is de rechtbank. En NIET de media en de Nederlandse bevolking.

Ik hoop oprecht dat de ouders van Nikki ooit te weten krijgen wat er is gebeurd en dat de juiste persoon daarvoor berecht wordt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
07-09-2018 11:38
Ik ben het volledig eens met de advocaat. Iedereen mag van alles zeggen over deze zaak, maar de verdachte heeft daarin totaal geen rechten. Alle informatie is dus verschrikkelijk eenzijdig. En ook de verdachte heeft gewoon zijn rechten.

De enige instantie die hem mag berechten is de rechtbank. En NIET de media en de Nederlandse bevolking.

Ik hoop oprecht dat de ouders van Nikki ooit te weten krijgen wat er is gebeurd en dat de juiste persoon daarvoor berecht wordt.
eens,
dit is een hele nare zaak, en je gunt het geen enkel kind, geen enkele ouder