Telefoon checken tijdens seks?

16-09-2018 20:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Daarnet bij postcode loterijshow was de vraag: hoeveel mensen tussen 18 en 34 jaar checkt zijn/haar telefoon tijdens de seks?

17 procent.

Okay kom maar op, wie doet dat en hoe?

TO trapt af: nee nooit gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, geen tijd voor.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik voor het laatst seks had waren er nog geen mobiele telefoons.
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?! Maar nee dus...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger maakte ik een boodschappenlijstje in mijn hoofd, nu gebruik ik de ah-bezorg-app.
Ik ben vrouw, ik kan multi-tasken.
Calamitycat schreef:
16-09-2018 20:45
Toen ik voor het laatst seks had waren er nog geen mobiele telefoons.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ach, als de seks saai is..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als daar tijd voor is/je daar aan denkt tijdens de seks dan moet je iets gaan doen aan je seksleven volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende een gast die een vrouw aan het beffen was, hij dacht dat hij het geweldig deed maar zij was aan het appen.

Ik denk dan, waarom geef je dan niet gewoon aan wat beter kan ipv een bitch zijn?
Zeeepje schreef:
16-09-2018 20:58
Ik kende een gast die een vrouw aan het beffen was, hij dacht dat hij het geweldig deed maar zij was aan het appen.

Ik denk dan, waarom geef je dan niet gewoon aan wat beter kan ipv een bitch zijn?
Zolang ze niet aan 't appen was met die giga knappe mannelijke collega van haar ... en dan nog over de bed-prestaties van haar man ...
Alle reacties Link kopieren
M0RIARTY schreef:
16-09-2018 20:55
Als daar tijd voor is/je daar aan denkt tijdens de seks dan moet je iets gaan doen aan je seksleven volgens mij.
dit.
ik ben redelijk verslaafd aan mijn mobiel maar er zijn 2 dingen waarbij ik echt nooit mijn mobiel check en dat is tijdens het autorijden en tijdens de seks
Don't cry, buy a bag and move on.
Als kinky act
(desinteresse veinzen, of diegene moet meer zijn/haar best doen zogenaamd)
snap ik het nog maar normaal heb je daar toch geen tijd voor of handen voor vrij lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
16-09-2018 21:02
dit.
ik ben redelijk verslaafd aan mijn mobiel maar er zijn 2 dingen waarbij ik echt nooit mijn mobiel check en dat is tijdens het autorijden en tijdens de seks
En tijdens het zwemmen...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Ik vind die mobiel een enorme verbetering. Vroeger lag ik altijd te bellen met zo'n ouderwetsche telefoon met een draad in de muur als mijn man me alle hoeken van de kamer wilde laten zien. Dan geeft zo'n mobiel toch een stuk meer bewegingsvrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 21:09
Ik vind die mobiel een enorme verbetering. Vroeger lag ik altijd te bellen met zo'n ouderwetsche telefoon met een draad in de muur als mijn man me alle hoeken van de kamer wilde laten zien. Dan geeft zo'n mobiel toch een stuk meer bewegingsvrijheid.
:applause:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vraag me serieus af of er dan niet iets grondig mis is met je relatie of in ieder geval je seksleven.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Altijd...moet toch die stopwatch in de gaten houden om iedere 30 sec van standje te wisselen...anders komt mijn vent al klaar alvorens we het hele kamasutra hebben afgewerkt😂
hollebollegijs schreef:
16-09-2018 21:16
Maar ik vraag me serieus af of er dan niet iets grondig mis is met je relatie of in ieder geval je seksleven.
Wat op mijn telefoon tokkelen terwijl ik bezig ben is handiger dan dat ik sta af te wassen of de boodschappen ben aan 't doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou die paar minuten kan ik wel zonder telefoon hoor
Alle reacties Link kopieren
Chickeletta schreef:
16-09-2018 21:25
Nou die paar minuten kan ik wel zonder telefoon hoor
:rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik brei er altijd bij. Is wel opletten met die naalden en soms raakt er iets verstrikt in de wol...
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Seks is trouwens ook prima te combineren met yoga.

Afbeelding

Of thai chi

Afbeelding

of judo

Afbeelding

Karate zou ik dan weer niet doen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Calamitycat schreef:
16-09-2018 21:27
:rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
. .
anoniem_373103 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 23:49
98.82% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven