Vier kinderen overleden na aanrijding met trein

20-09-2018 09:51 962 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit bericht en heb er serieus buikpijn van. Dit is de grootste nachtmerrie waarin je kan belanden. Ik trek mij dit soort berichten altijd enorm aan. Ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar ik ben hier echt van slag van.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2578885 ... n-bakfiets
Vreselijk. Ik kreeg een nu.nl alert en toen ik het las voelde ik het ook in mijn buik. Echt vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het net voorbij komen, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh afschuwelijk.
Zulke dingen grijpen mij ook altijd ontzettend aan. Echt vreselijk, je denkt je kinderen ergens veilig onder te brengen en dan gebeurt er zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook naar van... het was van een kinderdagverblijf. Je zal je kind maar net hebben afgegeven... ergste nachtmerrie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde, kan er wel om janken. Wat een verschrikkelijke hel dit.. Heb een dochter van 2.5 die ook wel eens in zo’n stint vervoerd wordt door het KDV, je moet er toch niet aan denken dat er dan zoiets gebeurt :'(
Jeetje, er staat veel meer info op de telegraaf. Wat erg. Ben er gewoon misselijk van en heb de tranen in mijn ogen.

Ik denk dan toch aan mijn eigen knaapje. Als ik die zou verliezen, dan voel ik zo mee met die arme ouders. Je kind kwijt.
Wat afschuwelijk.

Hoe kan zoiets gebeuren bij een bewaakte overgang?
Alle reacties Link kopieren
Ja, afgrijselijk. Breng je je kind naar de kinderopvang, gebeurt er zo'n ongeluk, met vier kinderen tegelijk.
nounou
Vreselijk😢. Je zult als ouder je kind maar naar de voorschoolse opvang hebben gebracht en er van uit gaan dat ze door het kinderdagverblijf netjes bij school zijn afgeleverd. En dan krijg je dit hororbericht. Echt vreselijk, ook voor de leidster die de bakfiets bestuurde en nu ligt te vechten voor haar leven. Dit is voor haar ook vreselijk. Hopelijk komen zij en het andere kindje er bovenop. Al zal zij met een heel groot litteken haar verdere leven moeten leven. Heel veel sterkte voor de ouders, familie en medewerkers van het kinderdagverblijf.
Alle reacties Link kopieren
vreselijk voor alle betrokkenen. Aan de ene kant wil ik weten wat er is gebeurd aan de andere kant wil ik niks van weten. Echt vreselijk
Alle reacties Link kopieren
afschuwelijk

heb er tranen van
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Tiana_76 schreef:
20-09-2018 09:55
Wat afschuwelijk.

Hoe kan zoiets gebeuren bij een bewaakte overgang?
Dat was ook gelijk wat ik dacht. Vreselijk.
Ik moet als ik dit lees altijd denken aan kenissen. Die moeder kreeg een zwaar ongeluk, kijkt om op de achterbank en ziet haar ene kind dood en de ander stervende. Was zwanger toen ik het hoorde en heb een hele dag zo zitten huilen.
Die moeder is er helemaal aan onderdoor gegaan toen. Gek van verdriet.
Tiana_76 schreef:
20-09-2018 09:55
Wat afschuwelijk.

Hoe kan zoiets gebeuren bij een bewaakte overgang?
Misschien wel vast komen te zitten in de rails, niet zo gauw de kindjes en eruit hebben kunnen halen en gingen de spoorbomen dicht😢. Kindjes hebben vast in veiligheidsgordels gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Op de foto bij het bericht op nu.nl ligt ook nog een roze rugzakje/jas/zitje? bij de overgang, zo’n verschrikkelijk contrast naast die brandweermannen en de witte schermen.. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk wat een drama, die arme families en treinpersoneel. Hier gaan de kinderen van het kinderdagverblijf ook met een Segway bakfiets over het spoor.
Ik zet een kaarsje voor ze neer. Voor die arme vier kinderen. Ook voor het gewonde kindje en de leidster.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er ook naar van, toen ik het bericht vanochtend las.

Verschrikkelijk, voor alle betrokkenen: de ouders, andere nabestaanden, de leidster van het kdv, de machinist, de ooggetuigen, de hulpverleners. Wat een vreselijk drama. :(
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Cinderella76 schreef:
20-09-2018 09:57
Vreselijk😢. Je zult als ouder je kind maar naar de voorschoolse opvang hebben gebracht en er van uit gaan dat ze door het kinderdagverblijf netjes bij school zijn afgeleverd. En dan krijg je dit hororbericht. Echt vreselijk, ook voor de leidster die de bakfiets bestuurde en nu ligt te vechten voor haar leven. Dit is voor haar ook vreselijk. Hopelijk komen zij en het andere kindje er bovenop. Al zal zij met een heel groot litteken haar verdere leven moeten leven. Heel veel sterkte voor de ouders, familie en medewerkers van het kinderdagverblijf.
Ook natuurlijk heel veel sterkte voor alle hulpverleners.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk.... :(

Heb geen woorden. Leef zo mee met alle nabestaanden.

Vreselijk :(
Alle reacties Link kopieren
😢 Triest triest triest 😢
Alle reacties Link kopieren
Gruwelijk!

Je brengt je kind weg. Geeft hem/haar een kus en wenst hem/haar een fijne.
'Tot vanavond!' en je ziet je kind nooit meer terug.

Wat een nachtmerrie. Verschrikkelijk!! :"-(
Vreselijk !
Arme kindjes en ouders.

Sterkte aan de nabestaanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven