Staatssecretaris Harbers ondergedoken

09-09-2018 20:55 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn we toch een beschaafd land. Continu zeiken over politici, en dan bedoel ik zeiken en geen inhoudelijke discussies. Vaak ook nog op de persoon. En nu moet er dus zelfs een staatssecretaris onderduiken. Hoe komt iemand op zo’n idee. Echt een groot nadeel van social media waar men elkaar zit op te jutten.

———


“Staatssecretaris Mark Harbers (VVD) is deze week ondergedoken vanwege ernstige bedreigingen rond de asielzaak van de Armeense tieners Lili en Howick. Dat bevestigen bronnen in Den Haag na berichtgeving in De Telegraaf.”
Volledig artikel:
https://nos.nl/artikel/2249694-staatsse ... ingen.html
Alle reacties Link kopieren
De pro vluchtelingenkliek deinst nergens voor terug hoor.
Die gaan over lijken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Wauw echt ziek dit.
Alle reacties Link kopieren
Bedreigingen :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik las het net. Afgrijselijk.
nounou
Belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
09-09-2018 20:57
De pro vluchtelingenkliek deinst nergens voor terug hoor.
Die gaan over lijken.
En dat continu in hokjes stoppen werkt er ook aan mee. Het maakt toch geen fuck uit door wie er bedreigd wordt? Moslim, links, rechts, midden, a-politiek: bedreigen is not done.

Er is nog niet eens bekend uit welke hoek de bedreigingen komen, maar jij weet het al wel.
be-la-che-lijk, ongeacht uit welke hoek die bedreiging komt.
Misdadig, helaas komt er nog meer nieuws aan de komende dagen. Het is wel bekend van waaruit de bedreigingen komen hoor.
Jemig. Ik ben het echt niet vaak eens met de politiek, maar bedreigen van politici is van de zotte. Wilders en Harbers: van beiden ben ik geen fan, maar ze bedreigen om hun mening slaat gewoon nergens op.

Ik vind het erg onfatsoenlijk.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
09-09-2018 21:03
En dat continu in hokjes stoppen werkt er ook aan mee. Het maakt toch geen fuck uit door wie er bedreigd wordt? Moslim, links, rechts, midden, a-politiek: bedreigen is not done.

Er is nog niet eens bekend uit welke hoek de bedreigingen komen, maar jij weet het al wel.
Vast niet van de mensen die voor uitzetting zijn / waren.
Beetje speculeren mag best.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik zou een laffe zak zonder ruggengraat ook bedreigen...

10 op de kosten van de burger geprocedeerd. En na 10 jaar een aantal uur voor de uitzetting besluit meneer overstag te gaan.

Hij heeft het domste gedaan wat je kon doen. Beide kanten of je nou voor of tegen bent zijn pissig op hem... laffe zak.
Alle reacties Link kopieren
jouwsecondlover schreef:
09-09-2018 21:14
Misdadig, helaas komt er nog meer nieuws aan de komende dagen. Het is wel bekend van waaruit de bedreigingen komen hoor.

Werk je bij de NCTV ? Vast niet, die doen namelijk geen mededelingen en zijn ongetwijfeld hard aan het werk.
Welk nut heeft dit soort reacties behalve de sfeer nog verder polariseren ?
Het lijkt mij beter dat de gemoederen juist wat kalmeren en mensen gaan nadenken voor ze iets roepen of doen.
nounou
Santaaa schreef:
09-09-2018 21:20

10 op de kosten van de burger geprocedeerd. En na 10 jaar een aantal uur voor de uitzetting besluit meneer overstag te gaan.

Hij heeft het domste gedaan wat je kon doen....
Dit overgebleven stuk van jouw quote ben ik het heel erg mee eens.
zazamaenade schreef:
09-09-2018 21:23
Werk je bij de NCTV ? Vast niet, die doen namelijk geen mededelingen en zijn ongetwijfeld hard aan het werk.
Welk nut heeft dit soort reacties behalve de sfeer nog verder polariseren ?
Het lijkt mij beter dat de gemoederen juist wat kalmeren en mensen gaan nadenken voor ze iets roepen of doen.
O God daar komt mama weer, zou jij niet ook eerst moeten nadenken? Zolang ik feiten ken en die schrijf maak ik dat zelf uit. Die gemoederen zijn vooral door u en de uwen verhit geraakt.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
09-09-2018 21:23
Werk je bij de NCTV ? Vast niet, die doen namelijk geen mededelingen en zijn ongetwijfeld hard aan het werk.
Welk nut heeft dit soort reacties behalve de sfeer nog verder polariseren ?
Het lijkt mij beter dat de gemoederen juist wat kalmeren en mensen gaan nadenken voor ze iets roepen of doen.
Het lijkt me weinig zinvol de boel te kalmeren.
Er is net een beloning uitgedeeld voor 10 jaar fraude & bedrog in het asielsysteem
Een of andere Armeense migrant heeft voor €750.000,- aan proceskosten op het bordje van de belastingbetaler gemikt en ontvangt vermoedelijk een paspoort.

We gaan precies doen wat van de week gebeurde op de NPO amok maken >:-(
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
09-09-2018 21:29
Het lijkt me weinig zinvol de boel te kalmeren.
Er is net een beloning uitgedeeld voor 10 jaar fraude & bedrog in het asielsysteem
Een of andere Armeense migrant heeft voor €750.000,- aan proceskosten op het bordje van de belastingbetaler gemikt en ontvangt vermoedelijk een paspoort.

We gaan precies doen wat van de week gebeurde op de NPO amok maken >:-(

Wie is we ?
nounou
Hebben jullie de laatste peilingen gezien? Ze verschuiven momenteel echt niet naar links hoor. Dus ook de eerder “elders” gewekte suggestie dat er liefst nieuwe verkiezingen zouden moeten komen.... ik vermoed dat “links” erg op de neus zal kijken..
Het is een slappe zak die gezwicht is voor bedreigingen en chantage.

Persoonlijk vind ik dit net zo triest als de constante bedreiging naar Wilders toe, gek genoeg is daar de verontwaardiging uit een bepaalde hoek, een stuk minder over.
anoniem_22906 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 21:37
Reden: Zinsopbouw gewijzigd
2.53% gewijzigd
jouwsecondlover schreef:
09-09-2018 21:24
Dit overgebleven stuk van jouw quote ben ik het heel erg mee eens.
Ja VVD is mijn stem kwijt. De hele politiek gaat nergens meer over... CDA met die rare nationalistische symboolpolitiek, CU... ja heeft dat motivatie nodig?, D666 zet zichzelf te koop, VVD heeft geen enkele vorm en mate aan ruggengraat en buigt zichzelf zo waar het voor zichzelf goed uitkomt.. GroenLinks... Tja kijk alleen al naar A’dam... SP en de partij voor de dieren hebben ook weinig motivatie nodig... rare linkse wereldverbeteraars en moraalridders... en de PvdA heeft zichzelf al jaren geleden verkocht.. daar stemt enkel nog een uitstervend ras op.. PVV en DENK trappen enkel tegen alles aan omdat ze te weinig oplossingen kunnen bedenken..

Tja... de toekomst is weer helder..
Santaaa schreef:
09-09-2018 21:36
Ja VVD is mijn stem kwijt. De hele politiek gaat nergens meer over... CDA met die rare nationalistische symboolpolitiek, CU... ja heeft dat motivatie nodig?, D666 zet zichzelf te koop, VVD heeft geen enkele vorm en mate aan ruggengraat en buigt zichzelf zo waar het voor zichzelf goed uitkomt.. GroenLinks... Tja kijk alleen al naar A’dam... SP en de partij voor de dieren hebben ook weinig motivatie nodig... rare linkse wereldverbeteraars en moraalridders... en de PvdA heeft zichzelf al jaren geleden verkocht.. daar stemt enkel nog een uitstervend ras op.. PVV en DENK trappen enkel tegen alles aan omdat ze te weinig oplossingen kunnen bedenken..

Tja... de toekomst is weer helder..
Anarchie dan maar?
marjorette schreef:
09-09-2018 21:35
Het is een slappe zak die gezwicht is voor bedreigingen en chantage.

Persoonlijk vind ik dit net zo triest als de constante bedreiging naar Wilders toe, gek genoeg zijn daar de verontwaardigingen uit een bepaalde hoek, een stuk minder.
Hij schijnt gezwicht te zijn omdat de moeder in Armenië met zelfmoord dreigde. Toen het bericht kwam dat de kinderen mochten blijven was de moeder plots weer helemaal in orde.

Het Nederlandse volk is 10 jaar bedrogen en uiteindelijk gechanteerd door zowel de moeder als de kinderen als de politiek.
jouwsecondlover schreef:
09-09-2018 21:38
Anarchie dan maar?
Het erge is dat een anarchie nog helemaal niet zo slecht klinkt.. zo ver zijn we al..
Vertel mij nou is wat ik nu nog moet gaan stemmen straks...
Santaaa schreef:
09-09-2018 21:40
Het erge is dat een anarchie nog helemaal niet zo slecht klinkt.. zo ver zijn we al..
Vertel mij nou is wat ik nu nog moet gaan stemmen straks...
Na echt altijd gestemd te hebben weet zelfs ik dat nu niet zeker. Zou best eens erg strategische stem kunnen worden, gedwongen worden richting iets dat ik altijd heb verafschuwd.
Die discussie over op welke partij je zou moeten stemmen is behoorlijk zinloos. Ministers mogen gebruik maken van hun discretionaire bevoegdheid, en dat zal in elk kabinet ook gebeuren, of het nu een links of een rechts kabinet is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven